Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hpi ontsteking voor een puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1010 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #7303 - hpi ontsteking voor een puch
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

guus van driel 30-1-03?17:27 Print topicpost
Posts: 846
ik kan een mb krijgen voor een hpi ontsteking voor een puch

nou vraag ik me af wat is een hpi ontsteking nou eigenlijk, ik hoor er wel veel over maar weet eigenlijk niet wat het is

en is zon hpi geval duur?
 

huh 30-1-03?17:50 Print reply
Posts: 1755
Quote:

ik kan een mb krijgen voor een hpi ontsteking voor een puch



Huh wat bedoel je? Je hebt een MB waarop HPI zit en die wil je op je puch ofzo??

HPI is simpelweg een race ontsteking waardoor je brommer harder gaat maar geen licht meer heeft.

Kost 219 euro op 50cc.nl
 
guus van driel 30-1-03?18:10 Print reply
Posts: 846
dankjewel voor de info

nee als ik een hpi ontsteking heb (voor een puch) kan ik die ruilen tegen een mb

[Dit bericht is ge-edit door guus van driel op 30-1-03 18:12]
 
De Schout 30-1-03?18:10 Print reply
Posts: 5327
HPI = horse power ignation

is trouwes een binnen rotor

[Dit bericht is ge-edit door De Schout op 30-1-03 18:13]
 
tune tweak fiddle bang bummer
Pingu 30-1-03?22:08 Print reply
Posts: 1842
en een binnenrotor is keiroig
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Martijn 30-1-03?23:12 Print reply
Posts: 10000
ja ik hoop et maar...mn toekomstige setup (binnen week/maand of afhankelijk van weer/vakantie) wordt:

70 malossi (waarschijnlijk alleen liquidkoppakking)
18 mm dellorto
80 gianelli
powerfilter (variabele crossfilter)
6bak
binnenrotor van RM
cdi van RM

denk dat dat toch wel aardig zal optrekken, powerfilter + binnenrotor icm 6bak

hope dat ik die tsx eindelijk es boven de 95 uitkrijg.

maar hpi was toch een speciaal soort binnenrotor.??
niet zomaar binnenrotor zoals van crosser oid.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Pingu 31-1-03?17:48 Print reply
Posts: 1842
is gewoon een merk... vooral gasreactie met binnenrotor is VET, mijne trekt nog niet super.. te zwaar vertand en megagrote squish (2 voetpakkingen en polinizuiger is iets lager) maar komt oring in, en nog iets vlakken denk maar die gasreactie.. die is roig
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
snelle dickie 31-1-03?19:01 Print reply
Posts: 174
variabele filer sux cox
 
poep is bij mij altijd bruin
marcel 31-1-03?20:40 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Originally posted by: De Schout

HPI = horse power ignation

is trouwes een binnen rotor

[Dit bericht is ge-edit door De Schout op 30-1-03 18:13]


volgens mij is het dan nog altijd High Performance Ignition.
 
De Schout 31-1-03?20:43 Print reply
Posts: 5327
neej, weet wel zeker van niet, heb hier namelijk ergens een foldertje liggen van HPI
 
tune tweak fiddle bang bummer
marcel 31-1-03?20:49 Print reply

Posts: 1533
die wil ik wel eens zien dan

 
De Schout 31-1-03?20:55 Print reply
Posts: 5327
ok, ga ff scannen

 
tune tweak fiddle bang bummer
De Schout 31-1-03?21:05 Print reply
Posts: 5327
hierzo dan

overtuigd
 
tune tweak fiddle bang bummer
Neonlampje 31-1-03?22:52 Print reply

Posts: 14825
wachten jullie maar tot 'het cdi'-project af is
 
Martijn 31-1-03?23:57 Print reply
Posts: 10000
ja dick..het zijn niet de allerbeste filters....en dat variabele is ook nix..ik heb em toch altijd open staan..maar het geluidje is wel leuk..vooral icm binnenrotor denk ik...komt meer in de buurt van een crosser denk ik...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
marcel 1-2-03?08:43 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Originally posted by: De Schout

hierzo dan

overtuigd


ow da's vreemd. is toch best een oud foldertje of niet. ik zal nog eens even zoeken want hoe kom ik nou aan dat andere
 

Dit topic is 2462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved