Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr harder zonder al te veel sleutelen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7266 - nsr harder zonder al te veel sleute...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2wheels[jurg] 28-1-03?18:09 Print topicpost

Posts: 3503
me nsr rijd veel te zach :P . ik heb nu alles orgineel behalven een proma uitlaat. weet iemand wat ik het besten kan doen zonder dat het al teveel steutelen. hij rijd nu 60
 

snelle dickie 28-1-03?18:13 Print reply
Posts: 174
met je hoofd op het stuur gaan ligge
of andere cil kope en die erop legge
 
poep is bij mij altijd bruin
MBBBBBB 28-1-03?18:17 Print reply
Posts: 2340
snelle luchtslangen en kijken of je ontsteking iets vroeger kan

ik vind proma een kut uitlaat..
 
jaz86 28-1-03?18:19 Print reply
Posts: 543
grotere carb, metrakit d'r onder en luchtfilter onder handen nemen en dan ga je wel wat harder
 
*** DEMOCRATIE IS DE DICTATUUR DER MEERDERHEID ***
2wheels[jurg] 28-1-03?18:19 Print reply

Posts: 3503
alleen cilinder of heel blok?? is dat makkelijk zelf te doen? ik ben apsoluit niet tecnich
 
MBBBBBB 28-1-03?18:25 Print reply
Posts: 2340
ehum...

hoe wil je hem nou sneller maken?.. nieuwe cil carb etc?.. of std blijven?.. daar ging ik ff vanuit
 
2wheels[jurg] 28-1-03?18:29 Print reply

Posts: 3503
maakt mij niet uit ik weet alleen geen fuck van cilinders en al die shit
 
Erik_N 28-1-03?18:31 Print reply

Posts: 5360
Koop een kompleet MBX blok en en een leuk uitlaatje. Dit zet je er binnen een uurtje onder, en kan je gauw een 120 kilometers per uur gaan
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Rudy 28-1-03?18:55 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

Koop een kompleet MBX blok en en een leuk uitlaatje. Dit zet je er binnen een uurtje onder, en kan je gauw een 120 kilometers per uur gaan


jaja met een orginele mbx cilinder.......
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
MBBBBBB 28-1-03?19:10 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: 50cc-nsr-50cc

maakt mij niet uit ik weet alleen geen fuck van cilinders en al die shit


ehm jah.. om toch egt sneller te gaan zou je je daar maar eens in moeten verdiepen dan!
want anders kunnen we wel suggesties doen maar als je het toch niet begrijpt...

lees eens wat site's door die over tuning etc gaan... ( bedoel ik alleen cil etc verwisselen enzo ).. dan kom je al veel te weten.. dan een keertje rustig uit proberen.. en kom je er toch achter dat het best mee valt...

 
Erik_N 28-1-03?19:16 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Originally posted by: rudy

Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

Koop een kompleet MBX blok en en een leuk uitlaatje. Dit zet je er binnen een uurtje onder, en kan je gauw een 120 kilometers per uur gaan


jaja met een orginele mbx cilinder.......


Dat zeg ik niet, maar zag gister namelijk nog op marktplaats kompleteset staan voor NSR, MBX blok met 100cc athena, 28mm teur en een snelle uitlaat(wee nie meer welke). Ken je er in 1 keer opflikkeren dan....
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
huh 28-1-03?19:08 Print reply
Posts: 1755
Zonder moeite doen een NSR opvoeren?? Dan zou ik em dus wegbrengen naar de brommerboer en het hem laten doen. Waarschijnlijk kost dat wel 100 euro meer dan als je het zelf hebt laten doen.

Je kan je er zelf natuurlijk ook in verdiepen, ik was ook zo a-technisch als een goudvis, maar o.a. door dit forum nie meer zo.

En je kan een NSR nie zomaar simpel opvoeren, grotere luchtslangen is misschien nog wel te doen, maar als je bijv een grotere sproeier wil, dan zul je je carb eraf moeten halen en als je echt zo a-technisch bent is dat nie zo gemakkelijk.

Of je moet trouwens iemand kennen die er verstand van heeft en em voor je op wil voeren...
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 28-1-03?19:44 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

Quote:
Originally posted by: rudy

Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

Koop een kompleet MBX blok en en een leuk uitlaatje. Dit zet je er binnen een uurtje onder, en kan je gauw een 120 kilometers per uur gaan


jaja met een orginele mbx cilinder.......


Dat zeg ik niet, maar zag gister namelijk nog op marktplaats kompleteset staan voor NSR, MBX blok met 100cc athena, 28mm teur en een snelle uitlaat(wee nie meer welke). Ken je er in 1 keer opflikkeren dan....


ja zo kan ik hem ook wel vertellen dat hij maar gewoon een CBR600 blok passend moet maken en dat hij dan wat sneller rijdt
dit is toch gewoon onzin, hij wil ietsjes sneller dan moet je niet gelijk dit soort dingen erin zetten (en hem op verkeerde ideeen brengen )
 
nobody fuck with us!!
SIWWN 28-1-03?19:50 Print reply
Posts: 7079
goedkoopste oplossing dnek ik.. een groter voortandwiel!!
Kost toch niks om effe erop te laten leggen.. nie veel dan

Alleen trek je minder hard op.
 
jaz86 28-1-03?20:25 Print reply
Posts: 543
precies, als je ietsje harder wil moet je hem geen compleet blok geven (kan wel, maar dat is niet bepaald "zonder al te veel moeite"
gewoon een goede uitlaat, grotere sproeier+slangen en tandwielen aanpassen en je gaat iets harder.

mbx blok is natuurlijk wel supervet, maarja, het is niet mijn nsr
 
*** DEMOCRATIE IS DE DICTATUUR DER MEERDERHEID ***
solidsjakie 29-1-03?10:34 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: jaz86

precies, als je ietsje harder wil moet je hem geen compleet blok geven (kan wel, maar dat is niet bepaald "zonder al te veel moeite"
gewoon een goede uitlaat, grotere sproeier+slangen en tandwielen aanpassen en je gaat iets harder.

mbx blok is natuurlijk wel supervet, maarja, het is niet mijn nsr


een nsr wil met ori cil en 16mm max 70, wind mee 75, dan ist op, dan moet je gewoon andere cil opgooien, en dr staat een hele gute faq op dit forum, die precies uitlegt hoet moet, en dan moet je een 50snel kope, als je minder geflikker wil met coppers, en geen last van wind en leuke optreksnelheid en top, moet je 70 neme, en hoe duurder de neie cil, hoe beter.

[URL[t]]http://www.brommerforum.nl/faq.asp?action=view&id=55[/t]klik[/URL] hier staat die faq.
 

Dit topic is 1433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved