Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - suzuki tsx uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 793 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #69101 - suzuki tsx uitlaat
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jordi50cc 1-5-2016 23:25 Print reply

Posts: 677
haha en toen werd je wakker zeker???

als je op mijn bank 15,5pk scoort mag je alles mee nemen
wat ik heb staan!!


Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 1-5-2016 om 23:32 uur.
 
JST performance
jordi50cc 1-5-2016 23:37 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
haha en toen werd je wakker zeker???

als je op mijn bank 15,5pk scoort mag je alles mee nemen
wat ik heb staan!!

EDIT

ik las het stukje van 17,5mm carburateur originele ontsteking
en bestaande pijp

als je nu werkelijk dat vermogen hebt is het knap werk
maar vaak valt het tegen

Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 1-5-2016 om 23:43 uur.
 
JST performance
bassie909 28-5-2016 7:52 Print reply
Posts: 184
de suzuki is nu helemaal af

50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat

goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank

denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn
 
-
Dixon 28-5-2016 9:34 Print reply

Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
de suzuki is nu helemaal af

50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat

goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank

denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn


Foto ???
 
PRO TUNING 28-5-2016 10:09 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
de suzuki is nu helemaal af

50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat

goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank

denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn


Ik denk dat die 9.8 pk nog steeds te hoog gegrepen is voor deze set-up

Waar rij je grasbaan met die Suzuki ?

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 28-5-2016 om 10:11 uur.
 
jordi50cc 28-5-2016 11:23 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
de suzuki is nu helemaal af

50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat

goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank

denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn



waarom een am6? gebruik dan liever een Derbi oud type
de cilinder tap einden staan verder uit elkaar wat je nodig hebt
voor goede spoelkanalen, en de plek waar het koelwater
de cilinder in komt is vele malen beter

om even terug te komen op jou suzuki die 9,8pk aan het achterwiel
geeft is goed mogelijk mag ik vragen op welke testbank je dit hebt
laten meten?

Jordi

 
JST performance
bassie909 28-5-2016 19:01 Print reply
Posts: 184
testbank zou ik niet weten de brommer is opgehaald en op de testbank gezet omdat ik tijd te kort had draaide 9.8 pk @ 13k vind t nog teleurstellend maarja t moet maar
 
-
crosshooligain 28-5-2016 23:40 Print reply
Posts: 76
als je meer wil moet je over gaan op 50cc lc
 
jordi50cc 29-5-2016 2:05 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
testbank zou ik niet weten de brommer is opgehaald en op de testbank gezet omdat ik tijd te kort had draaide 9.8 pk @ 13k vind t nog teleurstellend maarja t moet maar



moeilijk om daar over te oordelen zonder iets over het blok
te weten en een vermogens kromme gezien te hebben
ik vind 9,8 pk erg weinig voor een membraan gestuurde
motor, gezien wij uit een smalletap luchtgekoelde zuigergestuurde
kreidler cupper bijna 12 echte pk`s weten te peuteren

ik heb je trouwens een pm gestuurd!
 
JST performance
PRO TUNING 29-5-2016 10:36 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]



moeilijk om daar over te oordelen zonder iets over het blok
te weten en een vermogens kromme gezien te hebben
ik vind 9,8 pk erg weinig voor een membraan gestuurde
motor, gezien wij uit een smalletap luchtgekoelde zuigergestuurde
kreidler cupper bijna 12 echte pk`s weten te peuteren

ik heb je trouwens een pm gestuurd!



Laat die uitdraai van die cupper hier eens zien dan
 
jordi50cc 29-5-2016 11:24 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]



Laat die uitdraai van die cupper hier eens zien dan


dat was ik al van plan, ik ben nu van huis zodra ik thuis ben
zal ik hem inscannen en hier plaatsen, de beste meting was 11,6
zowel bij s&s als op deze bank

 
JST performance
bassie909 29-5-2016 17:31 Print reply
Posts: 184
er is alleen nog 1 probleem.

die man van de testbank zei dat ik de motoplat ontsteking moet vervangen voor een hpi vanwege de curve. Weet iemand welke hpi op een suzuki tsx past ? ik wil er namelijk 1 2dehands kopen
 
-
PRO TUNING 29-5-2016 19:14 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
er is alleen nog 1 probleem.

die man van de testbank zei dat ik de motoplat ontsteking moet vervangen voor een hpi vanwege de curve. Weet iemand welke hpi op een suzuki tsx past ? ik wil er namelijk 1 2dehands kopen



Wil je utrijden tijdens de race koop een PVL ontsteking
Wil je niet uitrijden koop en HPI ontsteking
 
bassie909 29-5-2016 19:44 Print reply
Posts: 184
en hoezo is dat zo ?
ik heb op mijn vorige puch ook een hpi gehad en die deed het altijd pvl is misschien iets beter maar past die wel op mijn suzuki ?
 
-
jordi50cc 29-5-2016 23:19 Print reply

Posts: 677
hpi staat erom bekend dat bij hoge toerentallen de
spoel stuk gaat, ik heb dit zelf ook ondervonden toen ik
zelf nog aan sbo sprint wedstrijden deel nam
1 seizoen 3spoelen! voor mij geen hpi meer!
hoe ze tegenwoordig zijn heb ik geen idee van

de motoplat is ook wel te verlaten doormiddel van
een weerstand op de primaire wikkel, is zelfs meer
te verlaten dan de pvl en de hpi!
een andere curve wil trouwens niet zeggen meer top vermogen
je kan het vermogen echter wel breder maken

als je dan toch een andere ontsteking wilt gebruiken
raad ik je een ignitech ontsteking aan deze is volledig
programmeerbaar en kost je 220euro incl software dat is
spotgoedkoop voor wat je krijgt!

Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 29-5-2016 om 23:30 uur.
 
JST performance

Dit topic is 9898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved