Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - yamaha TZR probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 824 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #69363 - yamaha TZR probleem
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 13349 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 7-5-2017 23:35 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
nu kun je mij stom vinden he, maar je hebt een probleem je wilt het oplossen maar niet ff je cilinder eraf halen ?

klusje van 1 uurtje maximaal (en dat is al ruim genomen)

met 1 avondje sleutelen weet je het


Dat zien stervelingen zoals jij en ik verkeerd. Dat is irritant/duur dus dat kan het probleem nooit zijn...

Aan een stuk door problemen hebben is vaak maar 1 probleem met meerdere symptomen.

Mag ik vragen waarom je hem gesplitst hebt? Voor de keerring hoeft hij niet gesplitst te worden namelijk.
Ook niet vergeten de kleine rubber ring om de krukas te plaatsen trouwens, wordt vaak vergeten.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Rossi46 8-5-2017 18:16 Print reply
Posts: 53
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Dat zien stervelingen zoals jij en ik verkeerd. Dat is irritant/duur dus dat kan het probleem nooit zijn...

Aan een stuk door problemen hebben is vaak maar 1 probleem met meerdere symptomen.

Mag ik vragen waarom je hem gesplitst hebt? Voor de keerring hoeft hij niet gesplitst te worden namelijk.
Ook niet vergeten de kleine rubber ring om de krukas te plaatsen trouwens, wordt vaak vergeten.


Omdat ik niet 100% zeker weet of het de keerring geweest is of dat er ergens in het carter olie lekte. Maar toen ik het blok splitste kwam ik erachter dat er geen pakking tussen de twee carterhelften zat dus het kon sowieso geen kwaad om het blok te splitsen lijkt mij

Over de rubberring op de krukas, bedankt voor de tip. Zal ik zeker niet vergeten

EDIT:Ik weet zeker dat dit het probleem is, mocht dit niet het geval zijn dan kom ik er wel uit. Het topic mag op slot

Dit bericht is gewijzigd door Rossi46 op 9-5-2017 om 20:47 uur.
 
Rossi46 11-5-2017 21:42 Print reply
Posts: 53
Brommer doet het nog steeds niet.
Stationair loopt ie perfect maar zodra je gas geeft in de neutraal wilt ie niet boven de 6k toeren uit en begint ie te stotteren en te pruttelen. Als je rijdt is het hetzelfde verhaal maar dan bij 3k toeren. Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn.

Krukaskeerring is vervangen net zoals alle pakkingen. De bougie is niet vet.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn want ik weet het echt niet meer

EDIT: zuigerveren zijn ook vervangen, zuiger en cilinder zagen er ook nog goed uit

Dit bericht is gewijzigd door Rossi46 op 11-5-2017 om 22:05 uur.
 
Rossi46 12-5-2017 21:28 Print reply
Posts: 53
Brommer doet het weer

De uitlaat zat verstopt vanwege alle opgestookte olie, dus een paar gaten in dat katalysatording in de uitlaat geslagen en hij deed het weer

Hij heeft nu ook veel meer koppel normaal onderin
 

Dit topic is 13349 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved