Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - suzuki ts --> tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 833 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #6830 - suzuki ts --> tsx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Shorty 30-12-02?16:01 Print topicpost
Posts: 68
kan je de kappen van een suzuki tsx op een ts zetten zonder dar je wat bij de tank moet veranderen ?

 

SIWWN 30-12-02?21:01 Print reply
Posts: 7079
Ja
 
Martijn 5-1-03?02:42 Print reply
Posts: 10000
ts en tsx zijn exact het zelfde...afgezien van de stickers op de tank en de kappen...meer niet...echt MEEEEEEEEEER NIET...

en nou zeg ik et niet meer...

chris zegt ook dat ie een tsx heeft gekocht...op de tank staat ts....dus is het een ts..maar aangezien ts en tsx het zelfde zijn is het toch een tsx...

alleen staat de x niet meer op de kappen...(zie je nooit..dat de x van een ts nog op de kappen stat..)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
joachim 8-1-03?10:42 Print reply
Posts: 204
In Belgi? zit er wel een verschil op, net als met de honda's.
Tsx is bij ons watergekoeld en ts luchtgekoeld, net zoals bij mt en mtx dus.
In nederland is dit niet zo omdat een watergekoelde cilinder iets meer vermogen heeft en jullie max. snelheid is lager dan de onze, vandaar...
Maar inderdaad, de kappen van tsx passen op ts.
 
ardan 8-1-03?12:27 Print reply
Posts: 595
Quote:
Originally posted by: joachim

In Belgi? zit er wel een verschil op, net als met de honda's.
Tsx is bij ons watergekoeld en ts luchtgekoeld, net zoals bij mt en mtx dus.
In nederland is dit niet zo omdat een watergekoelde cilinder iets meer vermogen heeft en jullie max. snelheid is lager dan de onze , vandaar...
Maar inderdaad, de kappen van tsx passen op ts.


mm,ben zelf ook belg en naar mijn weten is onze max snelheid vastgelegd op 45 km/h,wel laatste keer dat ik checkte was dat ook het geval in nederland ,controleer maar in ander topic (bezwaarschrijft) staat het zwart op wit (kan gewoon nie anders),dus...uitleg voor verschil zit er wel naast moet ik zeggen

hun wetgeving bij snelheidsovertredingen zijn zelf VEEL minder strak als in belgie,keuring van bromfietsen zijn wel veel strenger.wij hebben wel 16mm carb,'snel' cilinder,'snelle' aanzuigslangen en naturlijk een 5-bak.nieuwe zelf 6 (ook 50cc).

verschil in brommers ligt waarschijnlijk meer hieraan,en zelf dat verklaard het niet,mailtje naar honda miss?

en zelf dat zal waarschijnlijk geen uitsluitsel brengen,gewoon aanvaarden is de boodschap
 
have a blast,go fast
de_koen 8-1-03?12:50 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Originally posted by: joachim

In Belgi? zit er wel een verschil op, net als met de honda's.
Tsx is bij ons watergekoeld en ts luchtgekoeld, net zoals bij mt en mtx dus.
In nederland is dit niet zo omdat een watergekoelde cilinder iets meer vermogen heeft en jullie max. snelheid is lager dan de onze, vandaar...
Maar inderdaad, de kappen van tsx passen op ts.


TS en TSX zijn beide LUCHTgekoeld, de TSW is een watergekoelde.
je vergelijking Mt en MTx slaat ook op niks, want een MTX ot is ook luchtgekoeld (zelfde blok als mt) een MTX r is in Belgie wel watergekoeld (nsr blok)
De kappen passen verder wel TS <-> TSX

 
Honda 5-Bak te koop
Martijn 8-1-03?13:58 Print reply
Posts: 10000
ja maar het verschil tussen tsx en ts is dus gewoon nix (afgezien van tsw)...

en tsw is ook precies et zelfde als een tsx...alleen dan LC blok..en ipv een radiateurroostertje een echte radiateur..en andere cockpit voor tempsens.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
joachim 8-1-03?18:36 Print reply
Posts: 204
Ik dacht nochtans dat de max. snelheid in nederland 40km/u bedroeg. Sorry, kan verkeerd zijn.
Inderdaad mtx ot is luchtgekoeld, sorry om dit niet te vermelden.
Kan mij dan iemand uitleggen waarom er in nederland dan enkel de luchtgekoelde versie is?
Het moet toch een reden hebben??
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 8-1-03?21:57 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: joachim

Ik dacht nochtans dat de max. snelheid in nederland 40km/u bedroeg. Sorry, kan verkeerd zijn.
Inderdaad mtx ot is luchtgekoeld, sorry om dit niet te vermelden.
Kan mij dan iemand uitleggen waarom er in nederland dan enkel de luchtgekoelde versie is?
Het moet toch een reden hebben??


de rede is een beetje vaag maar zal wel weer te maken hebben met die 0.001 kw meer die je dan hebt ofso want de regering hier zit altijd al te zeiken waardoor wij dus allemaal van die domme oerslome luchtgekoelde cilinders hebben waar je nix mee kunt

ze hadden het hier net zo als bij jullie moeten doen, gewoon snelle onderdelen en dan begrenzen met een of ander ringetje ofzo iets doms want dan heb je al een veel leukere basis! ook hebben we hier altijd die gare kut4bak terwijl mb/mt bij jullie al 5bak heeft en MTX-ot en NSR zelfs 6bak!
de mbx is hier helemaal nooit uitgekomen, zo kun je nog wel ff doorgaan met die klotezooi die we hier allemaal hebben
wat brommers betreft hebben jullie het wel goed geregeld hoor, niet dat ze hier allemaal 45 gaan maar goed opfokken is leuker met jullie blokken vind ik dan tenminste
 
nobody fuck with us!!
neo 4-2-03?16:25 Print reply
Posts: 2
tsx en de ts zit wel verschil in namelik de hoek van de voorvork of balhoofd ofzoiets iets met de stuurinrichting is anders
 
SIWWN 4-2-03?16:31 Print reply
Posts: 7079
Spreek je uit ervaring Neophyte
 
Martijn 4-2-03?20:23 Print reply
Posts: 10000
ja dat heb ik ook erges gelezen..maar volges mij is dat bull...

ik heb gelezen gehoord dat de balhoofdshoek van een TS groter is (wiel staat meer naar voren) en bij tsx het wiel meer recht naar beneden staat...ik vind het ts dan beter...ken je lekkerder bochten nemen...kleinere hoek is makkeljker voor kleinere draaicirkel enzo...

maja..ik vraag het me af hoor...of het verschillend is...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
TSX-R 4-2-03?20:54 Print reply
Posts: 209
nou ik heb een tsx en een ts, en rij regelmatig op ze, en ik kan nou niet echt zeggen dat het veel uitmaakt.
als de balhoek anders is dan is da wel een heel klein verschil.


 

Dit topic is 968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved