Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR op testbank geweest.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 791 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #7232 - NSR op testbank geweest.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve_ZHC 26-1-03?01:32 Print reply

Posts: 2716
Jezus, wat een allemachtig mooi ding, ik kan het gewoon niet anders zeggen.

En ik denk idd zo'n 17/18 pk?
En wat een stil ding zeg!!
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 26-1-03?01:34 Print reply

Posts: 5996
ik heb nog even mijn r2 papieren erbij gepakt, een STANDAARD jawel, een standaard mtx r2 met 80cc blok en 78cc cilinder stnd uitlaat die 80km/u rijd heeft 7kw dus 9.52pk!
verder met een tandwielverhouding van 15 - 45 en een gewicht van 113 kilogramm en 77DeciBel bij 7250 toeren per minuut

moet jij toch wel DIK bovenzitten harrie??

edit hmzz. zullen wel krukas pk zijn...9.52 - 20% = 7.14pk. hm dat komt al beter in de richting van een standaard 80cc

[Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 26-1-03 12:03]
 
ik haat mensen
DaveTSX 26-1-03?01:48 Print reply
Posts: 2033
ik weet het, maar mag het lekker niet zegge, nanananana
 
http://www.2weird4u.com
-Michiel RS- 26-1-03?02:00 Print reply
Posts: 2803
Ik was laatst ook op de testbank geweest (alleen was ie van de coppers :( ) gelukkig heb ik een goede begrenzer, maar evengoed nog 1,2kW duss 63 euro :(
En op de weg ging ie met begrenzer gewoon 65km/u.

En ik denk uuh 12pk nogsteeds.
 
Steve_ZHC 26-1-03?02:04 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: -Michiel RS-

Ik was laatst ook op de testbank geweest (alleen was ie van de coppers :( ) gelukkig heb ik een goede begrenzer, maar evengoed nog 1,2kW duss 63 euro :(
En op de weg ging ie met begrenzer gewoon 65km/u.

En ik denk uuh 12pk nogsteeds.


Zouden wij een vergelijkbaar vermogen hebben Michiel?
Ik met me gietijzer clindertjuh en HPI, jij met je Polinininini () en Polini uitlaat?
 
Daan -> TSX 26-1-03?02:08 Print reply
Posts: 472
Het is laat, ik kom net op uit de stad, ben beetje bgeschonken, dus let niet op de significantie: 18,47 PK gok ik zo ongeveer ommenabij.
 
MB50TUNED 26-1-03?08:31 Print reply
Posts: 1054
Durf je de score nog te vermelden
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
NSR JunK 26-1-03?10:59 Print reply

Posts: 2339
jemig wat gokken jullie allemaal giga hoog :n pertijn had met 70mal getuned aangepaste uitlaat op testbank afgesteld iets van 12,3PK

dus dan lijkt me dat een opgeboorde 80 met brakke uitlaat iets van 12,13PK levert

ik ben benieuwt, en hij is wel vet
 
Rudy 26-1-03?11:16 Print reply

Posts: 3471
denk een 13-14pk
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
barry 26-1-03?11:40 Print reply

Posts: 7387
nou harrie...
 
He?
DaveTSX 26-1-03?11:40 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Originally posted by: rudy

denk een 13-14pk


en net dacht je nog 18-19 :n
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 26-1-03?11:49 Print reply

Posts: 9073
Ik weet het ook, ik heb die fsking run betaald

Maar ik laat jullie nog even doordromen, en btw harrie heeft niet alles verteld wat jullie zouden moeten weten... :n
 
Blukaap 26-1-03?11:50 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Originally posted by: MB50TUNED

Durf je de score nog te vermelden


Ja hoor, het topic loopt precies zoals ik verwacht had .


Blowdown was om en nabij de 20 graden (ietsje meer).


[Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 26-1-03 11:54]
 
Bastila is lief
Ralf 26-1-03?11:54 Print reply

Posts: 9073
Nou, ik zal een hint geven, de blowdown lag door het uitboren en schuin aflopende poorten rond de 21...

[Dit bericht is ge-edit door Ralf op 26-1-03 11:57]
 
NSR JunK 26-1-03?12:00 Print reply

Posts: 2339
klinkt duur ben benieuwt
 

Dit topic is 3400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved