je zou wat met de ontsteking aan de gang kunnen gaan.
ontstekingstijdstip op 14 graden voor bovenste dode punt en dan langzaam verder tot max 17 graden, wel uitkijken dat ie niet te heet word.
contactpunten ongeveer 0,44mm open.
verder zou je andere koppelingsveren kunnen gebruiken zodat ie bij hoger toerental aangrijpt. lees vaak dat ze koppelingsveren van een kickstart model gebruiken.
en je kunt het dichte gaasfilter in je filterbakje vervangen door eentje met wat meer doorlaat of een stukje grof filterschuim, en dan grotere sproeier.
natuurlijk ook controleren wat je squish afstand is en wat nu je compressieverhouding is. als die erg laag is en de squishafstand is te groot dan wil ie ook niet echt vermogen leveren.
ook belangrijk: bij snelle cilinders voor puch komen de spoelkanalen vaak niet overeen met het carter, dus met een dremel oid. zorgen dat de cilinder en carter kanalen goed op elkaar aansluiten.
is makkelijk te zien dmv de airsal voetpakking op het blok te leggen dan zie je waar je wat weg kunt halen.
hetzelfde geldt voor de aansluiting tussen inlaatspruitstuk en cilinder.
Dit bericht is gewijzigd door kiris op 9-11-2020 om 15:17 uur.
|