Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - yamaha tzr bouwjaar 2010 5 versnellingen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1276 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68245 - yamaha tzr bouwjaar 2010 5 versnell...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 4-5-2014 20:34 Print reply

Posts: 6714
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamtzrcool
Ow oke, maar de uitlaat krijg ik er niet af:( de kappen wel maar de bouten niet, ik heb geen gereedschap waarmee ik hem los krijg, alleen 1 bout kan ik loskrijgen met een soortvan boormachine waar je dop maat 13 aan vast maakt en de bout losdraait, maar er zit ook eentje helemaal onderaan achter wat dingen waar ik niet bij kom met zo'n ding, kan je me vertellen hoe ik daar wel bij kom? Met wat voor gereedschap?

Dit bericht is gewijzigd door yamtzrcool op 4-5-2014 om 20:25 uur.


Dopsleutel met een verlengstukje?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
yamtzrcool 4-5-2014 20:43 Print reply
Posts: 34
Ohh ja daar heb ik niet aan gedacht :$, maar is er niets mis met me tzr als je zo hoort wat ik hen verteld?
 
Aprilia RX 50 2003 4-5-2014 20:51 Print reply

Posts: 6714
nee, alleen je maakt heel veel toeren bij een lage snelheid. Gewoon eens kijken wat er gebeurd als je 1 of 2 tandjes groter gaat voorop.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
noudi93 4-5-2014 21:28 Print reply
Posts: 33
Ik heb ook genoeg bouten uit moeten boren die vast zaten, je moet er gewoon wat moeite voor doen. Verlengstukje zal het in jou geval al wel moeten halen. Als je dit zelf niet heb zullen je buren ofzo waarschijnlijk wel zo'n setje hebben.

Geduld, tijd en moeite doet heel veel.

Een andere (fatsoenlijke) uitlaat is wel echt aan te raden, maar ik zou wel eerst beetje onderzoek doen naar welk type uitlaat het beste bij jou past. Elke uitlaat heeft namelijk unieke eigenschappen.

ps. er lijkt mij inderdaad ook niks mis met je tzr omdat ik qua snelheden hetzelfde had. Gewoon een beetje met vertanding proberen en kijken wat je het fijnste vind.

Dit bericht is gewijzigd door noudi93 op 4-5-2014 om 21:29 uur.
 
yamtzrcool 4-5-2014 21:35 Print reply
Posts: 34
Pff ik kom er echt niet bij die bout met een dop13 met verlengstuk hij zit helemaal achterin ik heb een foto ervan gemaakt maar weet niet hoe ik die hier kan uploaden met me telefoon

Dit bericht is gewijzigd door yamtzrcool op 4-5-2014 om 21:36 uur.
 
noudi93 4-5-2014 21:49 Print reply
Posts: 33
anders foto naar pc en van pc uploaden naar iets als imgur.com of tinypic.com en dan kun je hier gewoon een linkje naar de foto posten.

misschien kun je zelfs wel van je telefoon naar imgur.com of tinypic.com uploaden, maar dat weet ik niet zeker
 
yamtzrcool 4-5-2014 23:27 Print reply
Posts: 34
Gelukt, hierzo http://imgur.com/ygRQouK
 
yamtzrcool 4-5-2014 23:28 Print reply
Posts: 34
Ik kom niet bij die bout die ik heb aangegeven met rood
 
noudi93 4-5-2014 23:37 Print reply
Posts: 33
ook niet met een gewone 13 steeksleutel? Echte afstand is moeilijk in te schatten op foto maar lijkt bijna dat als je een beetje kleine steeksleutel hebt het wel moet lukken.

en anders misschien 2 verlengstukjes aan elkaar proberen? Wat ik kan doen is een ratel op een schroevendraaier zetten met een 13 stukje, wat in principe overeen komt met een 20cm verlengstuk.

je woont vast niet heel toevallig in de buurt van enschede ofzo? Anders zou ik zo een keer dat ding los kunnen halen.
 
yamtzrcool 5-5-2014 23:19 Print reply
Posts: 34
Pff nu kom ik wel bij de bouten maar ik krijg ze alleen niet los, ze draaien wel maar komen niet los, ik denk nu wel dat er een prop in zit want hij trekt ook niet verder dan 10.5k toeren met 11-53 en dat hoort als het goed is wel over de 11k te lopen en harder dan 72, als ik ook nog naar andere tzr kijk dan weet ik bijna zeker dat er een prop in zit
 
noudi93 6-5-2014 10:11 Print reply
Posts: 33
hij draait wel maar gaat niet los? Zit er dan geen moer aan de andere kant die je moet tegenhouden?

En is 10.5-11k niet het maximum van de standaard cilinder gewoon? Maar dit weet ik ook absoluut niet zeker
 
Aprilia RX 50 2003 6-5-2014 11:43 Print reply

Posts: 6714
Dat is inderdaad wel aardig de max.

De powerband is dan iig al afgelopen.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Yamaha11978 20-5-2014 8:45 Print reply
Posts: 8
Ik heb dit probleem ook gehad, na een paar keer flink doordrukken deed ie t' weer, maar ik moest wel flink snelheid hebben al, toen zat er een leovince op mn TZR , en nu zit de standaard uitlaat er op, en rijd ie weer normaal, mn voorste tandwiel is 11 achterste weet ik niet

Yo
 
Muller295 20-5-2014 16:41 Print reply

Posts: 337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha11978
Ik heb dit probleem ook gehad, na een paar keer flink doordrukken deed ie t' weer, maar ik moest wel flink snelheid hebben al, toen zat er een leovince op mn TZR , en nu zit de standaard uitlaat er op, en rijd ie weer normaal, mn voorste tandwiel is 11 achterste weet ik niet

Yo

Beter laat dan nooit.
 

Dit topic is 4823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved