Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Technische info Kawasaki AR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1190 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7060 - Technische info Kawasaki AR
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 6669 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

valentijn 16-1-03?17:58 Print topicpost
Posts: 74
Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk technische info over de Kawasaki Ar50/80.
Ook zou ik graag wat ervaringen en tips over opvoeren hebben (o.a hoe snel en welke setup )
voor een AR80 (op 50cc blok. maar dit is toch hetzelfde).
Alle info is welkom, je kan me ook mailen op
Jp.devos@zonnet.nl

Al vast bedankt!
 
Geen brommer heeft meer soul dan een KAWA AR!

SIWWN 17-1-03?23:05 Print reply
Posts: 7079
Iedereen hier is scheel/stekeblind of weet er niks over...

:a


Je kan het op www.50cc.nl proberen, voor o.a. onderdelen en een forum

Sterkte
 
bart de schakelgek 18-1-03?17:56 Print reply

Posts: 5987
nee niemand weet wat over ar50
ik zal m'n mond maar eens open doen:
ar50 opvoeren? gooi er een 16 of 18mm carb op en een homoet uitlaat eronder, resultaat: hij loopt 80-90km/h en trekt leuk
ar80 opvoeren? koop een ori 80cc cilinder (heb zelf een 100cc gehad) 21mm carb (of meer als je dat kunt vinden maar dan zelf spruitstuk bouwen), tunen, origele uitlaat (of een aangepaste gianellie dat blaast beter) homoet rijd niet op meer dan 50cc dus niet doen, dan rij je meer dan 100 iig, ik had een tandwielverhouding dat ik 120 reed en ziek hard optrok, was super snel in de 6, oh jah en je blok van te voren reviceren, de meeste ar50 blokken zijn al zo oud dat nieuwe lagers een vereiste zijn
 
Limburger
-SpengaMotors- 18-1-03?20:02 Print reply
Posts: 592
nog ff wat info: zo'n ding rijd wel superrelaxed!!!!je zit echt flex,maarja t is wel te verglijken met me mbx, die rijd ook zo soepel en rustig
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 18-1-03?20:13 Print reply

Posts: 7007
wat wil je weten dan? ik kan je wel het een en ander vertellen over AR50

 
nobody fuck with us!!
AR racer 19-1-03?22:52 Print reply
Posts: 184
Quote:
Originally posted by: bart de schakelgek

nee niemand weet wat over ar50
ik zal m'n mond maar eens open doen:
ar50 opvoeren? gooi er een 16 of 18mm carb op en een homoet uitlaat eronder, resultaat: hij loopt 80-90km/h en trekt leuk
ar80 opvoeren? koop een ori 80cc cilinder (heb zelf een 100cc gehad) 21mm carb (of meer als je dat kunt vinden maar dan zelf spruitstuk bouwen), tunen, origele uitlaat (of een aangepaste gianellie dat blaast beter) homoet rijd niet op meer dan 50cc dus niet doen, dan rij je meer dan 100 iig, ik had een tandwielverhouding dat ik 120 reed en ziek hard optrok, was super snel in de 6, oh jah en je blok van te voren reviceren, de meeste ar50 blokken zijn al zo oud dat nieuwe lagers een vereiste zijn


he ook een ar???? nou ik heb dus ongeveer het zelfde gedaan als jouw 20mm carb 100cc imi cillinder en homoet uitlaatje maare nou slipt mijn koppeling wel een beetje veel en met ringetjes kan dit niet opgelost worden, heb/had jij dit probleem ook en hoe heb je dt dan opgelost, (ik heb trouwens een ar50)
 
-Michiel RS- 20-1-03?00:39 Print reply
Posts: 2803
kheb nog een kawa AR kabelboom liggen, iemand ruilen voor een remklauw ?
 
kawaracer 1-8-2003 19:59 Print reply
Posts: 23
dag mensen ik heb ook een ar80 en nou moek men kabelboom aansluiten.
Alleen heb ik daar geen schema van.
heeft iemand dezen en zo ja zou je die dan op kunnen sturen.
alvast bedankt
greets roderick
roderickwierckx@hotmail.com

Dit bericht is ge-edit door kawaracer op 1-8-2003 20:00
 
AR50 1-8-2003 21:59 Print reply
Posts: 307
schema heb ik wel http://attix.info/ga...cs/schema%20AR50.jpg

en wat ik met me orgi 80 cylinder haalde was rond de 90 ( cylinder was van onderen ovaal ??? en helemaal afgesleten dikke krassen er in ) weet niet wat vorige eigenaar er mee had gedaan ??
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
NINJA 1-8-2003 23:39 Print reply
Posts: 380
50cc getuned
20mm carb
power filter
homoet pijpie

met wind mee zo naar de 90 echte km
 
kawaracer 2-8-2003 19:16 Print reply
Posts: 23
bedankt voor het schema.
alleen nu zit ik met een probleem namelijk:
er loopt eenblauw witte draad uit het blok en ik kan die nergens kwijt voor de rest klop alles wel maar hij wil ni starten en ik denk dat het daardoor komt
waar moet die draad heen resister ofsow.
Ik heb wel zoites alleen daar zit een rood witte draad aan en die past ni
wie kan mij helpen?
alvast bedankt
greets
kawaracer

 
pauluspietsema 20-8-2003 19:47 Print reply

Posts: 107
ik hoor't al..ik gaan dat ook maar eens proberen met een grotere carburateur....heb wel homoet...maar nog 14mm....past toch een zpp carburateur op?...heb trouwes polini evo op gefikst..op me standaart cilindertje...gaat ff beter dan die homoet..leuk geluidje ook
 
never drive faster than you're guardian angel can fly.
Neonlampje 20-8-2003 20:45 Print reply

Posts: 14825
blok van bart de schakelgek ligt hier naast me, volledig open, ready for some seriouse tuning.. wat wil je weten?
 
KaWaReZ 8-9-2003 21:29 Print reply

Posts: 20582
hmm
heb een kawa 50
homoet fluitje, twv van 15-45 (vorige eigenaar)
trekt redelijk, komt een powerfilter op, maarre..
iemand idee van beste tvw??
kwil een 14/40 droppleure..
(zo zoastie nu gaat rond de 85 zonder al te veel tegewind en assik btje buk)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de schakelgek 8-9-2003 22:14 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

blok van bart de schakelgek ligt hier naast me, volledig open, ready for some seriouse tuning.. wat wil je weten?


sssssssst nou das ook een gehiem!
 
Limburger
Vega 25-5-2004 8:14 Print reply

Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kawaracer

bedankt voor het schema.
alleen nu zit ik met een probleem namelijk:
er loopt eenblauw witte draad uit het blok en ik kan die nergens kwijt voor de rest klop alles wel maar hij wil ni starten en ik denk dat het daardoor komt
waar moet die draad heen resister ofsow.
Ik heb wel zoites alleen daar zit een rood witte draad aan en die past ni
wie kan mij helpen?
alvast bedankt
greets


blauw/ wit moet tussen de rectfier en de generator !!

kawaracer


 

Dit topic is 6669 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved