Bullet |
5-1-03?03:22 |
Posts: 12150 |
Ik zou voor de RS gaan als ik jou was!
Een keertje iets anders dan een NSR!
Misschien is ie beter en misschien vind je hem niks maar je komt er nooit achter als je het niet uitprobeert
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
jeroen |
5-1-03?09:09 |
Posts: 15066 |
Hangt ervan af hoe lang die 70 eral onder zt.
Of hte een afgeragd ding is enzo.
Als ie verder goed is, zou ik voorde rs gaan
|
|
|
|
crazypeter |
5-1-03?10:18 |
Posts: 1298 |
ik heb zelf ook een nsr maar als ik hem zou kunne ruilen voor een rs zou ik dat denk ik wel doen ze zijn nieuwer en ze zien er nog kicker uit dan nsr
als je je nsr verkoop krijg je er 1200 euro voor ofzo
en een rs kost 1400 tot 1600 beetje geld erbij en je heb een nieuwere en mieschien wel een betere ook
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
SkaBla [Pim] |
5-1-03?11:00 |
Posts: 4659 |
Quote: Originally posted by: crazypeter
ik heb zelf ook een nsr maar als ik hem zou kunne ruilen voor een rs zou ik dat denk ik wel doen ze zijn nieuwer en ze zien er nog kicker uit dan nsr
als je je nsr verkoop krijg je er 1200 euro voor ofzo
en een rs kost 1400 tot 1600 beetje geld erbij en je heb een nieuwere en mieschien wel een betere ook
Ga dr maar niet van uit dat je "zomaar" 1200 euro krijgt voor je nsr...
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
crazypeter |
5-1-03?11:40 |
Posts: 1298 |
moet je maar izz op marktplaats kijke waar een nsr voor te koop staat
rond de 1200 euro
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
johnny187 |
5-1-03?12:10 |
Posts: 87 |
Als je onderdelen van je NSR verkoopt, heb ik er wel belang bij
|
|
|
|
DiaL-OuT |
5-1-03?12:13 |
Posts: 419 |
Uit welk jaar is de RS?
ik zou zeker weten voor de RS gaan.
Zien er veeeeeel mooier uit
|
|
Gilera GSM | Gilardoni 74cc | Metrakit | Dell' Ortho 19mm | Top Racing Krukas |
|
-Zeroed in- |
5-1-03?12:31 |
Posts: 3255 |
zeeeeeeker een rs kopen, veul mooier.
is het een oud of nieuw model.
|
|
|
|
erikrulezz |
5-1-03?12:42 |
Posts: 382 |
wtf! in een half jaar 2 vastlopers? wat doe jij met dat ding man?
maar ik zou voor een rs gaan als je hem echt veel mooier vind. hij is wel 3X zo duur als een nsr maar je kunt hem dan natuurlijk ook weer duurder verkopen.
als je die rs koopt en je hebt er weer zo veel problemen mee dan zou ik de problemen ergens anders zoeken als bij de brommer.
|
|
|
|
PlaceR |
5-1-03?13:02 |
Posts: 1588 |
ik zou de honda houden (heb blijft een honda dus voor mij een stukje van jezelf)
en die appie erbij doen. honda leuteld lijkt mij wat makkelijker. en honda heeft gewoon iets.
mijn nr zou ik dus ectt niet wegdoen ook al heb ik er al aardig wat gezeik mee gehad
|
|
|
|
NSR JunK |
5-1-03?13:00 |
Posts: 2339 |
dat je NSR telkens wat heeft komt gewoon omdat (teminste bij mij) de bende gewoon versleten is, als je nu eens flink met je NSR bezig gaat en alle lagers enz vervangt kost vrij weinig omdat het honda is en dan ben je van dat gezeik af en heb je een goed rijdende brommer, maar ga je voor die aprillia dan heb je kans dat je daar presies hetzelfde gezeik mee krijgt als met je NSR of dat ding moet nog helemaal goed zijn dat zou ik die nemen maar als die niet zo best meer is moet je die eerst opknappen en dat kost dan weer veeeeeeel meer dan je NSR opknappen..dus alleen kopen als die gewoon goed is
|
|
|
|
-Zeroed in- |
5-1-03?16:25 |
Posts: 3255 |
ik zou zowieso die rs kopen, is veel mooier dan nsr.
en hoe erg kan die rs er nou aan toe zijn, neem aan dat dat ding 2 jaar rond rijdt.
dan zal ie er waarschijnlijk beter aan toe zijn dan je nsr nu.
|
|
|
|
solidsjakie |
5-1-03?16:35 |
Posts: 2291 |
Quote: Originally posted by: johnny187
Als je onderdelen van je NSR verkoopt, heb ik er wel belang bij
staat wat in sales
|
|
|
|
solidsjakie |
5-1-03?16:36 |
Posts: 2291 |
Quote: Originally posted by: NSR JunK
dat je NSR telkens wat heeft komt gewoon omdat (teminste bij mij) de bende gewoon versleten is, als je nu eens flink met je NSR bezig gaat en alle lagers enz vervangt kost vrij weinig omdat het honda is en dan ben je van dat gezeik af en heb je een goed rijdende brommer, maar ga je voor die aprillia dan heb je kans dat je daar presies hetzelfde gezeik mee krijgt als met je NSR of dat ding moet nog helemaal goed zijn dat zou ik die nemen maar als die niet zo best meer is moet je die eerst opknappen en dat kost dan weer veeeeeeel meer dan je NSR opknappen..dus alleen kopen als die gewoon goed is
ik heb alles nu vervange, wat denk je:
geen ori kop meer(allebei 70cc)
een kut 70cc zeta 2e hands, ken histori niet
ori cil
vliegwiel loopt op overklaarbare wijze aan.
Ik kan kiezen:
70 onder nsr, laten lopen: verkopen
ori kop vinde of neie 70 voor nsr kopen
ik heb mn mt ook voor 700 verkocht, dus mn nsr moet ook wel over de 1000 willen.
|
|
|
|
Steve_ZHC |
5-1-03?23:32 |
Posts: 2716 |
Quote: Originally posted by: -[inferno]-
ik zou zowieso die rs kopen, is veel mooier dan nsr.
en hoe erg kan die rs er nou aan toe zijn, neem aan dat dat ding 2 jaar rond rijdt.
dan zal ie er waarschijnlijk beter aan toe zijn dan je nsr nu.
Ha, was dat maar waar!!!
Een RS is ?cht een onderhoudsgevoelige brommer, het lijkt wel of de koppeling van veel mindere kwaliteit is, het materiaal voor de tandwielen etc.: ik vind het troep...
En een o.t. RS is tussen 1994 en 1998?? gebouwd, als je een vierkante koplamp hebt dan issie uit 1994 (zoals de mijne) en nu dus 9 jaar oud.
Dus dik kans (helemaal met 70cc) dat dit je nieuwe sleutelproject wordt maar dan duurder.
Koop gewoon die RS, maar stouw er een Honda LC blok onder, 50 of 80...
Dan ga je maar wat minder hard, maar je hebt iig een betrouwbaar blok en ik vertrouw die minarelli niet meer.
Ik heb nu een RS, als die strax opgeknapt is (duurt niet lang meer) dan verkoop ik hem en koop ik weer een MT...
Nadat ik naturlijk mijn motorrijbewijs gehaald heb |
|