Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR of RS

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6919 - NSR of RS
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 8-1-03?10:09 Print reply
Posts: 4326
ach, kijk dan naar waar in de sobw het meest mee wordt gereden.....
 
-Zeroed in- 9-1-03?00:28 Print reply

Posts: 3255
en dat slijt niet snel?
 
Hier_ben_ik - Administrator 9-1-03?08:16 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: solidsjakie

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: crazypeter

moet je maar izz op marktplaats kijke waar een nsr voor te koop staat

rond de 1200 euro



ja op MARKTPLAATS staat dat inderdaad.. daar moet je van alle prijzen ongeveer een derde aftrekken voordat het een redelijke prijs is (en dat lukt ook altijd als je gaat kijken/kopen )


ik zou gewoon je nsr houden. voor 200 euro kun je hem wel goed maken lijkt me.. wat is er allemaal NIET goed?? denk alleen misschien cilinder (blokje) want verder kan er niet veel kapot zijn (uiterlijk telt fftjes niet). Kabelboom is compleet neem ik aan, daar ligt het dus niet aan (misschien een snelle cdi ofzo kopen/krijgen) dus dan heb je alleen blok, ketting en tandwielen over. Je koopt een goed, compleet MBX80blok voor 400 gulden, nieuwe ketting/tandwielen voor 30 euro ofzo en je blaast 100 (of harder op een nsr.. 110?) voor 200 euro zonder elke keer dat mierengeneuk van hij doettut niej




gewoon honda houden, zeer goeie kwaliteit

en als je een mbx80blokje koopt kun je dat ori blokje weer verkopen voor 100 euro compleet ofzo dus dan houd je nog 100 euro over.. misschien 2 nieuwe bandjes, houd je nog 50 euro over voor een nieuwe koppelingskabel, remblokken, spuitbus en euhm.... halogeenlampje


ik zijk ook niet, van hij doet het niet,maar ik heb er zon hekel aan dat ik 2000/3000 km rijd, dan weer 2 maand in de schuur, dan weer dit, daar word ik strontziek van, en het liefste had ik er al lang een 80 mbx ondergeknald, maar mn pa wil niet. En ik wou altijd gewoon met verkeer mee, 80/90, maar nu wil ik het liefste rijden.
Ik zal ut verhaal wel ff uit type:

Er was eens een nsr. Ik had een hele zomervakantie hard gewerkt en gefeest, en genoeg geld voor een 70 en wat andere dinge die ik wou hebbe, dus ik bestelle, bij vdh, duurde lang, dus afgezegd, en immi gekocht, dronder gezet, rook, kut, koppakking lek, dus nieuwe dr tusse, nog rook, kut, kop krom, dus andere kop halen, nieuwe koppakking, rook. Dus ik weer naar de brommerhoer, zij kijken, en na 2 weken waren ze erachter dat de cil nie goed was. Dus zij belle, als we dr een gehoonde goeie malossi drop zette, en je moet 50 euro bij legge, is het dan goed, zijke over de prijs, maar niet redden, doe ook maar, dus ik brom opgehaald en inrijden, 600 km bij smeren, de hele zooi, en toen langzaam aan meer gaan jagen, na 2000km wil een kameraad gaan rijde, beltie na 10 min op, ja, hij doet nix meer, dus ik op zijn scoot :p naar hem toe, nsr opghaald, zuiger, cil en rukas an stront, alles, dus ik bale, nou ja, miskien garantie, nee, wel krukas voor halve prijs, gelukkig, nog iets, maar ze zien me daar niet weer, dus ik naar kameraad, blok revicere(duurt 1 maand bij hem, heb meer te doen, maar tis gratiz) en nu, ori drop met 70 kop, da wil nie. Nou, dan maar zeta, nee, die is niet honderd. En vliegwiel loopt ook aan tege onsteking. Dat laaste zal nog wel verholpen worden, maar dat met de cil, jah, wat moet je daar nou mee. En hij leefde nog lang en gelukkig.

Ik ga denkik een immi 70 kope als ik mn nsr houd, maar die rs zit me ook wel goed, maar ik wil geen sleutel bak hebben.








[Dit bericht is ge-edit door solidsjakie op 6-1-03 10:32]



TIP

laat die malossi gewoon weer uitboren zat ruimte over, mijn malossi is ook 5mm verder opgeboord dan origineel is duss
 
Members zijn vervelend :-|
solidsjakie 9-1-03?08:52 Print reply

Posts: 2291
die malossi is an stront, de hele inlaatpoort mist, iig de onderkant ervan. Kan je zien op de foto's. En die was al uitgeboord.
 
De Schout 9-1-03?11:12 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: solidsjakie

Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

Quote:
Originally posted by: crazypeter

moet je maar izz op marktplaats kijke waar een nsr voor te koop staat

rond de 1200 euro



ja op MARKTPLAATS staat dat inderdaad.. daar moet je van alle prijzen ongeveer een derde aftrekken voordat het een redelijke prijs is (en dat lukt ook altijd als je gaat kijken/kopen )


ik zou gewoon je nsr houden. voor 200 euro kun je hem wel goed maken lijkt me.. wat is er allemaal NIET goed?? denk alleen misschien cilinder (blokje) want verder kan er niet veel kapot zijn (uiterlijk telt fftjes niet). Kabelboom is compleet neem ik aan, daar ligt het dus niet aan (misschien een snelle cdi ofzo kopen/krijgen) dus dan heb je alleen blok, ketting en tandwielen over. Je koopt een goed, compleet MBX80blok voor 400 gulden, nieuwe ketting/tandwielen voor 30 euro ofzo en je blaast 100 (of harder op een nsr.. 110?) voor 200 euro zonder elke keer dat mierengeneuk van hij doettut niej




gewoon honda houden, zeer goeie kwaliteit

en als je een mbx80blokje koopt kun je dat ori blokje weer verkopen voor 100 euro compleet ofzo dus dan houd je nog 100 euro over.. misschien 2 nieuwe bandjes, houd je nog 50 euro over voor een nieuwe koppelingskabel, remblokken, spuitbus en euhm.... halogeenlampje


ik zijk ook niet, van hij doet het niet,maar ik heb er zon hekel aan dat ik 2000/3000 km rijd, dan weer 2 maand in de schuur, dan weer dit, daar word ik strontziek van, en het liefste had ik er al lang een 80 mbx ondergeknald, maar mn pa wil niet. En ik wou altijd gewoon met verkeer mee, 80/90, maar nu wil ik het liefste rijden.
Ik zal ut verhaal wel ff uit type:

Er was eens een nsr. Ik had een hele zomervakantie hard gewerkt en gefeest, en genoeg geld voor een 70 en wat andere dinge die ik wou hebbe, dus ik bestelle, bij vdh, duurde lang, dus afgezegd, en immi gekocht, dronder gezet, rook, kut, koppakking lek, dus nieuwe dr tusse, nog rook, kut, kop krom, dus andere kop halen, nieuwe koppakking, rook. Dus ik weer naar de brommerhoer, zij kijken, en na 2 weken waren ze erachter dat de cil nie goed was. Dus zij belle, als we dr een gehoonde goeie malossi drop zette, en je moet 50 euro bij legge, is het dan goed, zijke over de prijs, maar niet redden, doe ook maar, dus ik brom opgehaald en inrijden, 600 km bij smeren, de hele zooi, en toen langzaam aan meer gaan jagen, na 2000km wil een kameraad gaan rijde, beltie na 10 min op, ja, hij doet nix meer, dus ik op zijn scoot :p naar hem toe, nsr opghaald, zuiger, cil en rukas an stront, alles, dus ik bale, nou ja, miskien garantie, nee, wel krukas voor halve prijs, gelukkig, nog iets, maar ze zien me daar niet weer, dus ik naar kameraad, blok revicere(duurt 1 maand bij hem, heb meer te doen, maar tis gratiz) en nu, ori drop met 70 kop, da wil nie. Nou, dan maar zeta, nee, die is niet honderd. En vliegwiel loopt ook aan tege onsteking. Dat laaste zal nog wel verholpen worden, maar dat met de cil, jah, wat moet je daar nou mee. En hij leefde nog lang en gelukkig.

Ik ga denkik een immi 70 kope als ik mn nsr houd, maar die rs zit me ook wel goed, maar ik wil geen sleutel bak hebben.








[Dit bericht is ge-edit door solidsjakie op 6-1-03 10:32]



TIP

laat die malossi gewoon weer uitboren zat ruimte over, mijn malossi is ook 5mm verder opgeboord dan origineel is duss


uhh een malossi kun je egt nie naar 50.5 honen/ kotteren of wat dan ook hoor. tenminste niet eentje voor een nsr50
 
tune tweak fiddle bang bummer
Hans F 9-1-03?11:37 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Originally posted by: -[inferno]-

en dat slijt niet snel?


Nee, het komt vaak genoeg voor dat een blok een heel seizoen in elkaar blijft...



Honen kan iig tot 47mm, maar dan passen je koppakking niet meer goed, maar je hebt wel keus uit betere zuigers (piaggio scooter zuigers)

[Dit bericht is ge-edit door Hans F op 9-1-03 11:39]
 
solidsjakie 9-1-03?18:25 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: Hans F

Quote:
Originally posted by: -[inferno]-

en dat slijt niet snel?


Nee, het komt vaak genoeg voor dat een blok een heel seizoen in elkaar blijft...



Honen kan iig tot 47mm, maar dan passen je koppakking niet meer goed, maar je hebt wel keus uit betere zuigers (piaggio scooter zuigers)

[Dit bericht is ge-edit door Hans F op 9-1-03 11:39]


ziet dan niemand dat die malossi an stront is, en dat die zeta chroomwand heeft?
 
De Schout 9-1-03?18:37 Print reply
Posts: 5327
jawel, maar als je niet wil sleutelen zou ik toch zeker geen imi kopen. kun het beste gewoon een nieuwe malossi kope
 
tune tweak fiddle bang bummer
Hier_ben_ik - Administrator 9-1-03?18:59 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: solidsjakie

die malossi is an stront, de hele inlaatpoort mist, iig de onderkant ervan. Kan je zien op de foto's. En die was al uitgeboord.


ik had idd niet gezien dat die al zo ver naar de klote was

maar opzich is het niet er als hij al een keer uitgeboort is..

ik snap niet echt hoe die vriend DAT (heel cilinderwandvoet afgebroken) voor elkaar gekregen heeft.. onder het rijden een paar dikke spijkers naar binnen gooien levert nog niet dit resultaat op wed ik :n

maarja, tis kut..

ik zou zeggen: zoek verder naar een 2derhandse malossi voor 50blok dan.. is even duur als een imi denk ik en het is sneller en wat het belangrijkste is: het gaat het langste mee
 
Members zijn vervelend :-|
jeroen 9-1-03?19:07 Print reply

Posts: 15066
em, zuiger stak teveel naar boceven geloof ik,
had dus een poos de kop geramt.
 
solidsjakie 11-1-03?14:23 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: jeroen-MTX

em, zuiger stak teveel naar boceven geloof ik,
had dus een poos de kop geramt.


ja, de locale brommerboer levert kwaliteit.

Als ik andere cil koop word het een eurocilindro 70cc alu chroomwand nsr.(nieuw)
 
jeroen 11-1-03?16:28 Print reply

Posts: 15066
ja, het is overal hetzelfde sander.
 

Dit topic is 2224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved