Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project: carter inlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1142 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #718 - Project: carter inlaat
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 10-6-01?20:53 Print reply

Posts: 14825
tayrippie
 
70malossi 10-6-01?20:53 Print reply
Posts: 4176
dat alles niet zo moeilijk en lastig en beangstegend is zoals het wel eens zou kunnen lijken.
laten we het dara maar op houden.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
B3AST 10-6-01?20:53 Print reply
Posts: 2469
Is vast wel te doen, en spruitstuk = NP, want er moet toch een membraam OP en niet IN want dat past nooit, dus er moet een membraam OP het blok, dus er moet sowieso iets op het blok een schoorsteentje gefabriekt worden, en dan fabrieken we die wel zo dat de carb. er RECHT op komt
 
- insane in the brain -
Neonlampje 10-6-01?20:56 Print reply

Posts: 14825
dit moete we een x proberen!!!
gaan we echt wel tiet-snel!!
 
Pertijn 10-6-01?20:58 Print reply
Posts: 846
Er zijn cilinders voor puch waar je een mt/b8 membraam in moet doen 70 duz..
Daar kan je met een promacircuit en een 18mm 95 mee rijden..
En als je bruter wil doen dan zet je er toch een 80cc op? of je veranderd de tapeinden en smijt er een breitwand op?
Een maat had ook een keer het id om een 26 op zijn pucht te zz, maar dat spruitstuk dat ervoor gemaakt moest worden is er niet meer gekomen..
En dat gescheurde frame was ook niet echt handig
Bij dynoyet halen ze trouwens wel 10+ pk uit een puchje..hehe
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
B3AST 10-6-01?21:04 Print reply
Posts: 2469
Ja deze kerel rijdt nu ook al met dikke 7PK op zn krukas...

65cc polini 18mm dellorto ofsow, maar het kan allemaal nog VEEEL bruter....
maar die puch van hem gaat wel AAP jonge, dat ding trekt scooters er vet uit!!!!

(niet dat wij dat niet doen hoor, maar dat is wel een poeg...)
 
- insane in the brain -
MB50TUNED 10-6-01?21:15 Print reply
Posts: 1054
En dan rem je een keer met je puch, breekt je ebr voorvork los van de rem. Trekt je rem zich aan doordat hij met het wiel meedraait. Vervolgens ga je keihard op je bek.. Geen puch meer voor mij. Wel om wat aan te sleutelen, maar ik leef liever langer. Heet die gast trouwens Jarno?
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
B3AST 10-6-01?21:21 Print reply
Posts: 2469
jah uit Assen
 
- insane in the brain -
70malossi 10-6-01?21:43 Print reply
Posts: 4176
Is vast wel te doen, en spruitstuk = NP, want er moet toch een membraam OP en niet IN want dat past nooit, dus er moet een membraam OP het blok, dus er moet sowieso iets op het blok een schoorsteentje gefabriekt worden, en dan fabrieken we die wel zo dat de carb. er RECHT op komt


ja en dat schoorsteentje is dus een spruitstuk want een spruitstuk is de verbinding tussen carb en membraam.kijk mara op een scoot,dara stellen spuitstukken ook niks voor.die moet het ronde 4kant maken als je begrijpt wta ik bedoel wat heel siempel is wat dus wel moet lukken
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
B3AST 10-6-01?22:12 Print reply
Posts: 2469
Nee dat bedoel ik niet... er komt eerst een schoorsteentje waar het membraam IN komt... (want dat kan niet zomaar in het carter bungelen jah, dat moet erop) en bovenop dat schoorsteentje komt weer het spruitstuk
 
- insane in the brain -
SPARKLE 10-6-01?23:01 Print reply
Posts: 1332
Same here, mijn neefie is ook met een opgevoerde puch op zijn bek gegaan, en daar gebeurde precies hetzelfde als wat MB50 TUNED beschreef, je zal ook mij nooit meer op een puch zien rijden!!TYFUSDINGEN!! :p :p
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
verwijderd 11-6-01?08:11 Print reply
Posts: 4082
mij wel, puch rules
 
Neonlampje 11-6-01?11:10 Print reply

Posts: 14825
beterID:
je neemt een cylinder van een 4takter... dies dus helemaal glad van binnen, zonder poorten enzo... daar boor je gaten in ter hoogte van de spoelpoorten, zet er verwrmingsbuizen op.. maak een electrische pomp erop, die ervoor zorgt dat de brandstof erin gespoten wordt... injectie
Je kan eventueel ook de verwarimgsbuizen op het carter aansluiten, waardoor je een het carter-carb systeem kan gebruiken... (btw wel DIKKE verwarmings buizen gebruiken)
 
Rens 11-6-01?12:40 Print reply

Posts: 6863
Die 80cc die op een puch kan is een metrakit voor een puch monza (ja dat is een schakel)

En op een scooter kan het wel een membraaninlaat cilinder op een carterinlaat blok zetten, kan je er 2 carbs op bouwen.

Maar verder kan je beter de inlaat heel groot maken en dan een hele grote carb erop.
 
achter de maan is alles beter
MBX OWNER 11-6-01?13:09 Print reply
Posts: 179
Nee Rens, het is geen Metrakit hoor. M'n broer heeft het zelf ook op z'n Puch gehad en dat ging loei hard.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar wat foto's van die Puch, hij was echt vet hoor.

Wat je verteld over die 2 carburateurs op een scooter, daar ben ik nu ook al meer dan een jaar over na aan eht denken.

Als je nou een nieuw model minarelli blok neemt (jou broertjes SR en mijn broertjes B?ta) en dan een oud model Minarelli cilinder erop plant (SR Viper,SR Max Biaggi, BWs), dan kan je volgens mij met wat aanpassingen er 2 carburateurs op doen. Een vriend van mij heeft nog een 70 CC Malossi oud model Minarelli, en ik wil proberen of ik hem ff mag lenen en die dan planten op m'n broertjes B?ta. En dan kijken hoe hard het gaat blazen

Oh btw Rens, weet jij wat het email adres is van DaBit?
 

Dit topic is 2019 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved