Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vraagje ter betrekking voor opvoeren standaard derbi sm50 x race

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1039 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68250 - vraagje ter betrekking voor opvoere...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wladimir95 4-5-2014 9:12 Print topicpost
Posts: 1
Hey mensen,

Nja k heb al poosje een derbi sm50, volledig standaard, en de snelheid begint me te langzaam te worden.
Nu heb ik wel eens het een en ander gehoord, en ik kreeg als aanbeveling om een leovince v6 te nemen.

Stel dat ik zo een zou halen he, een leovince, wat moet ik dan allemaal veranderen aan mijn derbi om hem optimaal te kunnen.gebruiken?

Ik las wel iets over sproeiers, twv en ontgrenzen, maar weet iemand dan de verhoudingen?

Btw ik wil wel graag een.bovenloop hebben, iemand die er een heeft liggen voor mij in.goede staat?
 

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-5-2014 10:25 Print reply

Posts: 17929
bij het plaatsen van een andere uitlaat zul je altijd een andere sproeier moeten monteren, meer hierover vind je hier.
 
Aprilia RX 50 2003 4-5-2014 16:18 Print reply

Posts: 6717
Inderdaad afstellen van de carburateur dmv sproeier, gasnaald en luchtschroef.

Verder kan met een V6 één tandje groter voorop wel.

V6 is niet veel sneller dan je standaard pijp.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Andre jay 6-5-2014 21:24 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003


V6 is niet veel sneller dan je standaard pijp.


(Vraagje)
Betekend dat je de zelfde aanpassingen kunt uitvoeren en dan met een standaard uitlaat zonder begrenzing ringen o.i.d ,,,, dan bijna de zelfde prestaties kunt halen als met de L-V6 ??

Gr dré
 
2- takt en schakelen heerlijk.
koetjeboe91 6-5-2014 22:57 Print reply

Posts: 2096
nee meschien wel kwa snelheid maar niet kwa trekkracht.

maar probeer eerst maar met de begrenzer uit de standaart pijp meschien bevalt je dat al goed genoeg
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Aprilia RX 50 2003 7-5-2014 22:58 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Andre jay
[...]


(Vraagje)
Betekend dat je de zelfde aanpassingen kunt uitvoeren en dan met een standaard uitlaat zonder begrenzing ringen o.i.d ,,,, dan bijna de zelfde prestaties kunt halen als met de L-V6 ??

Gr dré


Top vermogen is ongeveer gelijk, maar de V6 heeft meer koppel. Toch raad ik je aan om eerst je ori pijp te ontgrensen, wie weet is het genoeg voor je...
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Andre jay 7-5-2014 23:59 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Top vermogen is ongeveer gelijk, maar de V6 heeft meer koppel. Toch raad ik je aan om eerst je ori pijp te ontgrensen, wie weet is het genoeg voor je...


dat zou ook mijn advies zijn vandaar ik die vraag stelde, volgens mij blijft hij dan ook wat stiller en blijft het onopvallend voor onze vrienden.
 
2- takt en schakelen heerlijk.

Dit topic is 1628 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved