Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR op testbank geweest.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #7232 - NSR op testbank geweest.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rebuild nsr 26-1-03?23:58 Print reply
Posts: 494
hey mensen ik heb ook plannen om mijn 80 cc standaart cilinder op te boren naar 55 mm. Moet je dan ook de poorten stijler maken? zo ja hoe doe je da? en dan heb ik nog een vraag: is een 110cc malllossi veel sneller of is een 55mm met getunede poorten hetzelfde wat vermogen betreft

alvast bedankt
mzzl

ps: mbx blok ruled
 
nothing beats a cubic inch
Ralf 27-1-03?00:59 Print reply

Posts: 9073
Ja je moet je poorten bijwerken, en de rest wat je vraagt is nog relatief aan hoe je je cylinder bijwerkt..
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 27-1-03?01:39 Print reply

Posts: 5996
dat zullen we zien als jurrien tegen harrie gaat sporten op de bm2k3 (beiden nsr alleen de ene een uitgeboorde 80cc en de andere een malle ossie 93cc) dus ben vet benieuwd.

waarschijnlijk de uitgeboorde mbx80 cilinder omdat harrie en ik de cilinder hebben bijgewerkt

EN als jurrien ze carburateur dit jaar NIET lekt natuurlijk.
 
ik haat mensen
jhillen 27-1-03?07:47 Print reply
Posts: 622
hahaha, als me carburateur niet lekt dit jaar, jongen, ik koop een gloednieuwe carb, een 26mm malossi carburateur set... en die gaat egt niet lekken, daar zorg ik wel voor...

en ik denk dat ik ga winnen... dat voel ik aan mijn wateren maare, ik heb m'n 80cc LC blokkie al opgehaalt he, egt een super mooi ding, helemaal gereviceert en alles... egt mooi, nix speling ofzow

maar idd, we zullen zien Harrie en Marcel... we shall see... maar ik ga wel zeker mee naar de Big meeting dit jaar...
 
SM Stunt Bike
solidsjakie 27-1-03?09:48 Print reply

Posts: 2291
hoeveel toeren moet je kunnen maken met onbewerkte chroomwand zeta of uitgehoonde giet malossi?? Ik kom tijdes het rijden tot 11k, ik denk dat ik mn ontsteking ff ga vervroege, en dan weer ff kijke. Dan moet ik dus harder kunnen . Nu kan ik op teller 110 halen, en 90 was 110 op een vw transporter busje, ik ga er nog steeds van uit dat me eige teller klop, maar als dat busje zn teller klopt, hek er helemaal geen probs mee. En als je membraan plaatjes niet 100% zijn, geeft dat veel vermogen verlies? Want die moek nog vervangen.
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 27-1-03?12:42 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: jhillen

hahaha, als me carburateur niet lekt dit jaar, jongen, ik koop een gloednieuwe carb, een 26mm (delorto) carburateur set... en die gaat egt niet lekken, daar zorg ik wel voor...




jij krijgt alles voor elkaar

maarruh, ik ben dan denk ik geen kandidaad meer voor je hoor. MITS ik mijn blok optijd afkrijg voor de meeting....anders win je het wel, had je nog aan ruud gevraagt hoever hij was met die lagers/pakkingset?
 
ik haat mensen
Blukaap 27-1-03?18:48 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Originally posted by: nsr tigerrrrrr!!

hey mensen ik heb ook plannen om mijn 80 cc standaart cilinder op te boren naar 55 mm. Moet je dan ook de poorten stijler maken? zo ja hoe doe je da? en dan heb ik nog een vraag: is een 110cc malllossi veel sneller of is een 55mm met getunede poorten hetzelfde wat vermogen betreft

alvast bedankt
mzzl

ps: mbx blok ruled


Uitlaatpoort valt veel te laag uit, boostpoort ook, maar ik weet niet precies hoe (die was nl aangepast door de opboorder).

En als je die MBX80 cilinder opboort en dan naast een malossi 110cc (93 eigenlijk) zet, dan win je het echt niet.

Maar met tunen heeft het ding wel enige potentie .
 
Bastila is lief
rebuild nsr 27-1-03?19:01 Print reply
Posts: 494
heeft iemand een poorten mapje voor me voor dat poorten tunen (mbx standaart cilinder opgeboord naar 55mm), of moet je het gewoon op gevooel doen? zoals je merkt heb k geen ervaring met poorten tuning
 
nothing beats a cubic inch
Blukaap 27-1-03?19:12 Print reply

Posts: 10006
Kun je beter eerst eens oefenen op iets wat kapot kan.
En eventjes [URL[t]]http://www.macdizzy.com[/t]Macdizzy[/URL] doorlezen.

Of voor een korte, nederlandse, samenvatting [URL[t]]http://membres.lycos.fr/mb50tuned[/t]Bart z'n website[/URL] doorlezen.

Dan heb je misschien een zekere baiskennis, is wel prettig.
 
Bastila is lief
rebuild nsr 28-1-03?15:44 Print reply
Posts: 494
kun je dat ook laten doen ? want ik ben bang dat ik uitschiet met m,n lompe klauwen. zo ja waar kan je dit dan laten doen?

 
nothing beats a cubic inch
huh 28-1-03?19:17 Print reply
Posts: 1755
Check [URL[t]]http://www.is-tuning.nl[/t]www.is-tuning.nl[/URL], daar kun je het laten doen.

Ik ben er zelf ook nog nooit aan begonnen, met name de spoelpoorten lijkt me onbegonnen werk, maar dat komt nog wel een keer .
 

Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved