Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vraagje over puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 412 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #68248 - vraagje over puch
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3932 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joostvk 8-5-2014 20:40 Print reply
Posts: 242
altijd vragen:
volledige naam
volledig adres
huistelefoonnummer

en je gezonde verstand gebruiken

ik heb trouwens nog een forza marmitta uitlaatje liggen die weg mag
 
Andre jay 8-5-2014 21:26 Print reply
Posts: 78
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Zijn een stuk lastiger af te stellen.
Afwerking is niet geweldig.

Gewoon een originele kopen, tweedehands kan ook.


ben ik volledig mee eens origineel is het best ,maar aan de andere kant met een eenvoudige set-up ,en ik meen dat je bij die bing ook geen lucht schroef hebt is het meestal wel te doen met die replica.
en ja vind je een origineel exemplaar in goede staat voor 10 a 15 is het gewoon het best.

 
2- takt en schakelen heerlijk.
Cas DT 8-5-2014 22:31 Print reply

Posts: 3131
Moet inderdaad wel lukken, maar ik vind het de extra moeite (en/of sproeiers) niet waard.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
gerbenpuch98 9-5-2014 15:21 Print reply
Posts: 36
Wat zou hij doen als ik zeg maar alleen proma gp uitlaatje onder leg
oja en zou je ook iets met de tanwielen kunnen doen harder optrekken of meer top snelheid ik vind een snel optrekke fijner
 
Andre jay 9-5-2014 19:00 Print reply
Posts: 78
Je kan de proma gp wel toepassen ,daar door trekt hij ietsje meer en zal ook ietsje sneller gaan, als je de rest standaard laat en je tandwielen gaat aanpassen ,dan bereik je niet veel, wanneer je voor groter en achter kleiner gaat zou je sneller gaan ,echter heb je dan onvoldoende kracht en zal hij moeizaam op toeren komen met tegen wind brug of met z,n 2e, ga je voor sneller optrekken dan kun je wel groter achter nemen maar loop je weer verlies op je top snelheid op, eigenlijk is de standaard tandwiel verhouding het best voor een standaard set-up , puchje met een goede afstelling (misschien 2 maatjes groter sproeier en iets meer lucht uit het filter) en een expantie uitlaat (proma of fuego) 1 tand groter voor ,haal je de 50 A 55 echte kilometers en trekt hij aardig tot normaal.

Wil je er meer uithalen zou je echt moeten investeren zoals ik in mijn vorige post heb vermeld.

Succes.

Dit bericht is gewijzigd door Andre jay op 9-5-2014 om 19:03 uur.
 
2- takt en schakelen heerlijk.
gerbenpuch98 9-5-2014 21:02 Print reply
Posts: 36
Wat is eigenlijk het verschil tusse proma gp en cc ze zijn wel verschillend maar qua kwaliteiten
 
Andre jay 9-5-2014 22:10 Print reply
Posts: 78
kwaliteit zal niet zo veel verschil in zitten , maar op de standaard cilinder is de gp beter qua prestatie, en ik ben van mening dat de fuego het beste resultaat heeft op de standaard cilinder.
oh ja de meeste proma,s gaan onder de naam tegnigas de deur uit gezien ze daar gemaakt worden.
 
2- takt en schakelen heerlijk.
Audioholic 11-5-2014 22:00 Print reply
Posts: 330

uiteindelijk is t allemaal een pot nat,maar een gp verschilt zeker van prestaties tov een proma cc.

proma gp levert koppel, maar loopt aardig door in toeren tov de cc. cc is meer vermogen en tegen de muur op, en dat op een standaard puchje loopt t toch een goede 60

fuego cross is een fijne uitlaat op bijna elke cilinder wel
 
The life is to short to listen to slow music (H)

Dit topic is 3932 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved