Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch ff vraagje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1000 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68148 - puch ff vraagje
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Audioholic 26-3-2014 20:52 Print reply
Posts: 330
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joeri888
zal ik anders poortmap en maten + maten zuiger meesturen. is dat makkelijker
gr



zou helemaal makkenlijk zijn


bij die cilinders moet je niet in de breedte gaan, dat ivm taps toelopende zuigerflap, dus je moet eigenlijk de hoogte in om een grotere doorlaat te creƩren (cilindervoet onder)


omlaag KAN, alleen daar verander je de inlaattimingen mee, die wel eens niet gunstig uit kunnen pakken,wat vaak gepaard gaat met slecht starten, weinig koppel, ect)
 
The life is to short to listen to slow music (H)
joeri888 26-3-2014 23:25 Print reply
Posts: 23
maar omlaag gaan is dus wel positief voor de hogere toeren, en moet ik dus ook een verdikkingsplaat plaatsen en dat is dus weer negatief voor me compressie einddruk
 
Audioholic 26-3-2014 23:42 Print reply
Posts: 330
omlaag is gunstig voor hogere toeren ja

maar, ik heb zelf uuuuren kapot zitten foeteren omdat die niet aan wilde slaan met een langere inlaattiming (kickstart),dat is de reden waarom ik het eigenlijk afraad
 
The life is to short to listen to slow music (H)
joeri888 27-3-2014 0:08 Print reply
Posts: 23
dus dat kan ik in principe beter niet doen heb namelijk ook kickblok
en je uitlaat timing vervroegen heeft dat positief effect?
maak btw morgen ff poortmap en stuur deze mee, misschien weet je daar meer raad mee

Dit bericht is gewijzigd door joeri888 op 27-3-2014 om 0:09 uur.
 
-PuchSjonnie- 27-3-2014 20:46 Print reply
Posts: 735
verlicht eerst je koppeling maar eens, dat scheelt gelijk een hele bult. en doe er sterkere veren in
 
joeri888 28-3-2014 21:52 Print reply
Posts: 23
heb ik vorige week al gedaan, scheelt alleen maar in trekkracht. maar wil snelheid
 
Audioholic 30-3-2014 18:38 Print reply
Posts: 330
gooi eerst maar een duidenlijkere poortmap hier zou ik zeggen


 
The life is to short to listen to slow music (H)
joeri888 1-4-2014 14:26 Print reply
Posts: 23
hoe kan ik hier de poortmap plaatsen?? heb de poortmap op me pc staan maar k weet niet hoe ik em moet posten

Dit bericht is gewijzigd door joeri888 op 1-4-2014 om 15:44 uur.
 
joeri888 1-4-2014 15:03 Print reply
Posts: 23
heb trouwens ook de poorten van me carter netjes op de cilinder laten verlopen, scheelt denk ik ook wel

Dit bericht is gewijzigd door joeri888 op 1-4-2014 om 15:04 uur.
 
joeri888 1-4-2014 17:38 Print reply
Posts: 23
http://www.mijnalbum...um=LLZLR4FR#76W7Y3II
link voor de poortmap
hoop dat iemand er iets mee kan

Dit bericht is gewijzigd door joeri888 op 1-4-2014 om 17:40 uur.

Dit bericht is gewijzigd door joeri888 op 1-4-2014 om 19:17 uur.
 
Audioholic 1-4-2014 18:19 Print reply
Posts: 330
spoelers opmaat met carter scheelt in trekkracht voornamelijk, top zal je er niet zo veel van merken


heb ff naar je poortmap gekeken en zoals ik al dacht,dmp is toch goed laagtoerig


ik vind wel dat de uitlaatpoort een mm of anderhalf (1.5 mm) omhoog mag,dan zal die bovenin beter doorlopen, en dus hogere top halen (je levert wel wat trekkracht onderin in)

verder over inlaat hoeveel en wat kan ik nog niks zegge, staan geen maten bij van de inlaat zelf

Dit bericht is gewijzigd door Audioholic op 1-4-2014 om 18:20 uur.
 
The life is to short to listen to slow music (H)
joeri888 1-4-2014 19:12 Print reply
Posts: 23
inlaat was ik vergeten bij te zetten zal het even veranderen
 
Audioholic 2-4-2014 23:29 Print reply
Posts: 330
hoogt van de inlaat hoort er ook bij he
 
The life is to short to listen to slow music (H)
joeri888 10-4-2014 0:45 Print reply
Posts: 23
wat kan ik nog aan de inlaat doen? of kan ik daar beter afblijven
 

Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved