Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Betrouwbaar fietsje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #68591 - Betrouwbaar fietsje
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8194 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arjensik 12-2-2015 20:36 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crossmotort gek
Puch heb ik ervaring mee, zelf ook gehad.

Enigste problemen die ik met een puchje heb gehad was een kapotte ontstekingsspoel en rem probs.

Verder zijn ze onverwoestbaar, niet stuk te krijgen.

Maar ik wil wel blijven schakelen, of ik maak zelf een schakelblok voor een puch maar dan sta ik weer zo lang achter de frees bank

Honda SS droombrommer voor op de weg (L)
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Crossmotort gek 12-2-2015 20:41 Print reply

Posts: 866
ik hoef geen specialist te zijn om een compleet functionerende bak te maken hoor.

Ik bel mn vrienden he, die verkopen me ff zo'n zwaar illegale; levens gevaarlijke; hoogststrafbare originele Titatovenaar Toverstaf 3000!

nee ff terug op aarde, ver uit mn dromen.
ik was niet vanplan om zelf ff een bak in mekaar te flanzen hoor.

t enigste wat ik wil is 2takt en schakelen.

Dan is t goed
 
85cc op m'n achterwiel
arjensik 12-2-2015 20:45 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crossmotort gek
ik hoef geen specialist te zijn om een compleet functionerende bak te maken hoor.

Ik bel mn vrienden he, die verkopen me ff zo'n zwaar illegale; levens gevaarlijke; hoogststrafbare originele Titatovenaar Toverstaf 3000!

nee ff terug op aarde, ver uit mn dromen.
ik was niet vanplan om zelf ff een bak in mekaar te flanzen hoor.

t enigste wat ik wil is 2takt en schakelen.

Dan is t goed

Met een 4takt is ook niks mee ik heb zelf jaren 2takt gereden en rij nu 4takt en ik wil nu niks meer anders, maar brommers zijn geen crossmotoren daar kan het zo anders zijn
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Aprilia RX 50 2003 13-2-2015 0:30 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

Met een 4takt is ook niks mee ik heb zelf jaren 2takt gereden en rij nu 4takt en ik wil nu niks meer anders, maar brommers zijn geen crossmotoren daar kan het zo anders zijn


4 takt brommers zijn wel erg tam hoor, of je moet al gekke dingen gaan uithalen als 140cc's enz.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Crossmotort gek 14-2-2015 10:37 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

Met een 4takt is ook niks mee ik heb zelf jaren 2takt gereden en rij nu 4takt en ik wil nu niks meer anders, maar brommers zijn geen crossmotoren daar kan het zo anders zijn


op de baan kom je met je 2 takt altijd als laatste de bocht uit, jammer dat er zoveel 4takkers rijden....
 
85cc op m'n achterwiel
arjensik 14-2-2015 10:59 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crossmotort gek
[...]


op de baan kom je met je 2 takt altijd als laatste de bocht uit, jammer dat er zoveel 4takkers rijden....

In de cross wereld is 4 takt ook beter en het rijd ook veel strakker en fijner. Ik vind mn oude cr125 maar een brommertje vergeleken met de crf250
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Aprilia RX 50 2003 14-2-2015 14:33 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

In de cross wereld is 4 takt ook beter en het rijd ook veel strakker en fijner. Ik vind mn oude cr125 maar een brommertje vergeleken met de crf250


Ja gek he, dubbele cilinderinhoud.

250cc met 250 cc vergelijken. Dan wordt die CRF weer speelgoed.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 14-2-2015 16:22 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

In de cross wereld is 4 takt ook beter en het rijd ook veel strakker en fijner. Ik vind mn oude cr125 maar een brommertje vergeleken met de crf250


Het is niet per se beter, het is verder doortontwikkeld, als ze bij tweetakt ook die ontwikkelingen hadden gedaan waren ze even snel geweest
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
arjensik 14-2-2015 17:08 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Ja gek he, dubbele cilinderinhoud.

250cc met 250 cc vergelijken. Dan wordt die CRF weer speelgoed.

We hadden laatst ook een Kawasaki kx250 in het hok staan daar heb ik ook op gereden maar de crf trekt wel sneller maar daar moet je het ook bij laten eerst zaten 250 4t en 125 2t in de zelfde klasse bij wedstrijden maar nu niet meer omdat 2 takt niet met 4 takt kan mee komen en ktm ontwikkeld de 2 takt ook nog steeds door en die kunnen ook nog steeds niet mee komen met een 4 takt

Dit bericht is gewijzigd door arjensik op 14-2-2015 om 17:10 uur.
 
The rider should never be the slowest part on the bike
kenny77 14-2-2015 18:05 Print reply

Posts: 29286
4 takt is voor homo's, 2 takt heerst.
 
Crossmotort gek 14-2-2015 19:30 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
4 takt is voor homo's, 2 takt heerst.


Zo mag ik t horen,
En idd, de ontwikkelingen voort 2t is gestopt omdat er teveel mensen in de broek pisten van t vermogen.

Geef wel mee: kom je op een 500 2t of 450 4t.
Dan is het verschil wel duidelijk, ik met mn lullige 70KG hou die hele 500 in de lage toeren al niet aan de grond.
Terwijl ik zon 450 rustig in de toeren laat knallen en dan een beetje op de punt van t zadel zit.
Dan kom je door een bocht, daarna een rechtstuk van 20meter en weer een bocht.

Dan is 4t sneller, met een 2t zit je op t rechtestuk je toeren maar af te wachten en met de koppeling kloten.
Met 4t druk je die koppeling ff in met vollegas en als je dan loslaat ben je al bij de volgende bocht.


 
85cc op m'n achterwiel
Cas DT 14-2-2015 19:39 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crossmotort gek
[...]


Zo mag ik t horen,
En idd, de ontwikkelingen voort 2t is gestopt omdat er teveel mensen in de broek pisten van t vermogen.

Geef wel mee: kom je op een 500 2t of 450 4t.
Dan is het verschil wel duidelijk, ik met mn lullige 70KG hou die hele 500 in de lage toeren al niet aan de grond.
Terwijl ik zon 450 rustig in de toeren laat knallen en dan een beetje op de punt van t zadel zit.
Dan kom je door een bocht, daarna een rechtstuk van 20meter en weer een bocht.

Dan is 4t sneller, met een 2t zit je op t rechtestuk je toeren maar af te wachten en met de koppeling kloten.
Met 4t druk je die koppeling ff in met vollegas en als je dan loslaat ben je al bij de volgende bocht.




Wat een onzinverhaal. Groetjes.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Dixon 14-2-2015 19:46 Print reply

Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Crossmotort gek
[...]


Zo mag ik t horen,
En idd, de ontwikkelingen voort 2t is gestopt omdat er teveel mensen in de broek pisten van t vermogen.

Geef wel mee: kom je op een 500 2t of 450 4t.
Dan is het verschil wel duidelijk, ik met mn lullige 70KG hou die hele 500 in de lage toeren al niet aan de grond.
Terwijl ik zon 450 rustig in de toeren laat knallen en dan een beetje op de punt van t zadel zit.
Dan kom je door een bocht, daarna een rechtstuk van 20meter en weer een bocht.

Dan is 4t sneller, met een 2t zit je op t rechtestuk je toeren maar af te wachten en met de koppeling kloten.
Met 4t druk je die koppeling ff in met vollegas en als je dan loslaat ben je al bij de volgende bocht.



Is ook zo...
Zie Maico 700 of Husqvarna 500... amper in bedwang te houden door de pro's, die ook dan rustig allemaal op een viertaktje zijn overgestapt

 
Dixon 14-2-2015 19:49 Print reply

Posts: 122
Oh ja, on topic : Suzuki Tsx of Honda Mtx
Japan made ipv die chinese foeter fietsjes....
 
arjensik 14-2-2015 20:15 Print reply

Posts: 552
Lees nu allemaal onzin hier.
Zulke sterke 2 takt motoren zijn er niet meer omdat ze gewoon te zwaar waren maarja dat kunnen ze ook wel doen met 4 takt maar ja als ze gewoon te sterk zijn dan is er dus ook te weinig vraag naar.
Veel plezier in wickey-wickey-wonderland jongens
 
The rider should never be the slowest part on the bike

Dit topic is 8194 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved