Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda mt 125cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1019 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68193 - honda mt 125cc
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cas DT 10-4-2014 15:03 Print reply

Posts: 3131
Anders koop je mijn xj 600, noppenbandjes eronder, klaaar.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
thomzzz 10-4-2014 15:57 Print reply
Posts: 40
Hahaha, grapjas.
 
gas d'r bi-j!
WestlandMB 10-4-2014 16:25 Print reply

Posts: 1338
suzuki tsx is natuurlijk ook nog mogelijk

mtx-ot past ook gewoon een luchtgekoelde 125cc in, dat rijd goed door. de luchtgekoelde blokken ervaar ik nog steeds als de snellere blokken t.o.v. de watergekoelde blokken.
 
Aprilia RX 50 2003 10-4-2014 17:20 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drestar
[...]


derbi blok of AM6 blok is lang niet zo sterk als een Honda blok,



Ehhh, jawel.
Alles is veel zwaarder uitgevoerd en als je het over vermogen hebt heeft AM6/derbi ook meer.

Als je Derbi maar 70 gaat moet je beter je best doen met ontgrensen dan loopt ie makkelijk 80.

Een goed opgefokte 70 a 80 cc op een ''modern'' blok is wel ongeveer even rap als zo'n MT met 125 cc cilinder. Verder heb je dan een veel beter frame, remmen en veren.
Even ter aanvulling. Een langzame DR80 op AM6 (langzaamste 70/80cc op am6) heeft meer vermogen dan een 110 cc Honda. Moet je Gerard maar even vragen wat voor cilinder dat was.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
arjensik 10-4-2014 18:24 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomzzz
Ik heb even naar mtxen gezocht maar die zijn of te duur of ik moet ze zelf in elkaar zetten, wat ik eigenlijk gewoon wil is een snelle brommer om af en toe mee door het vlakke land te rijden, en dat voor ongeveer 400 euro. En een CROSSbrommer zoals een mt kan dat toch wel hebben? Ik wil trouwens niet zelf iets in elkaar zetten omdat ik er niet zoveel verstand van heb.

Een CROSSbrommer is een oude afrag brommer waar ze dan maar het woord "CROSS" voor het woord "brommer" zetten....
Een echte crossbrommer kost ook rond de 1500 euro of meer maar die worden ook gebruikt voor NK Brommercross.

Maar ik denk dat je zoiets wilt of niet?
http://m.speurders.n...i-tsx-140197816.html


Dit bericht is gewijzigd door arjensik op 10-4-2014 om 18:28 uur.
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Aprilia RX 50 2003 10-4-2014 18:31 Print reply

Posts: 6717
voor 400 euro moet je flink zelf sleutelen om het aan het rijden te houden hoor
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
arjensik 10-4-2014 18:34 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
voor 400 euro moet je flink zelf sleutelen om het aan het rijden te houden hoor

Daar bedoel ik ook een beetje heen te gaan
 
The rider should never be the slowest part on the bike
thomzzz 10-4-2014 19:45 Print reply
Posts: 40
Oké dan ik zou wel ff verder kijken, die senda hoeft trouwens niet harder

 
gas d'r bi-j!
Aprilia RX 50 2003 10-4-2014 20:00 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thomzzz
Oké dan ik zou wel ff verder kijken, die senda hoeft trouwens niet harder



als t maar af en toe is kun je die senda ook gebruiken
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
thomzzz 10-4-2014 22:06 Print reply
Posts: 40
Mwa, dan pak ik denk toch maar de quad
 
gas d'r bi-j!

Dit topic is 4206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved