Ik merkte zopas dat mijn rubberen spruitstuk van mijn ts aan het smelten gaat. Vooral bij die opspan ring, dus dichtst bij de cilinder. Denk dan ook dat ie het niet lang meer zal uithouden. Iemand enig idee wat hier de oorzaak kan van zijn? Tis ne watergekoelden als dat iets moest uitmaken. Want ik heb geen goesting om een nieuwe te bestellen om em direct weer te laten smelten.
hmmja dan wordtie veelste heet je cyl!!
maar gebruik je nog normale pakkingen?
als je er een normale pakking tussen propt zit je met een veel slechtere geleiding tussen het rubber en je cylinder... en zal het denk ik minder snel zmelten
Damn, dan draait mijn schoepje van mijn waterkoeling niet meer! En wat bedoel jij met die dichtingen? Er zitten daar geen dichtingen tussen, tis opschuif carbu en tussen carb en spruit/cil. zit gewoon een rubberen slang/verbindstuk.
hmm kun je uitleg geven over dat spruitstuk??? ik snap het nl niet...ik heb nu ook een lc blok van tsx...maar je moet dus een speciaal spruitstuk hebbe?? of bedoel je dat zwarte plastic achtige flensje?
ja misschien is spruitstuk nie echt het juiste woord. Het spruitstuk zal wel gewoon da cilindervormig (buisje dus) zijn en die carb past daar nie op die moet ik via rubberen cilindertje ermee verbinden. en dat smelt
Dat ding hoort er voor zover ik weet tussen. Vroeger smolt het niet, allez da denk ik toch anders was het me wel al eerder opgevallen. Zal wel aan mijn waterkoeling liggen
Hoog tijd voor revisie dus (na de examens :( )
rubber smelt toch niet?? ik heb bij m'n kawasaki rubberen ringen die de uitlaat aan laten sluiten op cilinder en die smelten ook niet en daar wordt het toch wel erg heet dacht ik altijd hoor??
maar zal misschien wel ander rubber zijn.. of plestik ofzo...
sommige soorten smelten niet.
HEb op school eens geprobeerd een draad van een soldeerbout dor te smelten, omdat de leraar zei dat het niet wou.
Nou, het wou dus niet.
rubber smelt toch niet?? ik heb bij m'n kawasaki rubberen ringen die de uitlaat aan laten sluiten op cilinder en die smelten ook niet en daar wordt het toch wel erg heet dacht ik altijd hoor??
maar zal misschien wel ander rubber zijn.. of plestik ofzo...
heeft kx80 ook, werkt perfect, andere motors hebben het ook vaak.
hmm heb net ff mn cil bekeken en idd...het is een soort opschuifsysteem lijkt het...dus er moet idd een rubberen spruitstuk oid tussen....crap...hebbik niet...maar wouter had een of ander slim plan verzin wel wat beters.
edit: waar de fuck zit een thermostaat?? in de radiateur/? want ik ben nog geen thermostaat tegengekomen in mn blokkie..en ik kan me herinneren dat ie geloof ik in de rad zit...maar wil graag confirmatie.
[Dit bericht is ge-edit door Martijn op 5-1-03 02:30]