Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zelf luchtslang ontwerpen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 771 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7429 - zelf luchtslang ontwerpen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 9-2-03?01:09 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

ik zou hem wel inkorten ja verder is het wel een leuke oplossing
maar beter zet je gewoon een Twin-Air direct achter de carbu die filteren wat beter en staat ook wel goed altijd


luchtslang s niet alleen voor verbinding tussen filter en carb...

ook nog tegendruk/geluidsdemping/vlammendover(bij 4takt)...

maja....tegendruk...tjah.met powerfilter hebbie toch al bijna geen tegendruk, geluidsdemping is ook niet echt belangrijk ...en tis 2 takt...

kun je dus idd doen..
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hier_ben_ik - Administrator 9-2-03?10:11 Print reply

Posts: 8499
rubberen slangen kun je NIET zelf buigen, in de fabriek doen ze dat al meteen met het maken, daar hebben ze een mal die ze volgieten met rubber en eventueel touw (nijlon of wat is dat witte spul in betere merken rubberslang?), als je nadenkt is dat ook logisch want als je iets buigt wordt het op de "buitenbocht" dunner zegmaar en in de "binnenbocht" wordt het materiaal dikker, dat kan niet bij rubber o.a. i.v.m. dat touw enzo.. of het gaat knikken.. en dat moet ook al niet
 
Members zijn vervelend :-|
Zoetahmeerdah [Marcel] 9-2-03?14:28 Print reply

Posts: 5996


dit is een mtx200 luchtslang die ga ik proberen passend te maken. dit is trouwens heel erg zacht rubber.

ik weet dat dit geen oplossing is voor "het" probleem maar ik zal hem waarschijnlijk toch nog wel moeten bijwerken.


ik kan ook nog een keihin 26mm kopen voor 45 euro. is dat goedkoop? geen vlakschuif offcourse gewoon normaal...
 
ik haat mensen
ardan 9-2-03?16:04 Print reply
Posts: 595
goedkoop zou ik die carb niet noemen,maar in vergelijking met die 28mm keihin denk ik dat het was die iemand hier gekocht en gepost had,die koste er 100 en nog meer.

denk dat je die wel zou "moeten" kopen voor 45 en anders afpingelen totdat ie echt niet meer wilt
 
have a blast,go fast
Martijn 9-2-03?18:31 Print reply
Posts: 10000
afDINGEN ist...beheers onze taal es :p
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Erik_N 9-2-03?18:32 Print reply

Posts: 5360
Ja, maar die andere 28 was vlakke schuif, en das nou eenmaal duurder. Maar op zich een 26Keihin voor 45 euro, wanneer hij kompleet is, en in redelijke staat ist toch niet verkeerd? Voor een 18 Keihin betaal je vaak ook iets van 40 Euro, althans, das de vraagprijs vaak. Maar zou het wel doen als jeh em goed kan gebruiken, wel ff afdingen, je krijgt er altijd wel wat af, en als ie der niks af wilt doen koop je hem gewoon niet ofzo...
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Hier_ben_ik - Administrator 9-2-03?19:21 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: Martijn

afDINGEN ist...beheers onze taal es :p


afpingelen is toch ook goed?? hier wordt meestal ook afgepingeld als er iets ge- of verkocht wordt
 
Members zijn vervelend :-|
Zoetahmeerdah [Marcel] 9-2-03?20:11 Print reply

Posts: 5996
ik heb wel een 26mm maar das dellorto.

die 26mm kehin vink natuurlijk leuker..

dusja. daarom... maar vinden jullie 45 duur voor een 26mm keihin of niet?
 
ik haat mensen
SIWWN 9-2-03?21:32 Print reply
Posts: 7079
vink niet duur als ie er fatsoenlijk uitziet
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 9-2-03?21:40 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: Martijn

Quote:
Originally posted by: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

ik zou hem wel inkorten ja verder is het wel een leuke oplossing
maar beter zet je gewoon een Twin-Air direct achter de carbu die filteren wat beter en staat ook wel goed altijd


luchtslang s niet alleen voor verbinding tussen filter en carb...

ook nog tegendruk/geluidsdemping/vlammendover(bij 4takt)...

maja....tegendruk...tjah.met powerfilter hebbie toch al bijna geen tegendruk, geluidsdemping is ook niet echt belangrijk ...en tis 2 takt...

kun je dus idd doen..


zeg ik dat dan
ik bedoel gewoon dat dit onhandig zit en dat hij beter gewoon zo'n twin-airtje erachter kan hangen omdat die daar mooi in past en bovendien nog eens beter is ook
twin-air heeft namelijk zo'n rechte slang erop gebouwd zitten dus die kun je direct achter de carb. plaatsen wat me wat handiger lijkt
en als je niet van herrie houdt moet je zo'n originele box nemen en daar inbouwen ofso alleen gaat dat niet echt meer passen denk ik

edit:
45 euro is toch prima prijs voor zo'n 26mm Keihin? lijkt me echt niet duur iig, voor een 2e hands mikuni of dell ortho betaal je al meer...



[Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 9-2-03 21:44]
 
nobody fuck with us!!
Martijn 9-2-03?22:01 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

Quote:
Originally posted by: Martijn

Quote:
Originally posted by: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

ik zou hem wel inkorten ja verder is het wel een leuke oplossing
maar beter zet je gewoon een Twin-Air direct achter de carbu die filteren wat beter en staat ook wel goed altijd


luchtslang s niet alleen voor verbinding tussen filter en carb...

ook nog tegendruk/geluidsdemping/vlammendover(bij 4takt)...

maja....tegendruk...tjah.met powerfilter hebbie toch al bijna geen tegendruk, geluidsdemping is ook niet echt belangrijk ...en tis 2 takt...

kun je dus idd doen..


zeg ik dat dan
ik bedoel gewoon dat dit onhandig zit en dat hij beter gewoon zo'n twin-airtje erachter kan hangen omdat die daar mooi in past en bovendien nog eens beter is ook
twin-air heeft namelijk zo'n rechte slang erop gebouwd zitten dus die kun je direct achter de carb. plaatsen wat me wat handiger lijkt
en als je niet van herrie houdt moet je zo'n originele box nemen en daar inbouwen ofso alleen gaat dat niet echt meer passen denk ik

edit:
45 euro is toch prima prijs voor zo'n 26mm Keihin? lijkt me echt niet duur iig, voor een 2e hands mikuni of dell ortho betaal je al meer...



[Dit bericht is ge-edit door Oscar O. - [HRC Nijmegen] op 9-2-03 21:44]


zeg ik dan dat jij dat hebt gezegd??

ik leg het alleen maar ff uit...zodat anderen het ook weten.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hier_ben_ik - Administrator 10-2-03?15:32 Print reply

Posts: 8499
jongens lees is voordat je weer wat onnuttigs plaatst...

Quote:

twin-air heeft namelijk zo'n rechte slang erop gebouwd zitten dus die kun je direct achter de carb. plaatsen wat me wat handiger lijkt



dit past niet bij mtx i.v.m. de monosjok veer
 
Members zijn vervelend :-|
Blorn 10-2-03?19:29 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: Martijn

afDINGEN ist...beheers onze taal es :p


afpingelen is toch ook goed?? hier wordt meestal ook afgepingeld als er iets ge- of verkocht wordt
maar das brabant
 
Neonlampje 10-2-03?19:58 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah

http://home.wxs.nl/~smi00679/luchtslang.gif

dit is een mtx200 luchtslang die ga ik proberen passend te maken. dit is trouwens heel erg zacht rubber.

ik weet dat dit geen oplossing is voor "het" probleem maar ik zal hem waarschijnlijk toch nog wel moeten bijwerken.


ik kan ook nog een keihin 26mm kopen voor 45 euro. is dat goedkoop? geen vlakschuif offcourse gewoon normaal...
god, en dan zeuren over wervelingen.. moet je die rups zien dan!!!
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 10-2-03?20:44 Print reply

Posts: 5996
whahahahahahaha rups

vanbinnen is hij mooi glad hoor

deze kreeg ik van barry.



is ook rubber dattie bewerkt heeft

weet alleen ff niet wat voor soort rubber...

[Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 10-2-03 20:58]
 
ik haat mensen

Dit topic is 3692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved