Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - suzuki tsx uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #69101 - suzuki tsx uitlaat
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 10233 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 14-6-2016 13:38 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
de cilinder waar Arnold mee rijd heeft Alex gemaakt!
Ik heb exact dezelfde cilinder hier liggen
Ben erg goed bevriend met Alex
Ik heb het erg druk met tuning voor eurocup

Toevallig vandaag hoorde ik hoeveel vermogen de
Cupper gaf die jij ooit eens voor iemand gemaakt heb
7pk! En vervolgens post je hier een vermogens kromme
Van een 60cc! met een hoop bla bla dat je het beter kan

Ik doe al het tunings werk voor Bert Smit
Sjaak Tepper en nog een paar mensen

Dus pronken met ander mans veren Hou op man!
Blaaskaak


Jij bent altijd erg goed in mensen en organisaties
Naar beneden halen maar je hebt zelf als tuner
Nog nooit iets laten zien op de baan







Ik heb nog nooit een cupper cilinder voor iemand getuned die rijdt bij de RMM

De laatste 5 jaar heb ik helemaal geen cilinders getuned vanwege medische problemen.
 
Viertakt 14-6-2016 13:41 Print reply

Posts: 3586
Afgelopen 5 jaar heb je ook nog geen enkele onderbouwde reactie geplaatst hier, alleen maar anderen verteld wat ze verkeerd doen, en als er vervolgens om onderbouwde kritiek gevraagd word geef je niet thuis.
 
Viertakt uber alles.
PRO TUNING 14-6-2016 19:24 Print reply

Posts: 4000
lijkt jouw het ook leuk om en cupper te bouwen en dan ook nog is gezellig met ons mee te rijden dat kan dan.

hier zijn de regels van en cupper op bouw

Leeftijd: 18 jaar in bezit van rijbewijs B.

Frame: Kreidler bouwjaar 1968 t/m 1971

Frame Kleuren: Rood, Grijs en Oranje.

Eitanken: Moeten ook hun fabrieks kleuren Rood en Grijs gebruiken.

Nieuwe Eitanken: Hebben als opbouw voorbeeld Eitank NR 17. met aangepaste voorvork en geforceerd. Voor de andere uitvoeringen die er nu nog rijden is een uitsterf beleid.

Tank: Model Buffel verhroomd, zilvergrijs of in de fabrieks kleuren gespoten.

Kleur Afwijking uitzonderingen: allen die t/m seizoen 2010 heeft meegereden.

Voorvork: Kreidler model 1968 t/m 1971.

Achtervork: Kreidler model 1968 t/m 1971.

Achterspatbord: Vrij maar wel ingekort.

Voorspatbord: Vrij maar wel verplicht.

Wielen: 17", 18" of 19"inch staal of aluminium velgen.

Remnaaf voor: 150 mm Campagnolo of 160 mm Leleu.

Achternaaf: 160 Leleu / Campagnolo 116 mm of 150 mm.

Buddyzit / zadel : Origineel of model sport.

Hendels: origineel of sport ze moeten wel afgerond zijn.

Motorschermen: in fabrieks kleuren geplaatst of zonder motorschermen.

Voetsteunen: kreidler onderbouw of opbouw vrij.
Stuur: stokstuur.

schokbrekers achter: Vrij.

Noodstop: Verplicht op het stuur met trekkoord.

Uitlaat: vrij, wel voorzien van demper/demping.

Motor: Direct, Indirect geschakeld of handversnelling.

Ontsteking: Vrij.

Cilinder: 50cc smalle steek 13 of 15 Ribs rijwind gekoeld of
geforceerde koeling en moet zuiger gestuurd zijn.

Carburateur: Del Lorto UB types met losse Vlotterbak 18 t/m 25 mm. Of de orginele rennsatz Carb
 
PRO TUNING 14-6-2016 19:29 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
Afgelopen 5 jaar heb je ook nog geen enkele onderbouwde reactie geplaatst hier, alleen maar anderen verteld wat ze verkeerd doen, en als er vervolgens om onderbouwde kritiek gevraagd word geef je niet thuis.


Inplaats van kant en klare antwoorden probeer ik de jeugd te stimuleren om zelf hun grijze hersencellen te gebruiken.

De jeugd is te gemakkelijk vandaag de dag hoewel ze met internet veel meer mogelijkheden hebben tot kennis als vroeger, maar ze zijn vaak te lui om zelf te zoeken.
 
Viertakt 14-6-2016 19:37 Print reply

Posts: 3586
Ik wil mezelf niet lui noemen, en ik wil een discussie aangaan om wat te leren, en ik heb je vaak genoeg om onderbouwing gevraagd, het enige wat je vervolgens doet is een copy-paste van internet ergens neerpleuren alsof je het zelf verzonnen hebt.

Het gaat me niet om het hoe, maar het waarom je bepaalde dingen aanraad. Want je verteld heel veel, maar als er vervolgens gevraagd word waarom A en niet B, geef je niet thuis.

Ik ben je "ik ben beter dan jou, ik weet meer dan jou maar ik wil mn kennis niet delen omdat je lui bent" houding spuugzat.

Ga dan lekker ergens langs de baan staan pochen wat je wel niet gepresteerd hebt, in plaats van mensen met weinig kennis die een legitieme vragen stellen af te zeiken.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 14-6-2016 om 19:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 14-6-2016 om 19:39 uur.
 
Viertakt uber alles.
PRO TUNING 14-6-2016 19:43 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
Ik wil mezelf niet lui noemen, en ik wil een discussie aangaan om wat te leren, en ik heb je vaak genoeg om onderbouwing gevraagd, het enige wat je vervolgens doet is een copy-paste van internet ergens neerpleuren alsof je het zelf verzonnen hebt.

Het gaat me niet om het hoe, maar het waarom je bepaalde dingen aanraad. Want je verteld heel veel, maar als er vervolgens gevraagd word waarom A en niet B, geef je niet thuis.

Ik ben je "ik ben beter dan jou, ik weet meer dan jou maar ik wil mn kennis niet delen omdat je lui bent" houding spuugzat.

Ga dan lekker ergens langs de baan staan pochen wat je wel niet gepresteerd hebt, in plaats van mensen met weinig kennis die een legitieme vragen stellen af te zeiken.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 14-6-2016 om 19:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 14-6-2016 om 19:39 uur.


Waarom het wiel opnieuw uitvinden ?

Als ik het copy-paste kan vinden op internet kan de rest het toch ook vinden ?

 
PRO TUNING 28-6-2016 13:33 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
de cilinder waar Arnold mee rijd heeft Alex gemaakt!
Ik heb exact dezelfde cilinder hier liggen
Ben erg goed bevriend met Alex
Ik heb het erg druk met tuning voor eurocup

Toevallig vandaag hoorde ik hoeveel vermogen de
Cupper gaf die jij ooit eens voor iemand gemaakt heb
7pk! En vervolgens post je hier een vermogens kromme
Van een 60cc! met een hoop bla bla dat je het beter kan

Ik doe al het tunings werk voor Bert Smit
Sjaak Tepper en nog een paar mensen

Dus pronken met ander mans veren Hou op man!
Blaaskaak


Jij bent altijd erg goed in mensen en organisaties
Naar beneden halen maar je hebt zelf als tuner
Nog nooit iets laten zien op de baan







Dit stond vandaag op het Kreidler forum

Hans Bolten Freelance Tuning , ex tuner van Homoet Motors Soest waar vele overwinningen zijn behaald en vele Nederlandse Kampioenschappen en 12 jaar testbank ervaring bij Homoet , tevens de tuner van Stefan Stoker uit de Sportklasse bij de SOBW waar ook diverse Nederlandse Kampioenschappen zijn behaald.
Nu ook de tuner voor de Kreidler van Sjaak Tepper die in de euro 50cc classic rijdt.
Zzp er sinds febr. 2016 in het tunen van 2 takten en tevens voor Kreidlerblok revisie
 
jordi50cc 1-7-2016 21:41 Print reply

Posts: 677
Ja dat klopt gedeeltelijk ik word namelijk vader
En heb weinig tijd En zin op dit moment in de ontwikkeling
Van de motoren en de zin ontbreekt me om mee te gaan naar
De races heb andere dingen wat voorrang heeft op dit moment


Maar om hier steeds de clown uit te hangen
Mag je sjaak ook zelf even vragen dan hoor je hoe
Het zit de cilinder komt bij mij vandaan!


 
JST performance
Crossmotort gek 2-7-2016 0:05 Print reply

Posts: 866
kom ik na 4 jaar weer is online, krijgt pro tuning de volle laag 😂😂😂, jordi trek je niks aan man die gast heeft nix beters te doen want zn voetjes doen auw.

ontopic tsx is gewoon niet vooruit te branden egt 0% kans, ik heb het maximale uit mn tsx gekregen en daarmee haal ik net een pitbike in en heb toch wel trekkracht!

zijn gewoon k*t blokken

 
85cc op m'n achterwiel

Dit topic is 10233 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved