Hey mannen,
Mijn suzuki tsx komt niet boven de 9000 toeren.
Mijn setup is,
Malossi 70cc
Delortho 21 mm sproeier 112 naald in het midden
Luchtfilter malossi inlay deksel vol met gaten
Uitlaat *1361*
Ontsteking op z'n vroegst
Krukas nieuw cilinder ook
Met m'n airsall liep hij een stuk beter en harder.
Wie heeft er een tip?
Beter een verrekte mongol op een tsx, dan een sissy op een scooter
Ik ben fan van originele luchtfilters, origineel huis dus zonder gaten, ik weet niet of de luchtslang beperkend is bij TSX.
En dan afstellen zou ik zeggen.
Aha dan zal ik dat eens proberen.
Ben nu een week vrij en m'n sproeiers liggen op m'n werk die zal ook kleiner moeten denk ik?
Na een wok melding heb ik 'm laten omkeren naar motorfiets dus het ongeremde opvoeren kan nu vandaar dat ik eruit wil halen wat er in zit.bij de helpdesk van malossi zegen ze dat ik de squish moet opmeten.
Ik heb de kop gelakt en er een kamertje van 47mm ingedraaid zal dat misschien ook 't probleem kunnen zijn?
Teveel compressie ofzo?
Beter een verrekte mongol op een tsx, dan een sissy op een scooter
Klopt de Malossi cilinder is niet zo hoog toerig, wel krachtig in lagere toeren. Ik had dat ook en ook vanalles geprobeerd.
De 70cc Charmo imitatie gietijzere cilinder presteerde het beste voor tsx die gilde het uit maar ze zijn wel snel versleten. Vroeger heette die zo, ik weet niet of ze nog te krijgen zijn