Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Vlotterkamer sneller laten bijvullen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1090 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68342 - Vlotterkamer sneller laten bijvulle...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

petje171 2-7-2014 15:25 Print topicpost
Posts: 113
Hallo, ik zoek een manier om mijn vlotterkamer sneller te laten bijvullen, hij trekt hem namenlijk te snel leeg, 2 sec op top valt ie uit enz, goed afgesteld daar licht het alemaal niet aan, nu de hele middag rondgezocht maar niet echt iets kunnen vinden. Wel iets gevonden over je vlotter verzwaren? hoe gaat dit en ook iets over een clipje ombuigen dat hij langer benzine krijgt?
Graag meer info hierover als iemand dat kan geven
Thaaankx
 

Aprilia RX 50 2003 2-7-2014 18:04 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: petje171
Hallo, ik zoek een manier om mijn vlotterkamer sneller te laten bijvullen, hij trekt hem namenlijk te snel leeg, 2 sec op top valt ie uit enz, goed afgesteld daar licht het alemaal niet aan, nu de hele middag rondgezocht maar niet echt iets kunnen vinden. Wel iets gevonden over je vlotter verzwaren? hoe gaat dit en ook iets over een clipje ombuigen dat hij langer benzine krijgt?
Graag meer info hierover als iemand dat kan geven
Thaaankx


Niet doen.
Of je brandstof slang laat het niet snel genoeg door of misschien is je sproeier wel vies dat de benzine niet genoeg de carb in komt. Dat je vlotterbakje sneller leegstroomt door een gaatje van ca een mm dan dat het bijvult door een gat van een mm of 3 a 4 is onzin.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
jordi50cc 2-7-2014 18:55 Print reply

Posts: 677
toch is het wel mogelijk Erwin, dit geintje
heeft ons 2 weken terug een cilinder gekost
waar ik al meer dan 15uur frees werk in had zitten
 
JST performance
Aprilia RX 50 2003 2-7-2014 19:21 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
toch is het wel mogelijk Erwin, dit geintje
heeft ons 2 weken terug een cilinder gekost
waar ik al meer dan 15uur frees werk in had zitten


Als je gewoon een goede toevoer hebt naar je carb vanaf je tank kan het nooit sneller door de sproeier weg dan je het aan kunt voeren...

Of je tank zit niet hoog genoeg, kink/vuil in de slang, evt brandstofpompje niet voldoende opbrengst.

Door een gat van 4mm met druk erop voer je makkelijk meer toe dan een gaatje van ca 1mm op onderdruk aanzuigt.

Verder neem ik aan dat het in geval van Jordi over een sprinter ging met extreem veel toeren en setup.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
PRO TUNING 2-7-2014 19:42 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: petje171
Hallo, ik zoek een manier om mijn vlotterkamer sneller te laten bijvullen, hij trekt hem namenlijk te snel leeg, 2 sec op top valt ie uit enz, goed afgesteld daar licht het alemaal niet aan, nu de hele middag rondgezocht maar niet echt iets kunnen vinden. Wel iets gevonden over je vlotter verzwaren? hoe gaat dit en ook iets over een clipje ombuigen dat hij langer benzine krijgt?
Graag meer info hierover als iemand dat kan geven
Thaaankx



Over welk merk - type - doorlaat carburateur spreken we ?

Veel bekende merken leveren vlotternaalden/zittingen met verschillende doorlaten.
 
melvin_dt 3-7-2014 19:13 Print reply

Posts: 279
turbo monteren op je benzine tank dan heb je hogedruk benzine injectie
 
maerijn 4-7-2014 0:10 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: melvin_dt
turbo monteren op je benzine tank dan heb je hogedruk benzine injectie

Minder poep eten, misschien praat je het dan ook minder.
 

Dit topic is 1538 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved