Ik heb nog een tzr gekocht daar zat een metrakit rk carbon op als goed heb.
mij vraag is dus welke is beter kwa performance. Ik heb al wat rond gegoogled en kwam uit op dat de v6 sneller optrok en de metrakit beter top heeft. en zijn er nog dempers te koop voor de metrakit.
ps: ik zie wel dat de uitlaat is ingekort kweet niet of dat ook nog uitmaakt kwa performance
Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 7-5-2016 om 14:13 uur.
Inkorten maakt een beetje uit op de performance, een MK llopt gewoon eigenlijk over het hele gebied wat beter dan de V6, alleen onderin de toeren iets minder. Nog steeds een prima uitlaat.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Dacht al dat hij wat beter was want er zat een tussenloop stukkie tussen. En heeft u enige idee waar ik nog een demper vandaan kan halen want ik vindt maar niks.
Maar wat ik wel vreemd vindt. Is dat al ga ik in ze vrij met de loevince v6 volgas. (weet het is niet goed is voor de cillinder). Ga ik met gemak denk 15/16k toeren en met de MK maar 13k. Maar met MK kan ik wel hoger in toeren in versnelling 6 rijdende voort natuurlijk.
Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-5-2016 om 0:54 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Xephos
Dacht al dat hij wat beter was want er zat een tussenloop stukkie tussen. En heeft u enige idee waar ik nog een demper vandaan kan halen want ik vindt maar niks.
Maar wat ik wel vreemd vindt. Is dat al ga ik in ze vrij met de loevince v6 volgas. (weet het is niet goed is voor de cillinder). Ga ik met gemak denk 15/16k toeren en met de MK maar 13k. Maar met MK kan ik wel hoger in toeren in versnelling 6 rijdende voort natuurlijk.
Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-5-2016 om 0:54 uur.
Onbelast heeft weinig zin om te kijken, hangt meer van de cilinder dan de uitlaat af. De MK heeft gewoon meer koppel in de hogere toeren en dus meer vermogen, waardoor je verder kunt doortrekken.
Josdijkman en easyparts verkopen sowieso dempers en anders marktplaats.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Onbelast heeft weinig zin om te kijken, hangt meer van de cilinder dan de uitlaat af. De MK heeft gewoon meer koppel in de hogere toeren en dus meer vermogen, waardoor je verder kunt doortrekken.
Josdijkman en easyparts verkopen sowieso dempers en anders marktplaats.
Nee maar ik vindt het raar dat ik in zijn vrij met de loevince hoger toeren kan draaien dan met de MK. En op markplaats heb ik dusverre niks gevonden. En op josdijkman allen Demper Voca Racing Schakel van die dempers maar geen losse demper van oudsher. Maar het maakt niet uit zelf zouw markplaats in de gaten. Of haal een yasuni r2 ofzo maar dan wel tweedehands want nieuwe kosten ze de pet.
Nee maar ik vindt het raar dat ik in zijn vrij met de loevince hoger toeren kan draaien dan met de MK. En op markplaats heb ik dusverre niks gevonden. En op josdijkman allen Demper Voca Racing Schakel van die dempers maar geen losse demper van oudsher. Maar het maakt niet uit zelf zouw markplaats in de gaten. Of haal een yasuni r2 ofzo maar dan wel tweedehands want nieuwe kosten ze de pet.
Ja zeg het maar wat van dat toeren beuken stationair de oorzaak is, misschien kan de V6 het gas makkelijker kwijt boven zijn powerband dan de MK.
Doet er echter natuurlijk helemaal niks toe, want als je top zoveel boven je powerband ligt is je vertanding gewoon te licht.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.