Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste cilinders en carp

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6880 - beste cilinders en carp
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 504 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda mt5 2-1-03?19:38 Print topicpost
Posts: 147
wat zijn de beste cilinders en carp
voor een mt5

want ik wil hem tegen de 100 laten lopen

als er nog meer dingen nodig zijn dan die 2 hoor ik het wel maar hoe ken ik hem het beste 100 laten lopen of harder maar niet langzamer

 

MBBBBBB 2-1-03?21:32 Print reply
Posts: 2340
weet je... je hebt nu al 6 topic's op de eerste pagina staan.. no offence maar doe dan 1 topic en stel al je vragen daar in.. nu heb je al niet te diepgaande vragen die je vaak al in sales op kan zoeken allemaal apart staan.. beetje irritant.... misschien ff aan denken volgende keer..

maar alles moet snel he.. cil, carb, luchtfilter, uitlaat ( demper ), membraan, kop, ontsteking etc etc... en dan kan je blijven zoeken.. maar je zal het goedkoop willen houden neem ik aan... neem dan een imitatie 50 of 70 cc.. 18 t/m mm carb.. snelle bocht.. snelle luchtslangen... en je loopt rond de 85... 100 is al moeilijk te halen maar is maar hoeveel geld je wil uitgeven
 
Ronald 2-1-03?22:11 Print reply
Posts: 956
100 halen valt nog niet echt mee hoor met een 50 blokje, dat is dan niet zomaar een kwestie van cilinder en carb zoals hierboven al is gezegd.
maar goeie cilinders zijn polini en malossi, dan komt zeta en eurocil, dan imi etc. ik weet niet zeker of dit allemaal voor mt te krijgen is maar ik dacht het wel, je moet iig een 70cc nemen, verder een carb vanaf 18 (zuinig) tot 24mm (zuipt als een gek, maar wel wat meer trekkracht), en dan heb je ook nog wel een andere uitlaat nodig, bijvoorbeeld een homoet proma of gianelli. ik denk dat je met polini 70, 20mm carb en homoet al een heel eind komt, dan kan je natuurlijk nog allerlei kleine dingen gaan veranderen zoals powerfilter monteren, groter membraan (meer kleppen), je kop evt. uit laten draaien etc.
 
barry 3-1-03?11:23 Print reply

Posts: 7387
om je mt 100 te laten lopen:

70malossie totaal getuned
70kop op zuiger aangepast
powerfilter
10 kleps membraam
carter getuned
6bak
binnenrotor
opmaat uitlaat
juiste tandwielverhouding
mt gestroomlijnd maken

dan moet je wel de 100 echt km/h halen

moet je ook een kosten plaatje?

[Dit bericht is ge-edit door barry op 3-1-03 11:28]
 
He?
Joost 3-1-03?17:11 Print reply
Posts: 1108
Rofl, barry.. zo erg is et ook al niet met mt blokie's ...

Idd, haal een 70cc malossie op polinie. Zie dat je een proma80 kunt regelen (lukt je niet) + 24mm carb. En hoppa, daar gaat je ..

Gebruikt de SEARCH nouw es, er zijn al wel 100 topics geweest over cilinders en snelle set-ups.


 
It is going to be a Endless summer...
honda mt5 6-1-03?15:26 Print reply
Posts: 147
geef maar een koste plaatje
 
Joost 6-1-03?15:36 Print reply
Posts: 1108
Of je koopt gewoon blabla set.


* hopen dat mods het maar niet lezen *

Edit: Tsja...

[Dit bericht is ge-edit door Kouwe Arie op 6-1-03 17:40]
 
It is going to be a Endless summer...
Blukaap 6-1-03?15:42 Print reply

Posts: 10006
Mijn naam is haas .

[URL[t]]http://www.vdhparts.nl[/t]VDH parts[/URL]

[URL[t]]http://www.50cc.nl[/t]50cc.nl[/URL]

Tadaa, kostenplaatje.
 
Bastila is lief
SIWWN 6-1-03?15:42 Print reply
Posts: 7079
Als hij het maar heb gezien

Koop een gebruikte "race kit"

50 Eurokit getuned met nsr zuiger
kop
uilaat

Alleen nog effe 24mm ofsow erop en binnenrotor en je gaat over de 130
 
honda mt5 7-1-03?18:59 Print reply
Posts: 147
binnenrotor wat is dat nou weer ??

enne heb een 70cc euro

en 20 mm carp
gaat maar 80 a 85 :a

dus als ik alleen een polini cilinder neem dus puur kwaliteit gaat hij een stuk harder ?


 
huh 7-1-03?19:29 Print reply
Posts: 1755
Je koopt een cilinder.

Dan ga je naar deze site [URL[t]]http://www.is-tuning.nl[/t]IS-Tuning[/URL]

Dan neem je de duurste tunebeurt.

Dan koop je nog wat dure zooi, race krukas, een binnenrotor (=andere/snellere ontsteking), grote carburateur.

Zet je het op je brommertje en kun je racen.

Je kan ook een 80 blok scoren, 110 cilindertje d'r op en dan bovenstaande uitvoeren.

[Dit bericht is ge-edit door huh op 7-1-03 19:37]
 

Dit topic is 504 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved