Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vloeibare pakking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 830 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #68915 - Vloeibare pakking
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 5497 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PatrickPoz 23-11-2015 20:21 Print topicpost
Posts: 35
Ik heb momenteel vloeibare pakking nodig ik weet alleen niet welke goed is hij moet tegen warmte kunnen aangezien het bij de cilinder komt. Ik hoorde dat loctite goed merk is? laat het me weten alvast bedankt

 

Cas DT 23-11-2015 21:10 Print reply

Posts: 3131
Waar precies..?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
PatrickPoz 24-11-2015 15:19 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Waar precies..?


Tussen de cilinder en cilinderkop
 
WestlandMB 24-11-2015 17:02 Print reply

Posts: 1338
Loctite heeft vele varianten, maar wordt volgens mij vooral gebruikt om lagers en tandwielen te lijmen. Dit zou ik niet gebruiken als pakking.

Tussen de cilinder en cilinderkop moet je gewoon een normale pakking gebruiken of eventueel een o-ring.

Als je toch vloeibare pakking pakt zoek er een die zowel benzine als hitte bestendig is.
 
bassie909 24-11-2015 17:13 Print reply
Posts: 184
vloeibare pakking tussen de cilinder en cilinderkop...

NIET doen das een beunhaas manier om iets af te dichten koop een fatsoenlijke pakking anders heb je nog kans ook dat de cilinderkop dan iets lager komt te liggen waardoor je squish te klein is en je zuiger de kop gaat aanraken. Dus ga ff langs de brommerboer of bestel een nieuwe pakking.
 
-
Dixon 24-11-2015 18:29 Print reply

Posts: 122
Ik gebruik steeds Locktite 574, nog geen problemen ondervonden
 
crosshooligain 24-11-2015 18:36 Print reply
Posts: 76
t licht ook aan welke brommer je hebt..
bij watergekoelde sowieso niet doen.
en bij luchtgekoeld doe ik het altijd wel ik heb curil voeibare pakking moek altijd bij mn tsx en dat gaat best
 
PatrickPoz 24-11-2015 22:04 Print reply
Posts: 35
Het is een 2006 DT 50, ik heb nu een kvs lek uit mijn cilinderkop heb alles goed aangedraaid en lekt nogsteeds kvs, standaard pakkingen gebruikt. Hoe kan ik het op een andere manier oplossen?

Dit bericht is gewijzigd door PatrickPoz op 24-11-2015 om 22:05 uur.
 
TSX-fan 24-11-2015 22:05 Print reply

Posts: 574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PatrickPoz
Het is een 2006 DT 50, ik heb nu een kvs lek uit mijn cilinderkop heb alles goed aangedraaid en lekt nogsteeds kvs, standaard pakkingen gebruikt. Hoe kan ik het op een andere manier oplossen?

Dit bericht is gewijzigd door PatrickPoz op 24-11-2015 om 22:05 uur.


Heb je de pakking goed gemonteerd?

Kan ook zijn dat je cilinder(kop) niet goed vlak meer is...
 
Gerard1793 25-11-2015 16:16 Print reply

Posts: 4006
Heb je de kopbouten kruislings aangedraaid? En zijn je pakkingvlakken nog vlak en onbeschadigd?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
PatrickPoz 25-11-2015 17:47 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Heb je de kopbouten kruislings aangedraaid? En zijn je pakkingvlakken nog vlak en onbeschadigd?


ja heb ik kruiselings aangedraaid misschien niet helemaal goed, ik heb een hele slag bij elke hoek gedaan, daarna een halve slag, en dan een achtste slag bij de bouten.
 
mbxrijder 26-11-2015 7:04 Print reply

Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PatrickPoz
[...]


ja heb ik kruiselings aangedraaid misschien niet helemaal goed, ik heb een hele slag bij elke hoek gedaan, daarna een halve slag, en dan een achtste slag bij de bouten.



Voor het goede moet je dat met een momentsleutel doen ipv van "gokken op hele/halve/achtste slag"

 

Dit topic is 5497 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved