Quote:Oorspronkelijk gepost door: jan w. 50
Welke uitlaat past daar goed bij?
Wel ontsteking systeem. Hoeveel graden voor bdp.?
Welke cabrateur kan er op.
Ik zou hem eerst gewoon op bouwen.
Zo als die spullen zijn.
Een kijken of die goed loopt.
Dan kun je verder met opvoeren.
Er zijn bij honda mensen die dit weten.
Maar dat vertelen ze niet. Of houden 3 slagen om de arm.
ja dan ga ik dat maar doen, 28PWK van Polini erop met zo'n mooi pvl ontstekinkje, daar zit ook zo'n handleiding bij volgensmij met de graden enzo. En steeds maar een beetje wegvijlen met zo'n poortmap.
T' mtx'je maar snel voor de keuring en weg en dan maar even wat rondklooien met de toekomstige mb haha
Quote:Oorspronkelijk gepost door: DutchMTX
[...]
ja haha dat kijk ik regelmatig, zelf zat ik daar ook wel over na te denken maar een MB komt dan veelste hoog te staan of niet? ik heb thuis ook nog wel een MTX achterbrug liggen, past dat ook in een MB?
Ik zou naar iets zoeken met een doorlopende buis als scharnierpunt, en achteraan breed genoeg voor een bredere band en schijfrem. Zelfs de Chinese 125 hebben al schijfrem achteraan tegenwoordig.
Ik zou naar iets zoeken met een doorlopende buis als scharnierpunt, en achteraan breed genoeg voor een bredere band en schijfrem. Zelfs de Chinese 125 hebben al schijfrem achteraan tegenwoordig.
ik heb al een nieuw plan, NSR voorvork met NS1 velgen en een grote schijf uiteraard en dan misschien ook zo'n kuip erbovenop. Qua achtervelg moet ik nog even zien hoe dat komt
ik heb al een nieuw plan, NSR voorvork met NS1 velgen en een grote schijf uiteraard en dan misschien ook zo'n kuip erbovenop. Qua achtervelg moet ik nog even zien hoe dat komt
NSR kopen niet een beter idee?
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
ik zit nog wat te twijfelen, dan ben je wel in een keer klaar maar iets unieks lijkt mij ook wel mooi, ik moet nog maar even goed nadenken wat ik ga doen
Hoewel een nsr rijwielgedeelte best ok is, houden de remmen bij 120+ ook niet echt meer over moet ik zeggen. En dan vooral de voor rem. Trommeltje achter heb je echt geen last mee.
En ook een nsr vork mag best wat harder afgeveerd worden voor die snelheden.
Dat is ook logisch, de voorrem doet het meeste werk.
En de achterbrug van een MB is minder stevig dan die van een NSR, dus als je die vervangt kan kijken voor een bredere achterband er ook bij.
Van de mb het balhooft af zagen. Een die van de nsr er weer aan lassen. Onder een hoek die 3-4 graden meer als dat orgineel was. Dan stuurt die veel mooier op snelheid in de bocht.