Quote: Oorspronkelijk gepost door: Robbemarien
Lees het nu pas net terug van een fijne vakantie
Ik heb even wat opgezocht maar wat is het verschil tussen de roze en zwarte top 80cc? behalve de zuigerveer meer bij de zwarte en de 30 euro prijsverschil? en moet ik voor een 80cc cilinder de carter niet aanpassen?
Wat de uitlaat betreft is een yasuni hm niet te krijgen voor een hm derapage.
Wel had ik een xfight gevonden loopt dit ene beetje op een top 80?
Of eventueel op een andere 70cc cilinder? Ik denk wel det het best is dat ik voor gietijzer ga aangezien het voor dagelijks gebruik is en ik wel graag wat kilometers kan doen op 1 tank.
Rito krukas kan ik niet zo direct vinden op webshops die ik ken.
Kan een bidalot of doppler endurance race ook?
ALvast bedankt!
De Roze top is iets hoogtoeriger en heeft meer vermogen.
Die ''80cc'' zijn eigenlijk 73,4 cc. T/m een boring van 50mm hoef je je carter niet aan te passen.
Rito krukas heeft josdijkman wel, stuk betere assen dan doppler.
dexfight is de opvolger van de leovince V6 en niet geschikt voor 70/80cc. Het kan wel, ik had het ook, maar ideaal is het niet.
Voor de HM is niet veel te krijgen gezien je met de uitlaat rechts langs zit. Misschien een optie om een pijp van een Aprilia MX of een Rieju MRT te nemen. Misschien zelfs een Derbi DRD Pro pijp (zijn bij sommige modellen rechts langs) iets verbouwen.
Edit: De DR80/Zwarte Top 80 icm een V6/xfight levert je ca 9 pk.
Dat is genoeg om 100 a 110 te halen.
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 22-8-2015 om 11:49 uur.
|