Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha RD350YPVS afvoeren?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1096 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6831 - Yamaha RD350YPVS afvoeren?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

YAMAHAFREAK 30-12-02?19:15 Print topicpost
Posts: 1001
Ik wil graag een Yamaha RD350YVPS kopen maar omdat ik geen 21 ben enzo mag ie maar 25KW (iets van 35PK) hebben en zo'n ding heb 50PK
nou wil ik graag weten wat de beste manier is om m af te voeren.
Ik dacht zelf aan de volgende zaken:
- langere gasschuiven
- kleinere carburateurs
- rd250 cilinders erop (Marcel Dekker -van de Dekker Brommershop- heeft rd350 cilinders op zn rd250 dus andersom moet dan toch ook kunnen?)
wie weet wat er goed te doen is en ook nog een beetje betaalbaar is? (die laatste is waarschijnlijk niet zo goedkoop maarja
edit:
of ie dan op 25kw komt moet de testbank natuurlijk uitwijzen...

[Dit bericht is ge-edit door YAMAHAFREAK op 30-12-02 19:34]
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!

SIWWN 30-12-02?19:22 Print reply
Posts: 7079
Hoe weet je dan dat ie dan maar 25 KW heb?
En dan nog... dat vindt de RDW en de verzekering vast niet goed dat je dat zelf doet
 
jeroen 30-12-02?19:28 Print reply

Posts: 15066
Em, zou busje in de uitlaat maken.
Dan moet je em opnieuw laren keuren,
om em op 25kw te zetten.
 
Schuimpie 30-12-02?20:47 Print reply
Posts: 376
een busje in de uitlat is toch slecht voor je motor... omdat ie minder kwijtkan enzo... dan lijkt mij beter om de je gasschuif te begrenzen... dat ie gewoon minder ver open kan... lijkt mij de simpelste en de zuinigste alleen niet zogoed af te stellen??? en hoe weet je hoe die 25 kw heb ??? k zou eerst eens informeren wat het kost bij de rdw zelf en dan pas zorgen maken over het hoe
 
Don't be drunk and drive... if you can be stoned and fly...
De Schout 30-12-02?21:04 Print reply
Posts: 5327
ik zou een bus in je uitlaat maken ja, wat maakt het uit dat dat slecht is ligt er toch zo weer uit neem ik aan
 
tune tweak fiddle bang bummer
verwijderd 30-12-02?21:24 Print reply
Posts: 4082
ik zou verder kijken voor een andere motor, denk dat er genoeg ander spul is wat wel voldoet.
 
DiaL-OuT 30-12-02?21:46 Print reply
Posts: 419
door de dealer late begrenze?
Heeft onze buurman gedaan voor zijn zoon...
Denk alleen dat het wel meer kost als het zelf doen.. maar goed
 
Gilera GSM | Gilardoni 74cc | Metrakit | Dell' Ortho 19mm | Top Racing Krukas
Erik_N 30-12-02?21:52 Print reply

Posts: 5360
kijk eerst of er wel afvoersetjes voor zijn, want die 25KW regeling is zo kut. Bij motor uit duitsland KAN je niet eens afvoeren. Maar als er dus geen afvoersetje is, moet je hem afvoeren, en vervolgens weer laten keuren.

Ken beter een al afgevoerde kopen, of eentje waarvan je weet dat afvoersetje verkrijgbaar is...
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Woeter 31-12-02?00:53 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

kijk eerst of er wel afvoersetjes voor zijn, want die 25KW regeling is zo kut. Bij motor uit duitsland KAN je niet eens afvoeren.


Dat is niet waar motoren uit Duitsland kan je wel laten afvoeren... alleen niet alle modellen. Bijvoorbeeld ik wil een motor van 92-95 gaan kopen. Dit model kan in nederland niet afgevoerd worden, maar de modellen na ergens in 98 weer wel... Dus wat ik ga doen, ik laat hem in Duitsland afvoeren naar 25kw en daar op papier zetten als 25 kw en voer em dus ook in als 25 kw...snappie?
 
Neonlampje 31-12-02?01:02 Print reply

Posts: 14825
[URL[t]]http://home.planet.nl/~25kw/25kwFAQ.htm#elkemotor[/t]KLIK[/URL]

Ik heb een Cb450s, deze begrens ik door een plaatje tussen spruitstuk en de cylinderkop te monteren met een kleinere doorlaatdiameter...
op testbank, uitdraai en daarmee verzekeren...
rdw zet het voglens mij niet zomaar op kenteken.. ik moet er nog ff achteraan bellen, maar ook zonder schijn je ermee te kunnen rijden.

btw, 50pk, dat is wel veel om zelf op die manier af te voeren.. ik zou ff door kijken als ik jou was...
 
Rudy 31-12-02?11:26 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Neonlampje


btw, 50pk, dat is wel veel om zelf op die manier af te voeren.. ik zou ff door kijken als ik jou was...


idd, kans dat ze het goedkeuren lijkt me zowizo erg klein. En 2-takt afvoeren is zowizo slecht idee (veel vastloop kans enz)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
SIWWN 31-12-02?11:45 Print reply
Posts: 7079
En als de uitlaatgassen niet goed wegkunnen zal het ook wel extra roet opleveren in cilinder,zuiger,uitlaat,bougie

Dus gewoon een andere moto halen
 
Neonlampje 31-12-02?14:17 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: rudy
idd, kans dat ze het goedkeuren lijkt me zowizo erg klein. En 2-takt afvoeren is zowizo slecht idee (veel vastloop kans enz)

Rdw keurt het waarschijnlijk niet goed nee, ook mijn motor niet, maar dan meot je ff op die link klikken, staat meer informatie..

btw, ik vat het niet.. waarom gaat met 2T rijden wanneer ze keuze hebben tussen 2T en 4T, 2T is echt niet leuk op de weg hoor, en qua onderhoud... (en techniek 4T is zoooo mooi he )
En verder heeft het alleen maar nadelen, helemaal met de 25kw regeling, dan boeit het geen flikker dat je meer vermogen uit een 2T kan halen, het mag toch niet...
maargoed, zelf weten
 
Rudy 31-12-02?14:59 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Neonlampje

Quote:
Originally posted by: rudy
idd, kans dat ze het goedkeuren lijkt me zowizo erg klein. En 2-takt afvoeren is zowizo slecht idee (veel vastloop kans enz)

Rdw keurt het waarschijnlijk niet goed nee, ook mijn motor niet, maar dan meot je ff op die link klikken, staat meer informatie..

btw, ik vat het niet.. waarom gaat met 2T rijden wanneer ze keuze hebben tussen 2T en 4T, 2T is echt niet leuk op de weg hoor, en qua onderhoud... (en techniek 4T is zoooo mooi he )
En verder heeft het alleen maar nadelen, helemaal met de 25kw regeling, dan boeit het geen flikker dat je meer vermogen uit een 2T kan halen, het mag toch niet...
maargoed, zelf weten


idd, en zon yamaha rd350 kom nou ook weer niet zo gek veel vermogen uit (als je na dat 25 kw gezeik een gare cb750 koop heb je meer vermogen..)

 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
YAMAHAFREAK 2-1-03?14:30 Print reply
Posts: 1001
maar ik wil helemaal geen 4takt....
hierna koop ik een RD500LC
 
Ik rule. yamahatweetakt punt nl!
Martijn 2-1-03?20:54 Print reply
Posts: 10000
kork...ik wil hierna echt wel viertakt....lol van 2takt is niet echt zo groot bij een motor...sta je daar...olie bij je benz te gooien..of in het olietankje...whaa chilll ding van lude..is hoeveel cils??

ik wil eigenlijk gewoon 25kw motor, DOHC en 4 cils...

suzuki gsx400f dus...zin nog cheap ook
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved