Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Paar vraagskes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 586 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #7042 - Paar vraagskes
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2161 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 4-2-03?12:58 Print reply

Posts: 5996
hm, ik weet het niet..zal et wel eens vragen t zou best wel kunnen kloppen maar toch..
 
ik haat mensen
boerjef 4-2-03?18:42 Print reply
Posts: 265
Oh?
Nu twijfel ik nog meer.
Weet iemand het met zekerheid?
Het is geen brommer waar ik elke dag mee moet rijden.
Dus zo erg zal het wel niet zijn dat ik niet zo heel veel inrij.
Maar moet het nu eerder 100km zijn? of nu juist 500?
En kan het kwaad om even zonder koppeling te rijden? kebeltje is gebroken :a :p
 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
boerjef 4-2-03?21:21 Print reply
Posts: 265
da van die koppelings kaben is niet meer nodig, ik heb normaal morgen een nieuwe.
Maaar hoe zit het nu met het inrijden van een nicasil cilinder?
 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
MB50TUNED 4-2-03?23:03 Print reply
Posts: 1054
Ik reed vroeger altijd lang in. Dat moet ook zeker wel bij eurokit, ik zou minstens 300 km inrijden. Maar de afwerking is zo brak dat het eigenlijk een must is de scherpe randjes van poorten af te ronden. En de onderkantvan de zuiger en spoelgangen aan aan de zijkant van de zuiger moet je ook schuin maken. Anders happen ze heel erg in je poorten en schrapen olie van je cilinderwand af.

Als je gewoon voor dagelijks verkeer je cilinder gebruiken doe je er gewoon het beste aan om goed in te rijden. Verder wat extra olie toevoegen.

Inrijden doe ik tegenwoordig anders omdat ik mijn brommer niet meer gebruik voor woonwerkverkeer,er de tijd niet voor heb, ik alles goed afwerk en omdat ik uit ervaring weet wanneer er iets niet klopt/goed loopt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
boerjef 5-2-03?13:24 Print reply
Posts: 265
Dit is de mail naar dekker( antwoord is de bovenste van de 2)
"

Hallo

Inrijden:
een slokje extra synthetische olie in de tank.
snel op trekken.
Niet lange stukken vol gas.
En niet met z?n 2e er op.

En dit alles 1 volle tank benzine

Met vriendelijke groeten

Marcel Dekker

P.S. laat je oude mail hangen aan het eind van dit bericht,
we krijgen per dag ruim 100 e-mails, en dan kan ik even na kijken waar het overging.
Bedankt alvast.

info@50cc.nl
www.50cc.nl


ne.


----- Original Message -----
From: Ruben ?aha?
To: info@50cc.nl
Sent: Tuesday, February 04, 2003 6:24 PM
Subject: Re: Status 50cc.nl order 9007026


Pakje is aangekomen(al lang!).

Mooi op tijd.

Maar ik heb een vraagje in verband met het inrijden van de cilinder.

Het is een eurokit 70cc voor honda mt.

Is volgens mij toch nicasil, niet?

Moet ik die nu juist lang of kort inrijden?Hoeveel kilometers??

Iedereen zegt iets anders(op fora), dus vraag ik het maar aan een specialist.
Dank bij voorbaat.
"



dus 1 tankje inrijden zal genoeg zijn volgens hem.
Ik zal de specialist maar geloven

 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
huh 5-2-03?13:40 Print reply
Posts: 1755
Een tankje benzine...bestel dan maar vast een nieuwe .

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen als ik jou was, maar goed.
 
jessy 5-2-03?13:54 Print reply

Posts: 2570
ik moest m 500KM inrijden :a
 
sniker 23-11-2003 22:50 Print reply
Posts: 153
ik weet van een huisgenoot een ander perspectief op inrijden
hij sleuteld nl aan tractoren (ghehe is een maatje groter en ietsje meer vermogen )

hij vertelde mij dus hoe ze een tractor "inwerken" want die rijden ze niet met kilometers in natuurlijk.

eerst goed laten warmlopen 15 minuutjes ofzo laten warmdraaien.
dan de grootste ploeg die ze hebben eracter en werken maar met die handel voor iets van 4 uur lang volle toeren volledig belast. soms ff gas loslaten en dan weer opengooien.
en na een dag is t klaar.
 
Joscross 23-11-2003 22:53 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sniker

ik weet van een huisgenoot een ander perspectief op inrijden
hij sleuteld nl aan tractoren (ghehe is een maatje groter en ietsje meer vermogen )

hij vertelde mij dus hoe ze een tractor "inwerken" want die rijden ze niet met kilometers in natuurlijk.

eerst goed laten warmlopen 15 minuutjes ofzo laten warmdraaien.
dan de grootste ploeg die ze hebben eracter en werken maar met die handel voor iets van 4 uur lang volle toeren volledig belast. soms ff gas loslaten en dan weer opengooien.
en na een dag is t klaar.


Moet je met je brommer doen eerst 15 min laten warmlopen en dan 4 uur lang volle toeren draaien
 
SIWWN 23-11-2003 22:56 Print reply
Posts: 7079
Oftewel afraggen


Hoge motorbelasting...


 

Dit topic is 2161 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved