ben momenteel bezig met de restoratie van mijn honda mb5
na 50.000 km te hebben gelopen, zijn de krukaslagers aan hun einde. nu mijn vraag. zal ik de 4 bak laten zitten? ( is origineel) of zal ik er een 5 bak inzetten. bedoeling is om de brommer te verkopen.
origineel laten? of 5 bak....wat is jullie mening?
Als je een vijfbak hebt prop je die er natuurlijk in
Als je geen vijfbak hebt zou ik op zoek gaan naar een. Zeker als je hem ook op wilt voeren.
Als je standaard gaat rijden kan een vierbak wel
Misschien is het wijs om die 5 bak los te verkopen, los levert hij denk ik meer op dan wanneer je hem gebruikt om je brommer met meerwaarde te verkopen.
Als je er zelf op gaat rijde, altijd voor een extra versnelling gaan als je de kans hebt.
Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 1-6-2014 om 18:08 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Als je een vijfbak hebt prop je die er natuurlijk in
Als je geen vijfbak hebt zou ik op zoek gaan naar een. Zeker als je hem ook op wilt voeren.
Als je standaard gaat rijden kan een vierbak wel
5 bak heb ik liggen. dus dat is het probleem niet.
maar een koper. heeft deze in het algemeen liever een 5 bak? of origineel. voor de rest blijft de brommer zoals die is. een mooie rode met de zwart/oranje stickers erop.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Zou zonde zijn als het dezelfde is, destijds was die echt als nieuw!
Dus hoop het niet.
maar het is em wel... ik heb de foto vergeleken met de brommer in het hok. en er komen teveel dingen overeen. het is dezelfde.
staat nu in friesland. blok is zowiezo aan revisie toe. staat ook 53000 op het klokje.