Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vloeistof gekoeld 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1251 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7255 - vloeistof gekoeld 50cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 754 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jackmasterTZR 27-1-03?21:07 Print topicpost

Posts: 3062
ha luitjes, kheb een mt'tje die nog luchtgekoeld is. ik wil er misschien een vloeistofgekoelde 50 opleggen. maar weet nie cker of mn 16 keihin er op past wie weet of da wel kan.

hieronder staat een plaatje van mn mt. er komt nog wel een andere demper op want deze ziet er nie uit.

nu mar hopen of ie het doet mare wa vindun jullie ervan?? hij heeft trouwens net nieuwe sloffen gekregen ,

laterzz
 

Blukaap 27-1-03?21:32 Print reply

Posts: 10006
Welkom als 1e .

Dr is alleen geen watergekoelde 50cc die zomaar op een MT past, d'r is wel een watergekoelde 70 zeta, maar die is niet makkelijk te vinden.

Als je watergekoeld wil rijden dan heb je een NSR/MBX/MTX-R blok nodig, maar dat past niet onder een MT of je moet creatief beugels kunnen maken en evt kunnen lassen.
 
Bastila is lief
FBImme 27-1-03?22:07 Print reply
Posts: 375
als je harder wil kan je er ook gewoon een luchtgekoelde 70cc onder leggen
die zijn makkelijker te vinden dan de watergekoelde (zoals hierboven gezegd)
en die passen gewoon meteen

[Dit bericht is ge-edit door Immpie op 27-1-03 22:09]
 
jackmasterTZR 28-1-03?07:52 Print reply

Posts: 3062
als ik een vloeistof 70cc pak past mijn spruitstuk dan ook??
 
solidsjakie 28-1-03?09:16 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: jackmaster

als ik een vloeistof 70cc pak past mijn spruitstuk dan ook??


ja
 
Blukaap 28-1-03?11:13 Print reply

Posts: 10006
Hangt er vanaf he, maar een LC(liquid cooled) 70 voor MT/B past ie idd gewoon op.
Als je d'r een NSR/MBX/MTX-R blok onder fabriekt, dan moet je wel een ander spruitstuk.
 
Bastila is lief
Hier_ben_ik - Administrator 28-1-03?14:40 Print reply

Posts: 8499
hoeft niet perse harrie..

je hebt dan om te beginnen alvast geen last van monoshock veer, de hoek van de carburateur kun je veranderen door gewoon het blok wat meer of minder te kantelen.. als je toch bezig bent is dat denk ik het makkelijkste
 
Members zijn vervelend :-|
jackmasterTZR 28-1-03?15:19 Print reply

Posts: 3062
maare is de kracht van een 70 lc hetzelfde als van een 70 luchtc.???
 
ardan 28-1-03?16:31 Print reply
Posts: 595
ik zou zeggen van wel,tenzij je echt gaat fijntunen en zo,maar ja het zal ongeveer hetzelfde zijn kwa kracht.de lc blijft alleen koeler/en langer koeler,waardoor de cil op z'n beste blijft,hij oververhit niet of pas na veel langere belasting.en dit laatste kan je in tijd wel wat extra kracht geven,maar ik denk niet dat dat zoveel is.
 
have a blast,go fast
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 28-1-03?17:21 Print reply

Posts: 7007
zo'n 70 zeta LC is wel leuk en alles maar je kunt hem toch bijna niet vinden dus wat doe je moeilijk? Koop gewoon een leuke luchtgekoelde cilinder, dat zijn prima dingen hoor superveel lui rijden er toch mee rond?
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 754 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved