Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #7119 - Motorhispania gewassen, hulp nodig!...
|
Pagina 3 van 3
|
Dit topic is 3235 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Killerbean |
23-6-2003 19:02 |
Posts: 3243 |
bougie al vernieuwd en bougie dop getjekt, luchtfilter ook gecheckt...
iemand nog n idee van wat het kan zijn ?!?!?
carb. vies ?!?
ik spoelde em gewoon af, had em net gewasse, moet gewoon kunnen...!
|
|
RX loos |
|
rebuild nsr |
23-6-2003 19:46 |
Posts: 494 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
vandaag dus weer weest te rijden, stotteren, moeilijk op toeren komen, lagere top etc, terwijl de hele nacht met 30 graden binnen heeft gestaan (kacheltje in een hok van 3 bij 2),
dus ik na school de carb eraf halen (wat een pokkewerk), er zit trouwens niet eens een filter in de luchtbox! is gewoon een plastieke doos et gaten! maarja heb gelijk spruitstuk ook losgehaald, en wat zie ik zitten een bout in het membraam, ik het membraam eruit gehaald, het waren carbon membraamklepjes en de onderste 2 bleven gewoon 2mm!!! open staan! en bij eentje was er een hoekje uit. KUT. ik dus net naar 50cc.nl gebeld, nu krijg ik een doppler membraam met kevlar voor 73 euro!! omdat de set compleet met spruitstuk moest worden verkocht, en ik heb gvd al een 20mm spruitstuk, iemand spruitstuk nodig??? 10 euro
gewoon nieuwe plaatjes knippen van een carbon velletje net zo makkelijk en veel goedkoper
|
|
nothing beats a cubic inch |
|
Killerbean |
23-6-2003 23:08 |
Posts: 3243 |
ik heb carb helemaal schoongemaakt en nog wat andere dingetjes gechecked, het enige wat het nu nog kan zijn (lijkt mij is de cdi, dus zal ik maar weer een nieuwe bestelle...)
|
|
RX loos |
|
SIWWN |
23-6-2003 23:14 |
Posts: 7079 |
Volgens mij er al eens eerder een topic geweest dat een brommer na een wasbeurt het niet meer deed.
Het was dacht ik wel een nieuwere schakelbrommer
|
|
|
|
bart de schakelgek |
23-6-2003 23:16 |
Posts: 5987 |
dat was dit topic, maar dit is een topic uit januari, ik heb het al lang opgelost, en die jongen die het heeft opgehaald: ik heb nog niet gehoord van een kapotte mh bobine, mijne doet het al 10k km goed, vervang je kabel en dop, dop kun je niet zomaar controleren, was bij mij ook ooit het probleem, en verder kappen eraf en alles droogmaken, mijne heb ik de bedrading moeten isoleren want hij verloor stroom en stotterde wanneer het regende
|
|
Limburger |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
23-6-2003 23:16 |
Posts: 3697 |
dat is dit topic als het goed is
|
|
|
|
SIWWN |
23-6-2003 23:21 |
Posts: 7079 |
*oeps*
Ach ja, weet ik ook weer dat ik nog niet dement wordt
|
|
|
|
Killerbean |
24-6-2003 13:41 |
Posts: 3243 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
dat was dit topic, maar dit is een topic uit januari, ik heb het al lang opgelost, en die jongen die het heeft opgehaald: ik heb nog niet gehoord van een kapotte mh bobine, mijne doet het al 10k km goed, vervang je kabel en dop, dop kun je niet zomaar controleren, was bij mij ook ooit het probleem, en verder kappen eraf en alles droogmaken, mijne heb ik de bedrading moeten isoleren want hij verloor stroom en stotterde wanneer het regende
ik heb dus nu die race cdi er nog ff opgezet, het ploffen is wel over maar (wat bart ook zei) hij komt niet boven de 3000 toeren uit, en hij loopt verrot.
maar bart zei dat hij iets had met zn membraam maar dat is bij mij echt niet het geval !!
kheb de kabels enzo al nagelopen en contact spray in de meeste gedaan.
owja, met die ouwe race cdi daar kon ik em wel goed mee starten met de elec. starter, dat lukte dus met die standaard cdi niet.
|
|
RX loos |
|
Killerbean |
25-6-2003 0:11 |
Posts: 3243 |
|
|
RX loos |
|
Dit topic is 3235 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 3
|
|