dus er was inderdaad wat valse lucht bij de inlaat van de carburateur dit heb ik net weer netjes weggewerkt en meteen sproeier 75 i.p.v. 74 gemonteerd (bougie was altijd net wat te licht met sproeier 74). nadat ik alles gecheckt had ging ik de brommer weer starten.
hij begon gewoon rustig maar klom al snel in toeren (zonder dat ik aan het gas zat) en ging voor zon 5 a 10 seconden vol gas lopen.
daarna zakte de brommer weer terug naar stationair en heb ik overal gecheckt of er valse lucht was door rem reiniger op alle mogelijk lekkende plekken te spuiten, dit zonder resultaat.
daarna nog even 2 kilometer gereden zodat de brommer goed warm was en alles opnieuw gecheckt.
de brommer liep wat rustiger en mooier als eerst maar helemaal fijn kan ik het nog niet noemen.
duuus valse lucht is er denk ik niet meer, gaskabel blijft ook niet hangen, ik zou niet weten wat het zou moeten zijn.
iemand ideeen?
p.s. ik wou het contactslot vervangen (oude is ermee opgehouden) maar draaide uiteraard de met locktite vastgedraaidde inbusbouten kapot. bij het slot in de buurt zit natuurlijk veel bedrading en plastic dus opwarmen lijkt me geen goed idee .
iemand nog ideeen om kapotte inbusbouten los te krijgen?
ik hoor het graag
|