jordi50cc |
1-5-2016 23:25 |
Posts: 677 |
haha en toen werd je wakker zeker???
als je op mijn bank 15,5pk scoort mag je alles mee nemen
wat ik heb staan!!
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 1-5-2016 om 23:32 uur.
|
|
JST performance |
|
jordi50cc |
1-5-2016 23:37 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
haha en toen werd je wakker zeker???
als je op mijn bank 15,5pk scoort mag je alles mee nemen
wat ik heb staan!!
EDIT
ik las het stukje van 17,5mm carburateur originele ontsteking
en bestaande pijp
als je nu werkelijk dat vermogen hebt is het knap werk
maar vaak valt het tegen
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 1-5-2016 om 23:43 uur.
|
|
JST performance |
|
bassie909 |
28-5-2016 7:52 |
Posts: 184 |
de suzuki is nu helemaal af
50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat
goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank
denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn
|
|
- |
|
Dixon |
28-5-2016 9:34 |
|
PRO TUNING |
28-5-2016 10:09 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bassie909
de suzuki is nu helemaal af
50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat
goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank
denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn
Ik denk dat die 9.8 pk nog steeds te hoog gegrepen is voor deze set-up
Waar rij je grasbaan met die Suzuki ?
Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 28-5-2016 om 10:11 uur.
|
|
|
|
jordi50cc |
28-5-2016 11:23 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bassie909
de suzuki is nu helemaal af
50cc dmp getuned
50cc kop 1 mm gevlakt voor de juiste squish
21mm mikuni
motoplat ontsteking van kreidler
11-54
opmaat uitlaat
goed voor een magere 9.8 pk op de goede testbank
denk dat ik er toch beter een am6 blok onder kan gooien veel meer potentie dan tsx omdat er zo weinig cilinders enz beschikbaar zijn
waarom een am6? gebruik dan liever een Derbi oud type
de cilinder tap einden staan verder uit elkaar wat je nodig hebt
voor goede spoelkanalen, en de plek waar het koelwater
de cilinder in komt is vele malen beter
om even terug te komen op jou suzuki die 9,8pk aan het achterwiel
geeft is goed mogelijk mag ik vragen op welke testbank je dit hebt
laten meten?
Jordi
|
|
JST performance |
|
bassie909 |
28-5-2016 19:01 |
Posts: 184 |
testbank zou ik niet weten de brommer is opgehaald en op de testbank gezet omdat ik tijd te kort had draaide 9.8 pk @ 13k vind t nog teleurstellend maarja t moet maar
|
|
- |
|
crosshooligain |
28-5-2016 23:40 |
Posts: 76 |
als je meer wil moet je over gaan op 50cc lc
|
|
|
|
jordi50cc |
29-5-2016 2:05 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bassie909
testbank zou ik niet weten de brommer is opgehaald en op de testbank gezet omdat ik tijd te kort had draaide 9.8 pk @ 13k vind t nog teleurstellend maarja t moet maar
moeilijk om daar over te oordelen zonder iets over het blok
te weten en een vermogens kromme gezien te hebben
ik vind 9,8 pk erg weinig voor een membraan gestuurde
motor, gezien wij uit een smalletap luchtgekoelde zuigergestuurde
kreidler cupper bijna 12 echte pk`s weten te peuteren
ik heb je trouwens een pm gestuurd!
|
|
JST performance |
|
PRO TUNING |
29-5-2016 10:36 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]
moeilijk om daar over te oordelen zonder iets over het blok
te weten en een vermogens kromme gezien te hebben
ik vind 9,8 pk erg weinig voor een membraan gestuurde
motor, gezien wij uit een smalletap luchtgekoelde zuigergestuurde
kreidler cupper bijna 12 echte pk`s weten te peuteren
ik heb je trouwens een pm gestuurd!
Laat die uitdraai van die cupper hier eens zien dan
|
|
|
|
jordi50cc |
29-5-2016 11:24 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Laat die uitdraai van die cupper hier eens zien dan
dat was ik al van plan, ik ben nu van huis zodra ik thuis ben
zal ik hem inscannen en hier plaatsen, de beste meting was 11,6
zowel bij s&s als op deze bank
|
|
JST performance |
|
bassie909 |
29-5-2016 17:31 |
Posts: 184 |
er is alleen nog 1 probleem.
die man van de testbank zei dat ik de motoplat ontsteking moet vervangen voor een hpi vanwege de curve. Weet iemand welke hpi op een suzuki tsx past ? ik wil er namelijk 1 2dehands kopen
|
|
- |
|
PRO TUNING |
29-5-2016 19:14 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bassie909
er is alleen nog 1 probleem.
die man van de testbank zei dat ik de motoplat ontsteking moet vervangen voor een hpi vanwege de curve. Weet iemand welke hpi op een suzuki tsx past ? ik wil er namelijk 1 2dehands kopen
Wil je utrijden tijdens de race koop een PVL ontsteking
Wil je niet uitrijden koop en HPI ontsteking
|
|
|
|
bassie909 |
29-5-2016 19:44 |
Posts: 184 |
en hoezo is dat zo ?
ik heb op mijn vorige puch ook een hpi gehad en die deed het altijd pvl is misschien iets beter maar past die wel op mijn suzuki ?
|
|
- |
|
jordi50cc |
29-5-2016 23:19 |
Posts: 677 |
hpi staat erom bekend dat bij hoge toerentallen de
spoel stuk gaat, ik heb dit zelf ook ondervonden toen ik
zelf nog aan sbo sprint wedstrijden deel nam
1 seizoen 3spoelen! voor mij geen hpi meer!
hoe ze tegenwoordig zijn heb ik geen idee van
de motoplat is ook wel te verlaten doormiddel van
een weerstand op de primaire wikkel, is zelfs meer
te verlaten dan de pvl en de hpi!
een andere curve wil trouwens niet zeggen meer top vermogen
je kan het vermogen echter wel breder maken
als je dan toch een andere ontsteking wilt gebruiken
raad ik je een ignitech ontsteking aan deze is volledig
programmeerbaar en kost je 220euro incl software dat is
spotgoedkoop voor wat je krijgt!
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 29-5-2016 om 23:30 uur.
|
|
JST performance |
|