Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - luchtfilter blaast naft

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 717 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7468 - luchtfilter blaast naft
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 822 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

johnneke 9-2-03?11:39 Print topicpost
Posts: 7
ik heb pas een suzuki ER21 met als motor een ts50x, en als ik aan het rijden ben en goed wat gas geef, dan valt hij plotseling stil, als je dan de koppeling induwt, en dan rustig op toeren laat komen, dan blijft hij aan de praat, maar anders valt hij stil en dan moet je hem ofwel 50 keren kickstarten of hij start niet, maar ik heb gisteren ontdekt dat hij aan de ingang van de carburateur(van de luchtfilter) dat hij daar her verbrandingsmengsel blaast. aan wat kan dit liggen? zou het kunnen zijn dat ik een grotere carburateur moet plaatsen, want het was orgineel een 50cc, maar ik ben sigmentsring gaan halen en pakkingen, en die van een 50 cc pasten niet en heb ik er van een 80 moetten nemen. maar op de cilinderkop staat nog wel 50.00
kan iemand mij helpen??
 

johnneke 9-2-03?12:02 Print reply
Posts: 7
eventueel zou ik graag schema's hebben van de ER21
 
MBBBBBB 9-2-03?12:15 Print reply
Posts: 2340
Je eigen topic pushen is een PP....

Ehm 80 pakkingen op een 50 is niet egt handig he!.. helemaal niet als je dat ook voor koppakking heb... logisch man..

maar maak eerst maar eens je carb helemaal schoon van binnen.... zal wel sproeier werk zijn
 
johnneke 9-2-03?13:02 Print reply
Posts: 7
de koppakingen heb ik ook van een 80, want het gat van en 50 was veel te klein, daarom moest ik er wel pakken van een 80, en nu sta ik nog steeds evenver hoor met die naft in de luchtfilter
 
johnneke 9-2-03?13:24 Print reply
Posts: 7
en mijn carb heb ik ook al zeker 3 keer uitgekuist, en wat bedoel je met sproeierwerk, wat moet je dan doen aan je sproeier, ik ben nog een beginneling!, en kan het er ook aan liggen in welke stand ik de gasnaald zet, nu staat het borgveertje in het bovenste ringetje!
 
DaveTSX 9-2-03?14:28 Print reply
Posts: 2033
Als je een TS50X blok hebt met 70cc is de boring van de cillinder hetzelfde als van het TS80X blok. Maar wat ik dan niet snap, 80cc is watergekoeld, 50/70cc niet, hoe kan je dan zoeen koppakking in je blok knallen

Hij valt uit als je gas geeft? Idd us je afstelling nakijken jah.
 
http://www.2weird4u.com
johnneke 9-2-03?14:32 Print reply
Posts: 7
het was orgineel een 50cc maar ik denk dat hij uitgeboord is tot een 80cc want de ring en de pakkingen van een 50 cc pasten niet. alleen die van een 80 pasten. maar op de cilinderkop staat wel 50.00 , daar kan ik dus niet aan uit. en hoe moet dat juist dat afstellen?
 
Kouwe Arie 9-2-03?14:39 Print reply
Posts: 2065
Nooit van editten gehoord? Tering je hebt er nou wel 2 pp's bij...

Ik had eerst ook dat verbrandingsmengsel uit mijn carb. kwam, slecht starten enz.
Toen had ik mijn ori uitlaat erop gezet en toen deed ie weer normaal, misschien je uitlaat die wat dichtzit ofzo?
 
johnneke 9-2-03?18:04 Print reply
Posts: 7
PP = ???
en ja ik ben nieuw op deze site, en ik wist niet wat editten was
 
Martijn 9-2-03?18:26 Print reply
Posts: 10000
daarom moeten alle nieuwe members ook de forumregels doornemen, als je dat niet doet is het je eigen schuld als je pp's krijgt..maja..

schema's waarvan?? je blok of van je brommer zelf.. ...wat is btw een ER21?? is dat gewoon een ts/er, maar dan met 21 of 210cc??
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hier_ben_ik - Administrator 9-2-03?19:23 Print reply

Posts: 8499
ik ben persoonlijk zelf niet meteen zo streng tegen newbies (doe 1 keer aardig ), maar no offence tegen Kouwe Arie want o.a.:

Quote:

Forum regels:
1.1) In principe moet je je bij het besluit van een moderator neerleggen. Mocht je het toch niet eens zijn met een ingreep van een moderator, kun je daarover contact opnemen met die moderator of met een administrator. Zie voor e-mail adressen onderaan deze regels, ook kun je de moderator in kwestie een inbox-message sturen.





een PP is een Penalty Point, check [URL[t]]http://www.brommerforum.nl/announcement.asp?id=3[/t]forum regels[/URL]


 
Members zijn vervelend :-|
Martijn 9-2-03?22:44 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: johnneke

het was orgineel een 50cc maar ik denk dat hij uitgeboord is tot een 80cc want de ring en de pakkingen van een 50 cc pasten niet. alleen die van een 80 pasten. maar op de cilinderkop staat wel 50.00 , daar kan ik dus niet aan uit. en hoe moet dat juist dat afstellen?


je kan een 50cc (lc al helemaal niet) niet uitboren naar 80cc...

80cc heeft een andere slag dan een 50cc blok, vandaar dat de boring van 70cc hetzelfde is als 80LC (wis ik niet..maar kgeloof dave ff)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSRider 10-2-03?07:31 Print reply
Posts: 417
Quote:
Originally posted by: Martijn

Quote:
Originally posted by: johnneke

het was orgineel een 50cc maar ik denk dat hij uitgeboord is tot een 80cc want de ring en de pakkingen van een 50 cc pasten niet. alleen die van een 80 pasten. maar op de cilinderkop staat wel 50.00 , daar kan ik dus niet aan uit. en hoe moet dat juist dat afstellen?


je kan een 50cc (lc al helemaal niet) niet uitboren naar 80cc...

80cc heeft een andere slag dan een 50cc blok, vandaar dat de boring van 70cc hetzelfde is als 80LC (wis ik niet..maar kgeloof dave ff)


Wat er op je kop staat wil ook niets zeggen over wat de inhoud van je cilinder is, het zijn twee afzonderlijke delen en kunnen dus best verschillen, je cilinder kan dus wel 80 zijn en je kop 50..

 
Martijn 10-2-03?14:16 Print reply
Posts: 10000
een 80cc tsx cilinder kan dus niet op een 50blok..oa door tapenden geloof ik, en vanwege de andere slag...

dus waarschijnlijk ?f 80cc op 80blok of 50cc op 50blok...wat is je boring??
aangezien er geen 70cc bestaat voor tsw dacht ik.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 822 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved