Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch maxi 7 airsal start niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 409 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #68273 - Puch maxi 7 airsal start niet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2116 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stijn-db 19-5-2014 18:11 Print topicpost

Posts: 67
Jongens ff een paar vraagjes. Ik heb compressie,onsteking is zo ver wij hebben geprobeerd goed afgesteld maar het enige wat raar is is dat het spruitstuk kurk droog is, zelfs terwijl we de carb hebben doorgeblazen etc. hij start namelijk wel als je van voren benzine er in stopt. En de tweede vraag is hoe de zuiger van een airsal 70 benzine aanzuigt als er geen gaten inzitten. er zitten alleen 4 gaatjes op de bovenkant van de zuiger.

PLS help
 
http://www.brommerforum.nl/profile/voertuig/19386 (nsr 50)

Andre jay 19-5-2014 19:10 Print reply
Posts: 78
Aanzuigen gaat via de onderdruk die ontstaat tijdens de terug slag ,via de inlaat het carter en de spoel porten . Weet je zeker dat je vlotter pen ( benzine afsluiter ) niet blijft hangen? Dan kan alles schoon en doorgeblazen zijn maar dan gebeurd er nog steeds niets, je hebt al geprobeerd om via de bougie opening brandstof te geven begrijp ik, en dan loopt hij wel. Wat je nu nog kan doen is kijken wat er gebeurd hoe hij reageerde als je bij de inlaat van de carbarateur rem rijniger spuit tijdens het starten , je kan dan gewoon met een( accu) boormachine en een dop17 geloof ik even starten dan hoef je niet te duwen of kikken enz. Nogmaals het lijkt er op dat je vlotter bakje niet gevuld raakt.
 
2- takt en schakelen heerlijk.
Stijn-db 19-5-2014 19:30 Print reply

Posts: 67
Toen ik de caburateur eronderuit haalde en bleek dat het spruitstuk kurkdroog was hebben we de cabu open gemaakt om m door te blazen en toe zat de hele vlotterkamer vol met benzine. Maar hoe kan ik zien dat de vlotterpen niet blijft hangen?
 
http://www.brommerforum.nl/profile/voertuig/19386 (nsr 50)

Dit topic is 2116 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved