Zoals sommige wetuh is homoet HANDGEMAAKT....
ik heb zelf ook een homoet 50 uitlaat op me nsr en toen ik hem eindelijk ( na 8 weken wachten bij me dealer) kreeg wilde ik um er natuurlijk meteen op doen.
Nou eindelijk was het zover:
De uitlaat ging erop , ik de oude eraf en die homoet erop..... :(
Dat ging dus niet , want die homoet klopte niet helemaal met de originele.
Die homoet paste ten eerste niet in me cilinder en toen ie er eindelijk na lang kutten in zat wilde ie niet vast met de frame bevestiging.
Dus andersom geprobeerd -----> eerst frame bevestiging en dan cilinder.... maar dat pastte ook niet.
dus ik me pappie er bij gehaald en hij wat gereedschap gepakt.....
Na de beugel om de uitlaat bij het frame te bevestigen te hebben gebogen pastte het wel....
Tevens kwam me pedaal voor me achterrem tegen me uitlaat als ik um indrukte dus ik heb me pedaal wat omhoog afgestelt EN me uitlaat kwam tegen me achterbrug aan
dus ik heb toen een houten plank gepakt en die verticaal erachter gestoken en toen de uitlaat gebogen naar de buitenkant van me achterbrug.
Ik kreeg mijn homoet in een grote doorzichtige plastic tas met een geel/zilvere HOMOET sticker.
Die sticker heb ik er niet opgeplakt vanwege de smerissen.....
Mijn mening over de homoet uitlaat :
Ik vind het een redelijk goeie uitlaat, ik kwam met me originele uitlaat niet boven de 6.000 toeren en met de homoet kwam ik al tot de 8.000 .
Ik kan um nu dus verder doortrekken en hij rijd naar mijn en andere hun gevoel vele malen sneller dan dat hij deed.
Redelijk goede uitlaat voor niet al teveel geld.
[Dit bericht is ge-edit door The Godfather op 8-1-03 17:40]