Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mb evo 70 wil niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 692 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7380 - honda mb evo 70 wil niet
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1356 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

evolution70 4-2-03?09:07 Print topicpost
Posts: 5
Nadat ik me evo 70 erop had gezet (21 mikuni, powerfilter, adige membraan, 24 mm spruitstuk en top racing as me c3 lagers, homoet en proma)
Had hij al zeer weinig compressie, kan dit wellicht komen door de oude pakkingen? Maar goed als ik me racevertanding erop gooi 17-36 gaat hij aardig in z'n 1 en 2 maar in z'n 3 en 4 komt hij voor geen meter vooruit, ik heb al sproeier 190 erin, kan iemand me please helpen?
 

Zoetahmeerdah [Marcel] 4-2-03?09:17 Print reply

Posts: 5996
loop je de boel te faken? ten 1e is er GEEN evo voor een mt, en 17-36 is veel te zware vertanding voor een mb5 met 70 polini (wat het zeer waarschijnlijk zal zijn) en 190 is te groot.


 
ik haat mensen
Kouwe Arie 4-2-03?09:58 Print reply
Posts: 2065
Of iemand heeft tegen 'm gezegd dat het een evo was.
 
Hier_ben_ik - Administrator 4-2-03?10:03 Print reply

Posts: 8499
Quote:

top racing as me c3 lagers



oja, daar zitten die skoethurgast bij ons op school ook altijd over te zeiken.. RACE krukas, C3lagers wooowww


/ik doe nog c3lagers in een vespa man, of dat zo speciaal is..

kijk maar is op zon pleeforum in de profiles (jaja vraag me niet hoe ik er ooit terechtgekomen ben) daar staat het zelfs bij de setup: lagers: jaja ik heb malossilagers dus ik ben schnellll


--> weer ontopic
 
Members zijn vervelend :-|
solidsjakie 4-2-03?11:49 Print reply

Posts: 2291
C3 betekent dat je 13000 toere ofzow kan make, zonder dat ze echt aan stront gaan, anders kan je beter C4 of C5 doen, maar die zijn veel duurder, als je zelf kan revicere gewoon geregeld C3 lagers drin, klaar.
 
SkaBla [Pim] 4-2-03?12:07 Print reply

Posts: 4659
homoet en proma uitlaat?
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Erik_N 4-2-03?12:09 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Originally posted by: SkaBla

homoet en proma uitlaat?


Ik denk dat hij bedoeld dat zij ze beide geprobeerd heeft.

 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
huh 4-2-03?13:20 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah

...en 190 is te groot.



Mikuni sproeier 190 kan best op een 70cc hoor.

edit:

En dat je geen compressie hebt kan idd komen door verrotte pakkingen, of je zuigerveren zijn versleten, dat kan ook nog, behalve als je die polini nieuw hebt gekocht natuurlijk .

[Dit bericht is ge-edit door huh op 4-2-03 13:24]
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 4-2-03?13:50 Print reply

Posts: 5996
ik heb zelf een polini op me mt gehad met dezelfde setup en had een 145 of 150 sproeier dus daarom vind ik het te groot.

in me mallossi 70cc had ik 160..
 
ik haat mensen
-Zeroed in- 4-2-03?13:49 Print reply

Posts: 3255
probeer een 14-51 vertanding ofzo.
ik vind het alleen wel grappig dat je denkt dat er een evo is voor mb haha.
en over lagers gesproken, ik heb ori c5 lagers in me gsm :n :n
wat moet ik daar nou weer mee :S

 
Blukaap 4-2-03?14:00 Print reply

Posts: 10006
Kapot laten lopen.
Dingen komen nooit op bedrijfstemperatuur en dus minimale speling.
Die is dus veel te groot op deze manier.
 
Bastila is lief
Mr Pain 4-2-03?14:57 Print reply
Posts: 4966
je moet altijd nieuwe pakkingen gebruiken en als je dan nog niet genoeg compressi heeft moet je maar je kop afvlakken,

of toppic: die c3 lager hebben spelling er op zitten omdat ze nog uitzetten door de warmte in het blok en het heeft helemaal niks met toerental te maken (werd tegen mij gezegd bij een lagerbedrijf) en ik denk dat als je c5 lagers in je blok hebt dat dat niet echt lekker rijd.
 
Honda_mbiloss [Emiel] 4-2-03?15:20 Print reply

Posts: 3697
naja kzal eerst ff naar de kleur van je bougie kijken, dan even de sproeier veranderen die naar mijn idee te groot is voor een 70, evo bestaat niet dus moet je maar ff kijken wat het wel is... staat er vast op, en zal ook meteen twv veranderen naar ietsie lichter.
 
huh 4-2-03?20:08 Print reply
Posts: 1755
Probeer eens vol gas in zn 1 of 2 te rijden, als ie nie pruttelt is het in ieder geval niet de sproeier.

Ik heb zelf op m'n 50 imi een mikuni 150 (en met 160 liep ie ook best), dus daarom zeg ik dat het niet perse de sproeier hoeft te zijn. Er is hier dacht ik ook iemand met een 200 ofzo op een 70cc, ook mikuni btw.
 
barry 4-2-03?20:50 Print reply

Posts: 7387
c3,c4,c5 staan voor speling maten. en bepaalde krachten die de lagers kunnen opvangen


c5 krukaslagers nemen is dikke onzin als je maar 12000rpm draait of zo...
 
He?
Pertijn 4-2-03?21:38 Print reply
Posts: 846
Met C3 kan je geloof ik tot 16000 of meer..
Voldoet dus voor zowat iedereen.
Snap niet dat er mensen bij zijn die er zomaar C4 in gooien, vinden zeker dat ze vet gaan
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]

Dit topic is 1356 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved