Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - suzuki tsx uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #69101 - suzuki tsx uitlaat
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jordi50cc 7-6-2016 22:55 Print reply

Posts: 677
https://drive.google...MWc1aXVhaW90Uk0/view

https://drive.google...alBGVkRjUmNEd1U/view

Deze 2 Honda s rs125 van 1990 ben ik ook aan het restaureren
Zijn allemaal dingetjes die ik buiten het freeswerk om doe 😝
 
JST performance
bassie909 8-6-2016 8:05 Print reply
Posts: 184
mooi! lekkere werkplek ook
 
-
PRO TUNING 8-6-2016 10:22 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
Laat die betere curve dan maar eens zien zuiger gestuurd 50cc
Pvl en een oude dellorto ub 22 carburateur
Dus volgens de regels van het cupper regelement
Ben ik heel erg benieuwd naar!

Je krijgt de curve niet mooier zonder top vermogen
Te verliezen



Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 7-6-2016 om 20:02 uur.


Die uitdraai heb ik naar De Schout gestuurd en kan hem hier plaatsen.

Iets minder top vermogen maar een veel bruikbaarder vermogen
 
De Schout 8-6-2016 21:59 Print reply
Posts: 5327
Foto upload service

https://drive.google...RHM/view?usp=sharing



Dit bericht is gewijzigd door pangolopalanga op 9-6-2016 om 23:57 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
jordi50cc 8-6-2016 23:27 Print reply

Posts: 677
dat is toch een membraan gestuurde grasbaan motor waar je
de vermogens kromme van laat zien! Rieno uit Scheemda

en geen smalle tap cilinder en geen dellorto ub carburateur!
volgens het cupper regelement

het ging hier om een vergelijking met een cilinder voor een cupper

maar dat neemt niet weg dat de grasbaan fiets van Rieno wel heel erg
goed loopt dat weet ik!




Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 9-6-2016 om 0:20 uur.
 
JST performance
PRO TUNING 9-6-2016 14:22 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
dat is toch een membraan gestuurde grasbaan motor waar je
de vermogens kromme van laat zien! Rieno uit Scheemda

en geen smalle tap cilinder en geen dellorto ub carburateur!
volgens het cupper regelement

het ging hier om een vergelijking met een cilinder voor een cupper

maar dat neemt niet weg dat de grasbaan fiets van Rieno wel heel erg
goed loopt dat weet ik!




Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 9-6-2016 om 0:20 uur.



Dit is een zuigergestuurde - smalle tap KT cilinder met PVL ontsteking met 24 mm Mikuni VM carburateur en rijdt op straat
 
PRO TUNING 9-6-2016 14:23 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
dat is toch een membraan gestuurde grasbaan motor waar je
de vermogens kromme van laat zien! Rieno uit Scheemda

en geen smalle tap cilinder en geen dellorto ub carburateur!
volgens het cupper regelement

het ging hier om een vergelijking met een cilinder voor een cupper

maar dat neemt niet weg dat de grasbaan fiets van Rieno wel heel erg
goed loopt dat weet ik!




Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 9-6-2016 om 0:20 uur.


Op de grasbaan mag je niet met membraan rijden.

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 9-6-2016 om 14:23 uur.
 
jordi50cc 9-6-2016 17:04 Print reply

Posts: 677
Ondanks de mikuni erg knap! ik weet hoe moeilijk
Het is om uit een smalle tap Een mooi vermogen
Te krijgen
 
JST performance
PRO TUNING 9-6-2016 19:31 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
Ondanks de mikuni erg knap! ik weet hoe moeilijk
Het is om uit een smalle tap Een mooi vermogen
Te krijgen


De poorten in de smalle tap KT cilinders zijn op ons advies aangepast voor produktie begin door KT en zijn mooier als in de brede tap cilinders.

Ik wil ooit nog een cupper bouwen (heb nog een cupper frame etc.) en heb daar nog een complete zeer snelle cilinder - kop - krukas - carburateur - ontsteking en uitlaat voor liggen met nog meer vermogen.
Moet alleen nog een keer een goed - betalbaar blok tegen komen.
 
jordi50cc 9-6-2016 21:05 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


De poorten in de smalle tap KT cilinders zijn op ons advies aangepast voor produktie begin door KT en zijn mooier als in de brede tap cilinders.

Ik wil ooit nog een cupper bouwen (heb nog een cupper frame etc.) en heb daar nog een complete zeer snelle cilinder - kop - krukas - carburateur - ontsteking en uitlaat voor liggen met nog meer vermogen.
Moet alleen nog een keer een goed - betalbaar blok tegen komen.



Zijn die cilinders ook met knijp flens voor de uitlaat?
Wij hebben destijds een Nederlandse bromfiets cilinder
Gepakt omdat daar relatief kleine poortjes in zitten
Was er wat vlees om ze beter te maken
Dat de curve die jij gezien hebt zo piekerig is komt
Van de nogal hoge uitlaat timing dit had hij nodig
Om het vermogen zo constant mogelijk te houden
Anders begon Na een paar rondjes lui te worden
De onregelmatige curve komt van die rottige ub carburateurs
We hebben geprobeerd met mikuni top vermogen bleef
Nagenoeg het zelfde alleen voor max vermogen iets
Beter en de onregelmatigheden waren minder

Maarja..... Dat rottige regelement!

Er rijden trouwens meerdere van deze cilinders
Tussen de Cuppers geloof een stuk of 3 4



Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 9-6-2016 om 21:07 uur.
 
JST performance
PRO TUNING 10-6-2016 19:26 Print reply

Posts: 4000
De cilinder op de uitdraai heeft geen hoge uitlaattiming slechts 186 graden en de UB is goed af te stellen met de juste onderdelen net als voor 45 jaar geleden op onze crossers.

Eigenlijk hoort er ook een 25 SSI achter een cupper.

En het reglement is niets mis mee
 
jordi50cc 10-6-2016 23:31 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
De cilinder op de uitdraai heeft geen hoge uitlaattiming slechts 186 graden en de UB is goed af te stellen met de juste onderdelen net als voor 45 jaar geleden op onze crossers.

Eigenlijk hoort er ook een 25 SSI achter een cupper.

En het reglement is niets mis mee


ik bedoel de timing van de uitdraai die ik poste
een ssi vragen ze tegenwoordig zomaar 4/5 honderd euro voor!
en de ub is gewoon een kl**ten carburateur vergeleken met
de moderne carburateurs van nu
officieel bestond de cup klasse uit eitank racertjes er rijd er toevallig 1tje mee de meesten zijn allemaal gewoon bromfietsen
en dan ook nog op 17inch wielen
 
JST performance
jordi50cc 13-6-2016 13:29 Print reply

Posts: 677
nummer 44 heeft de curve die ik poste je kan duidelijk
zien en horen dat er geen betere tussen zit


https://www.youtube.com/watch?v=CY9IQOnuq40

Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 13-6-2016 om 13:35 uur.
 
JST performance
PRO TUNING 13-6-2016 19:27 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
nummer 44 heeft de curve die ik poste je kan duidelijk
zien en horen dat er geen betere tussen zit


https://www.youtube.com/watch?v=CY9IQOnuq40

Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 13-6-2016 om 13:35 uur.



Bij de RMM gaat het niet om racen - wie de snelste is (althans zo zegt de RMM omdat ze anders geen toestemming en geen verzekering krijgen) maar om wie de gelijkmatigste rondetijden rijdt.

De snelste cupper was die van Harwin Komdeur.

Maar heb jij de motor nummer 44 getuned of Alex en pronk je met andermans veren ?
 
jordi50cc 14-6-2016 0:31 Print reply

Posts: 677
de cilinder waar Arnold mee rijd heeft Alex gemaakt!
Ik heb exact dezelfde cilinder hier liggen
Ben erg goed bevriend met Alex
Ik heb het erg druk met tuning voor eurocup

Toevallig vandaag hoorde ik hoeveel vermogen de
Cupper gaf die jij ooit eens voor iemand gemaakt heb
7pk! En vervolgens post je hier een vermogens kromme
Van een 60cc! met een hoop bla bla dat je het beter kan

Ik doe al het tunings werk voor Bert Smit
Sjaak Tepper en nog een paar mensen

Dus pronken met ander mans veren Hou op man!
Blaaskaak


Jij bent altijd erg goed in mensen en organisaties
Naar beneden halen maar je hebt zelf als tuner
Nog nooit iets laten zien op de baan





 
JST performance

Dit topic is 10252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved