Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vervangende Zuigerveren van 44mm airsal

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 465 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #69075 - Vervangende Zuigerveren van 44mm ai...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2997 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jurriepuch 1-4-2016 19:06 Print topicpost
Posts: 35
Ik ben op zoek naar vervangende zuigerveren (betere kwaliteit) van de 44mm airsal. Ik heb nu mijn 2e set er al op zitten, eerste kwam ik te last achter dat die zuigerveren zo slecht waren, na het inrijden van de 2e set 1 weekje elke dag een half uurtje gecrost. Nu trok ik vanmiddag mijn cilinder open en zag top mijn verbazing dat mijn zuigerveren zo ver zijn gesleten dat de slotjes 3mm uit elkaar staan ipv een halve. Wie heeft of weet goede vervangings zuigerveren voor de airsal 44mm voor puch
 

PRO TUNING 2-4-2016 10:38 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurriepuch
Ik ben op zoek naar vervangende zuigerveren (betere kwaliteit) van de 44mm airsal. Ik heb nu mijn 2e set er al op zitten, eerste kwam ik te last achter dat die zuigerveren zo slecht waren, na het inrijden van de 2e set 1 weekje elke dag een half uurtje gecrost. Nu trok ik vanmiddag mijn cilinder open en zag top mijn verbazing dat mijn zuigerveren zo ver zijn gesleten dat de slotjes 3mm uit elkaar staan ipv een halve. Wie heeft of weet goede vervangings zuigerveren voor de airsal 44mm voor puch


Het probleem is niet je zuigerveren maar een slechte of ontbrekende luchtfilter
 
Jurriepuch 2-4-2016 12:17 Print reply
Posts: 35
Er zitten anders geen krassen in de cilinder en zuiger
 
jordi50cc 3-4-2016 0:16 Print reply

Posts: 677
is de cilinder origineel? ( niet bewerkt)

als je er mee crost is een lucht filter die daar voor geschikt is idd absoluut een must! zegt verder niks over krassen in de cilinder
zand vreet zuigerveren en niet te vergeten je big en smal end lager!

als de cilinder bewerkt is en de uitlaat poort te breed gemaakt is
zijn je zuigerveren ook zo weg
heb hier ook een malossi mhr team 50 liggen waarvan de uitlaatpoort
origineel al te breed is na 2 wedstrijden eurocup is het veertje ook
zo goed als op, en als er geen 0,8mm kitaco veer gebruikt word breekt
hij ook nog eens! met de toerentallen die we gebruiken




Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 3-4-2016 om 0:25 uur.
 
JST performance
Jurriepuch 3-4-2016 11:30 Print reply
Posts: 35
Setup is:
65airsal origineel
15mm bing sproeier 72
Proma cc
Origineel luchtfilter met lapje katoen
 
PRO TUNING 3-4-2016 20:29 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurriepuch
Setup is:
65airsal origineel
15mm bing sproeier 72
Proma cc
Origineel luchtfilter met lapje katoen



Origineel luchtfilter vervangen door een ingeoliede Twin Air filter en stukje binnenband van fiets over je gaskabel c.q. bovenste deksel carburateur maken en sluiten met tie raps
 
Jurriepuch 3-4-2016 21:06 Print reply
Posts: 35
is dat laatste ook nodig als je een bocht op de carb hebt zitten?
 
PRO TUNING 4-4-2016 13:37 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurriepuch
is dat laatste ook nodig als je een bocht op de carb hebt zitten?



Ja, je wilt niet weten hoeveel stof hier binnenkomt
 
Jurriepuch 4-4-2016 15:23 Print reply
Posts: 35
@PROTUNING
Zou het ook kunnen met een krimpkous?
 
Viertakt 5-4-2016 0:36 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurriepuch
@PROTUNING
Zou het ook kunnen met een krimpkous?


Ja kan, als het maar dicht is.

Moet je wel krimpkous hebben die flexibel blijft na verwarmen, niet van die goedkope meuk die hard wordt.
 
Viertakt uber alles.

Dit topic is 2997 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved