Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Airsal 50 cc pakkingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1028 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #68985 - Airsal 50 cc pakkingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Xephos 14-1-2016 19:30 Print topicpost

Posts: 129
Ik heb bij mijn airsal 50 cc twee pakkingen bijgekrijgen. Dat is geen probleem natuurlijk maar het probleem is dat de ene pakking veel dunner is dan de ander ik ben als volgt gaan denken:
dunnere pakking meer compressie
dikker pakking minder compressie
Ik heb nu de dikke pakking erop zitten. Omdat ik denk dat hij wat minder compressie heeft wat minder druk dus en het een nieuwe cillinder is dus wat better om mee in te rijden. Is dit waar of maakt het niet uit welke je gebruikt


Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 14-1-2016 om 19:32 uur.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie

Aprilia RX 50 2003 14-1-2016 19:38 Print reply

Posts: 6717
Welke pakking hebben we het over?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Crossmotort gek 14-1-2016 20:00 Print reply

Posts: 866
ik denk kop pakking,althans daar kreeg ik er toen ook 2 van bij mn Airsal kitje

 
85cc op m'n achterwiel
Xephos 14-1-2016 22:15 Print reply

Posts: 129
sorry dom van mij


kijk deze dus soortgelijk

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 14-1-2016 om 22:16 uur.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie
PRO TUNING 16-1-2016 9:44 Print reply

Posts: 4000
Met verschillende diktes voetpakkingen beinvloed je veel dingen,


1 - compressieverhouding
2 - hoogte squish
3 - MSV
4 - poorttiming
etc.
 

Dit topic is 3091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved