Ik wil een tweedehands motorkap kopen. Nu zit daar een grote reclame sticker op. Ik zal dus waarschijnlijk een blinkende plek overhouden nadat de sticker weggehaald is. Om dat weg te krijgen moet de hele motorkap dus terug blinkend als nieuw gemaakt worden.
Hoe pak ik dit aan...er moeten dus een aantal microns af...welke producten doen dit, want ik heb zo de indruk dat er veel producten zijn die openingen opvullen, maar na een tijdje is het effect weg...
Mijn combo (ex bedrijfswagen) zag je ook nog duidelijk de stickers er op, eerst grof gedaan met commadant 4, daarna met de poetsmachine met commadant 5. Glimt als een keutel in de manenschijn
Meguiar poets is veel te duur, ik krijg met geduld en commadant een resultaat waarbij 95% van de mensen niet kunnen zien waarmee ik gepolijst heb. De was van meguiar is wel erg fijn, maar met geduld en flink wrijven krijg ik een auto ook glimmend als een keutel met was van de action
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
Meguiar poets is veel te duur, ik krijg met geduld en commadant een resultaat waarbij 95% van de mensen niet kunnen zien waarmee ik gepolijst heb. De was van meguiar is wel erg fijn, maar met geduld en flink wrijven krijg ik een auto ook glimmend als een keutel met was van de action
Met commandant en flink wrijven zie je alleen maar metaal..
Commandant is alleen leuk als je echt weet wat je doet, het spul van meguiar is zeg maar korrel 2000 waar commandant korrel 40 is.
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
met commadant moet je ook niet flink wrijven, dan verbrandt je de lak.
bij licht opschuren om klaar te maken voor spuiten druk je ook niet als een malle op het materiaal.
je moet idd weten wat je doet maar als je de instructies volgt kom je als beginner ook een heel eind.
als je met commadant 4 met de hand poetst kun je heel vaak poetsen voordat je bij de primer bent. tenminste als er een fatsoenlijke lak op zit.. heb je evt. lakmeters voor.
koop nooit wat met een handvat, je komt er mee aant werk.