Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mb evo 70 wil niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7380 - honda mb evo 70 wil niet
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1357 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Zeroed in- 4-2-03?23:25 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Originally posted by: barry

c3,c4,c5 staan voor speling maten. en bepaalde krachten die de lagers kunnen opvangen


c5 krukaslagers nemen is dikke onzin als je maar 12000rpm draait of zo...


ik heb helemaal geen c5 GENOMEN, die zaten er ori in.

 
Blukaap 4-2-03?23:48 Print reply

Posts: 10006
Geen wonder dat die GSM's aan gort lopen..
Snap absoluut niet waarom ze d'r std C5 in zouden zetten.
 
Bastila is lief
Martijn 4-2-03?23:54 Print reply
Posts: 10000
wat is c5 nou?? voor echt zupahhoge toeren?? 100k+ :n

ik vat het telkes niet..wat zit er nou standaard in brommers?? en wat zijn die lagers die meer toeren kenne hebben..vogles mij is het:

c3 std
c4 'snel'
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SIWWN 5-2-03?02:25 Print reply
Posts: 7079
De beste zijn nog steeds polini speedengine lagers en malossi mhr lagers
 
evolution70 5-2-03?09:28 Print reply
Posts: 5
ey mensen bedankt voor jullie reacties ff btw er staat WEL een evo-logo in me cilinder geslagen...? Best kans dat jullie gelijk hebben hoor dat er geen evo bestaat voor mb maar wat wil dat logo zeggen dan....

maareh ik kan dus concluderen:

-me vertanding is veel te zwaar, welke vertanding raden jullie me dan aan zodat ik een top van 110 a 115 kan halen...

-me sproeier is te groot, echter als ik een kleinere sproeier erin doe dan gaat hij ontzettend hoog stationair lopen...?

-met pakkingen dus sowieso ff vervangen moeten worden....

en welke uitlaat raden jullie me aan homoet of proma?
 
Hans F 5-2-03?09:45 Print reply
Posts: 4326
Er staat geen evo, maar EVG...
 
evolution70 5-2-03?09:52 Print reply
Posts: 5
en wat houdt dat in dan, wat dat verklaard een hoop, thnx!
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-2-03?13:04 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: evolution70

ey mensen bedankt voor jullie reacties ff btw er staat WEL een evo-logo in me cilinder geslagen...? Best kans dat jullie gelijk hebben hoor dat er geen evo bestaat voor mb maar wat wil dat logo zeggen dan....

maareh ik kan dus concluderen:

-me vertanding is veel te zwaar, welke vertanding raden jullie me dan aan zodat ik een top van 110 a 115 kan halen...

-me sproeier is te groot, echter als ik een kleinere sproeier erin doe dan gaat hij ontzettend hoog stationair lopen...?

-met pakkingen dus sowieso ff vervangen moeten worden....

en welke uitlaat raden jullie me aan homoet of proma?


neem 17-41, dat werkt als het goed is wel loopt hij ongeveer 110 (digitaal) als de cil. prima in orde is he!

sproeier moet je gewoon ff afstellen, stationair dus ook

neem homoet 70 die is relaxt
 
nobody fuck with us!!
jessy 5-2-03?13:12 Print reply

Posts: 2570
jaja homoet maar dan wel zonder demper(wol)
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-2-03?13:18 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: valejessy

jaja homoet maar dan wel zonder demper(wol)


hehe dat kan ook ja lekker blaasgeluidje

maarre neem dan wel homoet 70 btw
 
nobody fuck with us!!
-Zeroed in- 5-2-03?23:47 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Originally posted by: Blukmeester

Geen wonder dat die GSM's aan gort lopen..
Snap absoluut niet waarom ze d'r std C5 in zouden zetten.


bek houwe, noem jij maar eens 1 gsm NA 2001 die aan gort is gelopen uit zichzelf...
ik koop gewoon fijn c3 lagertjes (als ik geld heb).

Quote:
Originally posted by: valejessy

jaja homoet maar dan wel zonder demper(wol)


ok dat dus NIET doen want dan krijgt je ding net zon pokkeherrie als die van jessica en JA dat is erg.
herrie is mooi maar er zijn natuurlijk grenzen.

[Dit bericht is ge-edit door -[inferno]- op 5-2-03 23:49]
 
evolution70 6-2-03?13:55 Print reply
Posts: 5
Owkey thnx voor jullie hulp nog een paar vragen:

Gaat 17-41 dan gigantisch ten koste van mijn trekkracht of niet?

Hoe haal ik het dempingswol uit mijn homoet en hoe weet ik of ik een homoet 50 of 70 heb.

Sorry ben nog een beetje n00b op dit gebied. Ik ben gestopt met scooterrijden, veel te duur en te veel gekut ik had een appie sr die 150 liep (op de teller dan, dus hooguit 110) maar weet iemand deze vragen?


 
Erik_N 6-2-03?14:03 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Originally posted by: evolution70

Owkey thnx voor jullie hulp nog een paar vragen:

Gaat 17-41 dan gigantisch ten koste van mijn trekkracht of niet?

Ja, zou echt wat lichter doen, trekt ie veel beter, denk dat dit toch ff te zwaar is. 16-42 ofzo is misschien wel te doen, eventueel 15 voor. Maar gaat natuurlijk ook weer ten koste van je top. Beste is ff proberen (met oude 2ehands tandwielen) en zodra je mooie verhouding hebt zorg je dat je er goede tanwielen opzet.

Hoe haal ik het dempingswol uit mijn homoet en hoe weet ik of ik een homoet 50 of 70 heb.

Neem aan dat je een racing special hebt? Das dus met die demper omhoog zegmaar? Daar kan je de demper van openmaken.

Sorry ben nog een beetje n00b op dit gebied. Ik ben gestopt met scooterrijden, veel te duur en te veel gekut ik had een appie sr die 150 liep (op de teller dan, dus hooguit 110) maar weet iemand deze vragen?






 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Martijn 6-2-03?15:27 Print reply
Posts: 10000
demperwol gewoon laten zitten.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSR RULEZZ 6-2-03?15:51 Print reply

Posts: 4934
koop een proma lekker goedkoop en ros meteen je demperwol eruit dan komt er ook nog een verrekte mooi geluidje uit, bij mij dan alleen als je erzelf oprijd, hehe die lui die achter mij rijden zullen wel helemaal gek worden;p
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 1357 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved