Ik ben op zoek naar een ( getunde) mtx sh cilinder en daar een poortmapje van ik heb een uur gezocht op goolgle maar kon geen goeie poort map vinden. heeft iemand er mischien nog een ?
Ik weet ook dat ze niet voruit te branden zijn maar mag geen 70 cc van mien va dus dan moeten we het maar zo oplossen spoel poorten kan ik ook bewerken.
Mvg mitchell
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
Ik ben op zoek naar een ( getunde) mtx sh cilinder en daar een poortmapje van ik heb een uur gezocht op goolgle maar kon geen goeie poort map vinden. heeft iemand er mischien nog een ?
Ik weet ook dat ze niet voruit te branden zijn maar mag geen 70 cc van mien va dus dan moeten we het maar zo oplossen spoel poorten kan ik ook bewerken.
ik ben er voor 95% zeker van dat je gjol van nsr de zelfde poorten heeft als je originele sh cilinder.
Verder is het echt hopeloos om zo'n ding snel te maken. Neem een carterdeksel, radiator, cilinder kop van een mtx-r en je kunt een ge2 monteren. Netjes 50cc zoals je ouwe lui willen en loopt toch goed.
In mijn vorige Mtx sh 50cc ori cilinder is een boostpoort in geboord, vanaf het membraan recht door de wand. Voor de rest is die een beetje bij- afgewerkt.
Top van 70 km/u
Tip: op een parmakit cilinder van 45mm doorsnee staat 49cm3
Quote:Oorspronkelijk gepost door: koller mtxsh
In mijn vorige Mtx sh 50cc ori cilinder is een boostpoort in geboord, vanaf het membraan recht door de wand. Voor de rest is die een beetje bij- afgewerkt.
Top van 70 km/u
Tip: op een parmakit cilinder van 45mm doorsnee staat 49cm3
Die parmakits zijn wel erg snel, maar wat Schout zegt is beter.
Zelf een nsr blokje met 6 bak 70cc watergekoelde malossi. Loopt echt super en nog gietijzer ook.