48 km haal ik nu uit de orginele cillinder alleen moet ik dan in de 4 blijven rijden. 5 houdt die hem met pijn en moeite vast om die snelheid.
Zit er aan te denken toch de membraam gestuurde cillinder er weer op te zetten maar iemand dan nog een idee waar ik ongeveer met de tandwielen moet gaan zitten om op de 50 tot 55 km per uur uit te komen harder wil ik niet. En ging hier voor met die cillinder 68.
Hoef geen top acceleratie of wat dan ook wil gewoon normaal kunnen rijden.
Zoals al eerder gezegd, je kan er beter een kleine carburateur op zetten.
Origineel zit er een 12mm op...en jij wil de originele topsnelheid, niet meer...
Zelf zou ik het overigens niet doen...60 op teller is niet veel meer dan 45 effectief...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
Zoals al eerder gezegd, je kan er beter een kleine carburateur op zetten.
Origineel zit er een 12mm op...en jij wil de originele topsnelheid, niet meer...
Zelf zou ik het overigens niet doen...60 op teller is niet veel meer dan 45 effectief...
Meende ooit gelezen te hebben dat teller van tax juist heel precies was. Dat zou dus inhoud dat ik met de oude cillinder al zo'n 55 reed. Dan dat maar weer erop bouwen en is met GPS controleren