Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - poortmap orginele (snelle) cilinder mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1234 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68620 - poortmap orginele (snelle) cilinder...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2253 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mvv mtx 5-3-2015 22:41 Print topicpost

Posts: 243
Hallo,

Ik ben op zoek naar een ( getunde) mtx sh cilinder en daar een poortmapje van ik heb een uur gezocht op goolgle maar kon geen goeie poort map vinden. heeft iemand er mischien nog een ?
Ik weet ook dat ze niet voruit te branden zijn maar mag geen 70 cc van mien va dus dan moeten we het maar zo oplossen spoel poorten kan ik ook bewerken.

Mvg mitchell
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad

De Schout 5-3-2015 22:47 Print reply
Posts: 5326
Nsr cilinder heeft volgens mij de zelfde poorten. En daar is zat van te vinden.
 
tune tweak fiddle bang bummer
mvv mtx 5-3-2015 22:51 Print reply

Posts: 243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
Nsr cilinder heeft volgens mij de zelfde poorten. En daar is zat van te vinden.

Volgens mij niet of een 50cc gjol zegmaar niet de ge 2 belg moet dat hebben masr de rest verschilt nsr cilinders zijn ook water gekoeld
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
De Schout 5-3-2015 23:04 Print reply
Posts: 5326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvv mtx
[...]

Volgens mij niet of een 50cc gjol zegmaar niet de ge 2 belg moet dat hebben masr de rest verschilt nsr cilinders zijn ook water gekoeld



Wat zeg je nou allemaal? Het enige wat ik er uit kan halen is dat een nsr watergekoeld is. dat wist ik ook wel..
 
tune tweak fiddle bang bummer
mvv mtx 5-3-2015 23:08 Print reply

Posts: 243
De ge2 van de nsr zemaar de belgische niet
En de sloome ge2 die uit nl die weet ik niet zeker maar ik denk van niet .
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
PRO TUNING 6-3-2015 9:56 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvv mtx
Hallo,

Ik ben op zoek naar een ( getunde) mtx sh cilinder en daar een poortmapje van ik heb een uur gezocht op goolgle maar kon geen goeie poort map vinden. heeft iemand er mischien nog een ?
Ik weet ook dat ze niet voruit te branden zijn maar mag geen 70 cc van mien va dus dan moeten we het maar zo oplossen spoel poorten kan ik ook bewerken.

Mvg mitchell


190-130 graden is snel genoeg
 
mvv mtx 6-3-2015 10:14 Print reply

Posts: 243
Oke ja ik wou graag weten hoe ik dat met de inlaat poort moet doen of kan ik daarbeter vanaf blijven?
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
De Schout 6-3-2015 11:57 Print reply
Posts: 5326
ik ben er voor 95% zeker van dat je gjol van nsr de zelfde poorten heeft als je originele sh cilinder.

Verder is het echt hopeloos om zo'n ding snel te maken. Neem een carterdeksel, radiator, cilinder kop van een mtx-r en je kunt een ge2 monteren. Netjes 50cc zoals je ouwe lui willen en loopt toch goed.
 
tune tweak fiddle bang bummer
koller mtxsh 6-3-2015 19:52 Print reply
Posts: 99
In mijn vorige Mtx sh 50cc ori cilinder is een boostpoort in geboord, vanaf het membraan recht door de wand. Voor de rest is die een beetje bij- afgewerkt.

Top van 70 km/u

Tip: op een parmakit cilinder van 45mm doorsnee staat 49cm3
 
WestlandMB 6-3-2015 20:30 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koller mtxsh
In mijn vorige Mtx sh 50cc ori cilinder is een boostpoort in geboord, vanaf het membraan recht door de wand. Voor de rest is die een beetje bij- afgewerkt.

Top van 70 km/u

Tip: op een parmakit cilinder van 45mm doorsnee staat 49cm3


Die parmakits zijn wel erg snel, maar wat Schout zegt is beter.
Zelf een nsr blokje met 6 bak 70cc watergekoelde malossi. Loopt echt super en nog gietijzer ook.
 

Dit topic is 2253 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved