Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vacuüm benzinekraantje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 874 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68337 - vacuüm benzinekraantje
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mvv mtx 27-6-2014 12:19 Print topicpost

Posts: 243
hallo,

ik heb een probleempje wij hebben op school een Puch blok op een skelter gemaakt. en daar hebben we een chinees scooter drankje opgezet met een vacuüm kraantje maar hoe krijg je het voor elkaar om dat vacuüm gedeelte kapot te krijgen of afsluiten.
we hebben al een paar dingen geprobeerd zoals de compressor er hard en lang opzetten wie weet een goede manier om dit kapot te krijgen zo dat we het vacuüm gedeelte het niet meer doet.
gr mitchell
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad

Cas DT 27-6-2014 12:29 Print reply

Posts: 3131
Heeft de kraan geen pri stand?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 27-6-2014 12:33 Print reply

Posts: 2160
Ander kraantje erin zetten?
 
"Risico is extra leven"
mvv mtx 27-6-2014 12:40 Print reply

Posts: 243
het heeft geen pri stand er kan geen ander kraantje op dat zoon chinees ding misschien iemand die dit een keer perongeluk heeft kapot gemaakt
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
Cas DT 27-6-2014 12:55 Print reply

Posts: 3131
Even kijken wat er gebeurt als je het vacuüm binnenwerk eruit haalt, misschien lukt dit wel. Kans is wel dat die dan altijd blijft doorstromen maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Edit, of je maakt een aansluiting op het inlaatspruitstuk, zodat je de kraan gewoon met vacuüm kan gebruiken.

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 27-6-2014 om 12:55 uur.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
mvv mtx 29-6-2014 13:47 Print reply

Posts: 243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Even kijken wat er gebeurt als je het vacuüm binnenwerk eruit haalt, misschien lukt dit wel. Kans is wel dat die dan altijd blijft doorstromen maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Edit, of je maakt een aansluiting op het inlaatspruitstuk, zodat je de kraan gewoon met vacuüm kan gebruiken.

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 27-6-2014 om 12:55 uur.

weet jij misschien hoe dit werkt boren?

wij hebben op school weinig tijd geld enz enz dus ja je moet wat ik heb bij me zelf op mijn eigen brommer een powerbox ook met zoon tuitje op het spruitstuk dus anders gaan we daar effe over denken
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
mvv mtx 30-6-2014 7:45 Print reply

Posts: 243
???

 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 30-6-2014 12:34 Print reply

Posts: 17929
Gvd man, zijn jullie op school wel in staat om dat blok te fixxen, maar niet om een gat in een spruitstuk te boren, daar draad in te tappen en daar weer een nippel in te draaien?
 
mvv mtx 30-6-2014 16:41 Print reply

Posts: 243
nee haha geen eens een tap gereedschap maar ja er was geeneens een las apparaat maar we hebben het voor elkaar gekregen gewoon dat membraantje door geboord
ja ze zijn op school iets begonnen zonder er over na te denken kan het ook niet helpen
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
Brommers en meer 30-6-2014 16:48 Print reply

Posts: 1966
je ken ook gewoon dat kraantje verrot bore dat die standaard door loop, of is dat niks?
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha

Dit topic is 1753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved