Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ge2 en ge3 brr en blauwe drijfstang?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 720 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7363 - ge2 en ge3 brr en blauwe drijfstang...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 620 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mr Pain 2-2-03?21:17 Print topicpost
Posts: 4966
helo allemaal ik weer een paar vraagjes. Ik heb mijn blok onder mijn nsr vandaan en ik weet dus nu zeker dat ik een malossi heb jippy maar er zit een ge3 cillinder kop op van een diameter van 52mm en ik moet 45,5 hebben hoe kan ik dit oplossen of moet ik dan een andere cillinder kop :a ?

en nog een vraag mijn drijfstang is blauw is dat slecht zo ja dan kan ik het beste zeker een nieuwe krukas kopen (wij hebben hier in de buurt niet van die pers bedrijfen)

en is zo'n imitatie krukas wel sterk genoeg voor mijn 70malossi of moet ik dan een orginele :a

en de laatste vraag: als ik alles glad maak mijn spruitstuk, spoelpoorten, inlaatpoort, uitlaatpoort, enzovoort krijg je dan ook iets betere prestatie's (want dan koop ik morgen even zo'n immitatie dremeltje
 

Martijn 3-2-03?01:00 Print reply
Posts: 10000
als je drijfstang blauw is dan lijkt het mij alsof ie een keer superheet is geworden...mss vastloper van het bigend ofzo...

die imi krukassen kunnen 70-malossi wel hebben geloof ik...

die cilkop 52..mm is dat van 80cc ofoz??

maar iig...als je je inlaat enzo glad maakt dan krijg je wel minder weerstand..dus in theorie krijg je meer mengsel omdat het minder weerstand heeft bij aanzuiging...

maar ik geloof dat ruw oppervlak voor wervelingen zorgt, dat is juist ook goed...dat weett ik niet precies...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Mr Pain 3-2-03?01:12 Print reply
Posts: 4966
ja met die wervelingen heb ik ook al wel eens wat gehoord maar ik dacht dus als je echt alles supper glad maakt en polijst dan komt er toch ook wel wervelingen in tenslot je zuiger gaat ook op en neer dus daar krijg je ook wervelingen van?

mischien weten jullie hier ook wat als je je carter opvult met vloeibaar metaal wat keihard word en je vult het dan zo op dat je krukas het niet raakt dan krijg je toch ook meer druk in je carter en dan word het infeite ook in je cillinder gedrukt of zit ik nu weer gewoon es een keer weer te blaten?

en past die twin air power filter wel op mijn 20mm mikunie de plek waar de power filter op komt is 42mm (mijn orginele filter bak is kapot dus daarom gebruik ik powerfilter)

hopelijk heb ik morgen weer een beetje kenis er bij want ik ga nu pitten adju
 

Dit topic is 620 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved