Accu werkt want die heb ik net bijgeladen met de accu lader en toeter en knipperlichten doen het nu wel. gelijkrichter heb ik ook doorgemeten en is ook goed. het leek me al sterk dat die ineens kapot waren want vlak voordat ik de hpi monteerde werkte alles nog perfect! toen heb ik hem nog even laten draaien..
waarom de accu dan niet bijlaad op de kabel van de HPI weet ik niet? hij zit wel vertakt aan de verlchting en accu draad, maar ja kan toch niet anders want heb maar 1 draad?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: drestar
Accu werkt want die heb ik net bijgeladen met de accu lader en toeter en knipperlichten doen het nu wel. gelijkrichter heb ik ook doorgemeten en is ook goed. het leek me al sterk dat die ineens kapot waren want vlak voordat ik de hpi monteerde werkte alles nog perfect! toen heb ik hem nog even laten draaien..
waarom de accu dan niet bijlaad op de kabel van de HPI weet ik niet? hij zit wel vertakt aan de verlchting en accu draad, maar ja kan toch niet anders want heb maar 1 draad?
je moet ook niet je accu doormeten maar de draad vanaf je gelijkrichter die je accu oplaadt
trek je accu los, start je motor, zet je multimeter op de draad en geef een paar keer gas
Waar heb je de informatie gehaald dat die HPI niet kan werken, want volgens welke redenering zou dat niet kunnen ?
Die HPI werkt niet OP 12V, maar genereert 60 Watt...hoeveel volt (en ampere) dat geeft hangt af van je spanningsregelaar.
Gewoon ombouwen naar 12V was trouwens wel mijn idee van voor af aan.
Dat zeggen ze op het kreidler forum waar ik mijn vraag ook gesteld heb,
ombouwen naar 12 volt betekend ook een andere clignoteur voor de knipperlichten, zijn die er wel voor mt? ik heb zo'n ronde die precies in de houder past..
Je hebt een relais van 4X21 watt nodig of misschien 4X17 watt; kijk welke lampjes je gaat gebruiken.
Die uitlaat lijkt me iets van een crosser, geen MT dus, ik zou het zelf niet doen.