hallo allemaal,
Ik ben vandaag begonnen met mijn suzuki tsx motorblok te reviseren voor de 2de keer heb de eerste keer blijkbaar de keerring aan de koppelingskant verkeerd om gehad waardoor deze veel olie verbruikte.
maar nu heb ik wat vragen over deze keerring namelijk hoe moet die nou precies zitten:
dit is de exploded view maar op deze manier krijg ik de keerring wel in het carter maar als ik dan de krukas erin druk, Druk ik de binnenlip dubbel waardoor de keerring niet meer functioneert natuurlijk
eerst had ik de keerring dus zo:
maar zo krijg je bij de verbranding dat de druk in het carter de binnenlip wegdrukt waardoor er olie in de krukasruimte komt.
maar als ik hem zo monteer:
dan zit die in principe goed want als dan de druk opbouwt in de krukasruimte word de binnenlip tegen de krukas geduwt waardoor deze goed afsluit maar op deze manier krijg ik de krukas er niet goed in ?
ik zou niet weten wat ik fout doe dus ik hoop dat een persoon met ervaring hierin mij kan verder helpen ?
Mvg bas
|