omdat ik een extra niet te vertrouwen nsr frame had ben ik ff langs de politie geweest. lokale brommer-achterna-zit-agent heb ik 2uur mee gebabbeld (ging op gegeven moment nergens meer over) maar een stuk wijzer geworden
brommer krijgen over tijdje ook grrote kenteken plaatjes en worden bekeurd op gedrag. de rollenbanken wordedn ook minder
er word geen spul meer onderuit geschroefd behalve uitaat bij teveel lawaai
wie had hier een vespa waarvan hij neit wist of he snor of brom was?? achter het nl logo met rondje staat een kcode met letter ded eerste letter draait het om
brom: K,L,A,B,P
snor: R,U,S,V
nsr goedkeureing is altijd
K0057
AC08 framenummers mogen in nederland zonder gezeik
75% van de rollenbanken zijn niet geeikt (in brabant zelfs 85% niet geeikt) en als je na test vraagt om eikraport en ze hebben eht niet werkt je bezwaarschrift 100% zeker
rollenbanken testen eerst op snelheid dan komt op die tellen Kw en dan weer omrekeken naar snelheid
brommmer kwijtraken is bij 3 keer meer dan 2kw op een brommer (dus als jij zelf 2 keer fout zit en verkoopt krijt koper bij 1ste keer van hem (3de keer van brommer) over de 2kw zijn brommer neit meer te zien.
extrem getunede 50cc mag maar dan maggie nog maar 45 maar mag hij dus wel stijl achterover klappen bij het minste gas. (dit zijn dus een grroot aantal kilowatts maar toch meten ze op snelheid)
nog meer vragen stel mar want alles schiet me nou neit te binnen.
|